וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "נהיה פה בלאגן ענק, מה שקורה עם המאמנים זו שכונה"

בבני יהודה חוששים מהעתיד לבוא אחרי התפטרות יחזקאל, שחקן: "הרגשנו שזה לא הולך למקום טוב". אסייג צפוי לחזור לקווים. הקבוצה צפויה לעמוד לדין בעקבות הקריאות "מוחמד מת" לאחמד עאבד

מאמן בני יהודה ניסן יחזקאל. מגד גוזני
קבעו לו את ההרכב. ניסן יחזקאל/מגד גוזני

1. ההתפטרות של ניסן יחזקאל כבר הייתה באוויר במהלך בימים האחרונים ונראה כי המתיחות בבני יהודה שוברת שיאים. היחסים בין המנהל המקצועי, יצחק שום, לבין יחזקאל שוב עלו שרטון והעובדה כי למאמן נאמר כי הוא לא יקבע את ההרכב, סתמה כנראה את הגולל על המשך העסקתו של המאמן. יחזקאל עצמו טוען כי זה כבר למעשה שלושה שבועות כך, אך העובדה שהוא החרים השבוע את אירוע החברה של ברק אברמוב אליו הוזמנה כל הקבוצה, יחד עם שיחות אישיות עם השחקנים שבהם הרגישו שהוא לא בטוח במעמדו, הביאו למצב בו בני יהודה נמצאת שני מחזורים לסיום הליגה, ללא מאמן. חשוב לציין, כי גם העובדה שיוסי אבוקסיס סגר למעשה את תנאיו בקבוצה, לא הוסיפה שקט למועדון וגרמה למתח נוסף אצל הצוות המקצועי.

המנהל המקצועי של בני יהודה יצחק שום. מגד גוזני
השידוך שלו עם בני יהודה יסתיים בתום העונה. יצחק שום/מגד גוזני

2. במועדון הכתום לא באמת יודעים כרגע מה לעשות בכל הקשור למחליף ליחזקאל. כלומר, האם לנסות להביא מאמן מבחוץ שישאיר את הקבוצה בליגה או לסמוך על שום שיאמן את הקבוצה עד סוף העונה? נראה כי שני הפתרונות הללו לא ממש על הפרק. בהנהלת הקבוצה מבינים כי שום לא יכול לאמן את הקבוצה ממספר סיבות ובכל מקרה יש הסכמה שהוא לא מתאים לתפקיד ולכן גורמים במועדון מעוניינים לראות את יעקב אסייג חוזר לקווים. גם פה חשוב לציין כי שום אמור לסיים את תפקידו בסוף העונה ולעזוב את המועדון.

עוד באותו נושא

בני יהודה: ניסן יחזקאל התפטר, יעקב אסייג עשוי לאמן עד סיום העונה

לכתבה המלאה
שחקן בני יהודה שון גולדברג, שחקן עירוני קרית שמונה ג'ייקוב נג'וקו. מגד גוזני
שכונה במיטבה. שון גולדברג אמש/מגד גוזני

3. קשה להגדיר אם השחקנים היו בהלם מהחלטת יחזקאל: "הרגשנו כבר תקופה שזה לא הולך למקום טוב", אמר אחד השחקנים. "מי שלא נמצא במועדון לא יכול להבין מה קורה פה. זה נראה שכל אחד היה אחראי על שחקן אחר". מלבד ההתפטרות של יחזקאל, בקבוצה חוששים לעתיד הקרוב: "נהיה פה בלאגן ענק," אמר אחד השחקנים. "במקום לנצח ולהשאיר את הקבוצה, אנחנו יוצאים למשחק בחיפה שאנחנו חייבים לנצח ואין לנו אפילו מאמן. אם הלחץ הזה ימשיך, יהיה מאוד קשה לנצח את הפועל חיפה. מה שקורה פה העונה עם המאמנים זו שכונה של ממש".

שחקן עירוני קרית שמונה אחמד עאבד חוגג. מגד גוזני
השתיק את הקהל של בני יהודה. אחמד עאבד/מגד גוזני

4. אם לא די לצרות במועדון, הקבוצה גם ככל הנראה תעמוד לדין בגלל קריאות גזעניות מצד הקהל לעברו של אחמד עאבד. הקהל הכתום שר אמש: "מוחמד מת" כשבית"ר ירושלים הועמדה על אותן קריאות כבר העונה. אם דייני ההתאחדות יחליטו להחמיר עם בני יהודה, היא עלולה לקבל עונש וקנס כבדים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully