וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ארבייטמן חזר להתאמן. במועדון מאמינים: קלינגר יסכים לאמן

30.4.2017 / 14:23

החלוץ אמור לשוב ולשחק עוד העונה. המאמן שמע מכץ כי הוא רוצה שימשיך ומתלבט, תובע ההתאחדות החליט להעמידו לדין. באהיה עשוי להישאר, מה שמבטיח שדרוג לחוזהו בעונה הבאה

שחקן הפועל חיפה שלומי ארבייטמן. יוסי ציפקיס
עשוי לחזור עוד העונה. ארבייטמן/יוסי ציפקיס

שלומי ארבייטמן ואושרי רואש שבו היום לאימוני הפועל חיפה ועשויים לחזור לשני המחזורים האחרונים של העונה. במועדון מעודדים מהעובדה שהקבוצה הבטיחה הישארות ויתפנו לטפל בנושא המאמן. יואב כץ כבר הציע את משרת האימון בעונה הבאה לניר קלינגר והשניים ייפגשו מספר פעמים עד שתתקבל החלטה. כזכור, עמיר תורג'מן שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט הוא המועמד המוביל במקרה שקלינגר יסרב.

בכל מקרה, תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את קלינגר לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת. הדיון יתקיים ביום חמישי.

במועדון יושבים על תכניות נרכש לעונה הבאה כשכץ יחליט עד מחזור הסיום האם לממש את האופציה על אדילסון באהיה, כשנראה שהחלוץ יישאר ויהנה מתוספת של כעשרה אחוזים לשכרו, שעומד על 120 אלך דולר. ז'וליו סזאר לא צפוי להישאר.

הקבוצה תקיים במשחק הביתי האחרון של העונה מול בני יהודה בשבת (19:00) הפנינג לקהל שיכלול טקס בחירת כדורגלן העונה על פי בחירת האוהדים, הקרנת קליפ עם השערים שכבשה הקבוצה העונה, תחרות בעיטות לשער. הבעלים יואב כץ החליט לאפשר כניסה חופשית לנשים בלבוש אדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully