וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה רוצה את אוראל דגני לעונה הבאה

13.5.2017 / 22:40

בצפון כבר מתחילים לבנות את הסגל של העונה הבאה, ורוצים לצרף למגן הסרבי מילוש ראדיבויביץ', שכבר חתם, שני בלמים. בלמה של הפועל תל אביב הוא השם החם, אך הוא מעוניין לעבור לאירופה

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה (שמאל) מול אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
ישתפו פעולה בעונה הבאה? אוראל דגני יחד עם אחמד עאבד/יוסי ציפקיס

אחרי שנגמרה העונה, בעירוני קרית שמונה יאיצו את בניית סגל הקבוצה לעונה הבאה. במועדון רוצים לעשות שינוי משמעותי בהגנת הקבוצה ולהחתים שני בלמים בנוסף למגן הסרבי, מילוש ראדיבויביץ', שכבר חתם באישורו של מאמנה החדש של קרית שמונה החל מהעונה הבאה, חיים סילבס. לוואלה! ספורט נודע שהשם הבולט אותו רוצים לראות בצפון הוא אוראל דגני, בלמה של הפועל תל אביב שירדה הערב (שבת) לליגה הלאומית. בקרית שמונה יפנו רשמית לדגני כבר בימים הקרובים. הבלם עצמו מעוניין לצאת לאירופה אך בקרית שמונה ינסו לשכנעו לחתום בקבוצה.

מאמן קרית שמונה היוצא, תומר קשטן, אמר לאחר ההפסד 2:1 להפועל אשקלון: "אשקלון ניצחה, אבל הפועל תל אביב לא ניצחה אז היא יכולה לבוא בטענות רק לעצמה. השחקנים הראו מחוייבות ורצון, אי אפשר לבוא בטענות. אשקלון עשו פלייאוף תחתון יוצא מן הכלל והם הוכיחו שמגיע להם להישאר. מותר להפסיד, נתנו את הכי טוב שלנו אבל זה לא הספיק. העונה הרגישה כמו רכבת הרים. עליות, ירידות, אבל המון ריגושים. כמובן שרצינו לסיים בפלייאוף העליון, אבל למרות הכל, זאת עונה שאני אקח איתי לאורך כל הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully