וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: הסיכוי הקלוש של אתלטיקו לפרידה ביתית רומנטית

10.5.2017 / 15:00

הקולצ'ונרוס מפנטזים על הצגה אגדית במשחק האירופי האחרון בוויסנטה קלדרון, אבל מי מסוגל לעצור את רונאלדו וריאל? הסיכוי לניצחון של אתלטיקו (2.50), תיקו (3.45) או הפסד שלה (2.05)

אלבארו מוראטה שחקן ריאל מדריד. AP
בכושר נהדר. מוראטה/AP

שעה ומקום: 21:45, אצטדיון ויסנטה קלדרון, מדריד

ראש בראש במפגשים האחרונים:

02/05/17: ריאל - אתלטיקו 0:3 (חצי גמר ליגת האלופות)
08/04/17: ריאל - אתלטיקו 1:1 (ליגה)
19/11/16: אתלטיקו - ריאל 3:0 (ליגה)
28/05/16: ריאל - אתלטיקו 1:1 (גמר הצ'מפיונס, ריאל ניצחה בפנדלים)
27/02/16: ריאל - אתלטיקו 1:0 (ליגה)

שימו לב ל:

סאול (אתלטיקו) - גם אם מאזן הכיבושים והבישולים שלו לא ממחיש זאת, הקשר בן ה-22 קורץ מהחומר של שחקנים גדולים. לכל השערים שנרשמים על שמו יש חשיבות מיוחדת, ולרוב הם גם נכבשים בסטייל, בדיוק כמו הגול במספרת ב-0:4 של אתלטיקו על ריאל בדרבי לפני שנתיים, או כמו הסלאלום המרהיב שכבש בניצחון על באיירן בחצי גמר ליגת האלופות לפני שנתיים. סאול מגיע למשחק הזה אחרי שכבש גם את שער הניצחון לזכות הקולצ'ונרוס מול אייבר במחזור האחרון בליגה הספרדית. אם איכשהו יקרה נס ואתלטיקו תתן פייט על ההעפלה, תסמכו עליו שיהיה לו חלק משמעותי בכך.

אלברו מוראטה (ריאל) - אם כבר מדברים על ווינרים, כנראה שאין דוגמה יותר ממוראטה. החלוץ המצוין כבש אינספור שערים חשובים בקריירה, אבל הוא ממעט לקבל הזדמנויות העונה. גם במשחק הזה הוא לא אמור לפתוח, אבל כנראה שירוויח דקות מהספסל בזכות היכולת שהוא מציג במשחקי הליגה האחרונים, בהם זינדין זידאן נותן הזדמנות לשחקני הספסל. ב-0:4 על גרנאדה בסוף השבוע הוא הרשית פעמיים ואם רק תינתן לו ההזדמנות, הוא יכול לעשות זאת בקלות גם הפעם.

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

ניתוח מקומי: ריאל עשתה יותר מצעד וחצי בדרך לגמר כשהביסה את היריבה העירונית 0:3 במשחק הקודם בברנבאו, וכעת גם הפסד מינימלי יספק אותה. החדשות הטובות עבור הבלאנקוס הן שכל השחקנים בסגל - למעט דני קרבחאל הפצוע - בכושר טוב ומוכיחים את עצמם כשהם מקבלים הזדמנויות. גם במשחק הליגה האחרון מול גרנאדה זידאן העניק מנוחה לכמה שחקני מפתח, בהם כריסטיאנו רונאלדו שנמצא בכושר נפלא, וקיבל תוצרת משחקני הספסל. זה הסתיים ב-0:4 לבלאנקוס, שעשתה עוד צעד משמעותי בדרך לזכייה באליפות. מנגד, אתלטיקו עבדה הרבה יותר קשה וגם שחקה יותר את שחקניה. לא פחות משמונה משחקני ההרכב הראשון מול ריאל במשחק הקודם השלימו 90 דקות במשחק הליגה האחרון מול אייבר, ממנו הקולצ'ונרוס יצאו עם ניצחון קטן (0:1) בשן ועין.

ההימור הפרוע: אין לנו באמת כוונה להמר על העפלה של אתלטיקו מדריד כאן. הבור ששחקניו של דייגו סימאונה כרו לעצמם ככל הנראה עמוק מדי, ולמרות הפנטזיה לספק מופע אגדי במשחק הפרידה האירופית מאצטדיון ויסנטה קלדרון, הצ'אנס לרמונטדה קלוש, בטח כשריאל ומכונת ההתקפה המשומנת שלה זקוקה לשער אחד בלבד כדי להוציא את הרוח מהמפרשים של היריבה ולסגור עניין. הבלאנקוס עומדים על רצף של 60 משחקים בכל המסגרות עם לפחות שער אחד, וכריסטיאנו רונאלדו מגיע טרי וחד למשחק מול אחת היריבות האהובות עליו ביותר. לכן ההימור המופרע שלנו יהיה דווקא על עוד תבוסה מהדהדת לאתלטיקו, 0:3 לריאל.

ההימור הבטוח: לאתלטיקו יש לב גדול ורוח לחימה שהטמיע בה הפייטר האולטימטיבי דייגו סימאונה, אבל ספק אם יש בכוחה לעשות קאמבק מדהים שאיש לא מצפה לו. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שהרשת הנקייה עליה שמרה ריאל במפגש הקודם היא היוצאת מהכלל. הבלאנקוס ספגו ב-14 מתוך 17 משחקיהם האחרונים, אבל תמיד יש להם את ההתקפה שתחפה על כך. 1:1 נראה כמו תרחיש סביר בהחלט כאן.

בשורה התחתונה: במקרה הזה, היינו שמים את הכסף שלנו על תיקו (יחס של 1 ל-3.45). ניצחון של אתלטיקו (2.50) נראה לא מאוד ריאלי בכושר הנוכחי של הבלאנקוס, ובהתחשב בכך שגם ריאל עצמה לא באמת זקוקה לניצחון בעצמה (2.05), הימור על תיקו מסתמן כמו בחירה משתלמת.

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully