וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מחזיקה באחוזים מכרטיסו של טאלב טואטחה

27.4.2017 / 9:34

על פי מקורבים לעסקה, הירוקים יקבלו 40 אחוז ממכירה עתידית לאחר שמכרו רק חלק מכרטיסו לפרנקפורט. השחקנים מגנים על עטר: "הוא פגוע מאוד. זה לא היחס שמגיע לו"

ברני ארדוב

מכבי חיפה מחזיקה ב-40 אחוז מכרטיס השחקן של טאלב טואטחה, כך מאשרים מקורבים לעסקת העברתו לפרנקפורט בקיץ. על פי מתווה העסקה, חיפה קיבלה לידיה כמיליון יורו עבור 60 אחוז מכרטיסו של השחקן וכעת היא תוכל להרוויח מהאפשרות שיימכר בעתיד למועדון אחר. במועדון אישרו כי בעת העברתו לגרמניה, דאגו הבעלים יעקב שחר והמנכ"ל אסף בן דב לעגן בהסכם המכירה סעיף שמבטיח למועדון אחוזים ממכירתו העתידית. "השער של טואטחה אמש רק מעלה את העניין סביבו. ההצלחה שלו חשובה מקצועית וגם כלכלית למכבי חיפה", סיפר גורם במועדון.

בנושא אחר: במועדון הפסיקו את המגעים עם סלביה פראג בנוגע להעברתו של קמיל ואצק. הירוקים הודיעו כי השחקן לא עומד כרגע למכירה. יחד עם זאת, ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר הגעת המנהל הספורטיבי. לוואלה! ספורט נודע כי לאחרונה נפגשו ראשי המועדון עם מספר מועמדים שהגיעו לישראל בליווי סוכנים. חלק מהמועמדים ירדו מהפרק, אך עם אחרים המגעים יימשכו עד להחלטה הסופית. במועדון מעריכים כי עד סוף השבוע הבא ימונה מנהל מקצועי לקבוצה. אגב, בשנה שעברה הודיע המועדון על בחירת טור כריסטיאן קרלסן במועד דומה.

טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
חיפה תקבל אחוזים על מכירתו. טואטחה/רויטרס

בנוגע לפרשת אלירן עטר, יעשה ניסיון להפגיש בין השחקנים לנציגי האוהדים. כזכור, אתמול הוציא השחקן הודעה בה הוא מאשר את הידיעה לפיה קיימת מתיחות בינו לבין קומץ אוהדים והשווה את היחס שהוא מקבל ליחס שקיבלו יוסי בניון וטאלב טואטחה. "אמרנו אתמול שהיחסים בין עטר לקהל מזכירים את תחילת היחסים הרעים עם בניון. לא מגיע לאלירן יחס כזה. הוא פגוע מאוד. באים אליו בטענות שלא כבש כבר שלושה חודשים, אבל שוכחים שיותר ממחצית מהזמן הוא היה פצוע או לא פתח בהרכב. יש ירידה ביכולת של הקבוצה, וכמו כולם גם הוא חלק ממנה".

חיפה לא קיימה אימון אתמול ותשוב לכפר גלים היום, שם תערוך את ההכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. ארבעה מחזורים לסיום העונה, עומד הפער בין שתי הקבוצות על שש נקודות (פער של ארבע נקודות מפתח תקוה שירדה למקום הרביעי). "אם לא ננצח בטדי יהיה קשה מאוד להגיע לאירופה. חייבים ללכת על כל הקופה", אמרו במועדון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

קגלמאכר: "רוצה להישאר במכבי חיפה"

גארי קגלמאכר עם מארק ואליינטה מכבי חיפה מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
רוצה להישאר. קגלמאכר/אדריאן הרבשטיין

גארי קגלמאכר, שחקנה של מכבי חיפה התייחס לעתידו באימון ואמר: "אני אשאר פה. אני לא אוהב לשנות קבוצה כל שנה. יש פה קבוצה של שחקנים מקצוענים שרוצים להגיע רחוק יותר בעונה הבאה ואנחנו מקווים להשתפר בעונה הבאה".

על המשחק הקרוב בטדי: "זה הולך להיות משחק קשה אבל כמו שאמרתי, ניצחנו שם בפעם שעברה ואנחנו יכולים לנצח או להפסיד כל משחק. בכל משחק אנחנו מכוונים לשלושת הנקודות". לגבי המאבק על הגעה לאירופה, אמר הקשר: "אנחנו צריכים להילחם ולהראות שאנחנו רוצים לנצח את המשחק. זאת הדרך היחידה".

בפן האישי, התייחס קגלמאכר ליכולת שהציג במשחקים האחרונים: "אני מאוד כנה עם עצמי, בחלק מהמשחקים אני משחק טוב ובחלק פחות טוב. כשדברים לא הולכים טוב, אנחנו לא בוחנים שחקן באופן יחידני, אלא בוחנים את הקבוצה כקבוצה. כמו שאמרתי, אני מקבל את זה שבחלק מהמשחקים אני לא טוב מספיק. אבל הרצון שלי לנצח תמיד נמצא שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully