וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה סוכמה: הפועל עכו עוברת לידי דן לובלסקי ועדי קריספין

הקבוצה תנוהל בחמש השנים הקרובות על ידי סוכן השחקנים הבלגי-יהודי שהגיע להסכם עם העירייה. קריספין יהיה נציגו וישמש גם כמנהל המקצועי. השניים יוצגו בימים הקרובים, כשהיו"ר יחזור מחו"ל

שחקן הפועל עכו עידו אקסברד. קובי אליהו
הפועל עכו לקראת שינוי. עידו אקסברד/קובי אליהו

הפועל עכו עוברת לידי דן לובלסקי ועדי קריספין. לוואלה! ספורט נודע כי העסקה מול העירייה כבר סוכמה והודעה רשמית על כך תצא בקרוב, כשיו"ר הקבוצה יחזור מחו"ל. השניים יקבלו לידיהם את זכויות הניהול מהעמותה לחמש השנים הקרובות, עם אופציה להארכת העסקה בחמש שנים נוספות.

קריספין, שהיה היועץ המקצועי של הפועל תל אביב בתחילת עידן אמיר כבירי, ישמש כמנהל המקצועי של הקבוצה וכנציג הבעלים. לובלסקי, סוכן שחקנים יהודי-בלגי שהיה מעורב בעבר בהעברות לחו"ל של אליניב ברדה, גל אלברמן, אבי סטרול ואחרים, וגם במעבר של מוסא דמבלה לטוטנהאם, התחייב בהסכם להזרים כ-1.5-2 מיליון שקלים לטובת הקבוצה מדי עונה ויקבל אחוזים ממכירה עתידית של שחקנים. המטרה של ההנהלה החדשה תהיה להביא שחקנים צעירים לעכו ולהשביח אותם באמצעות הקבוצה בליגת העל.

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הפועל עכו תצטרף למכבי נתניה כעולה השנייה מהליגה הלאומית לליגת העל. עכו אמנם הושפלה עם תבוסה 5:0 ברמלה, אך גם הפועל רמת גן הובסה במקביל והפער בין השתיים נותר על שש נקודות. גם בקופה נותרו שש נקודות, אך לעכו הפרש שערים טוב יותר (+7) ונקודה אחת תהפוך את העלייה לרשמית. המאמן שלומי דורה הוביל את הקבוצה הצפונית בעזרת ברנקו מיכאילוביץ' (15 שערים), עידו אקסברד (12), ציון צמח (8) ואדריאן רוצ'ט (7).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully