וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר:" לא רוצה להיות שוטר, אבל מהיום תהיה יד יותר נוקשה"

27.4.2017 / 14:20

מאמן בית"ר ערך אסיפה והתייחס להתרופפות המשמעת וגם לתגובות של שכטר וזגורי לאחר החילופים: "אנחנו בתקופה טובה אך ברמת הבודדים יש אנשים שמתנהגים בצורה לא ראויה". שכטר יעמוד לוועדת משמעת

ברני ארדוב

בעקבות התרופפות משמעת אצל לא מעט שחקנים בבית"ר ירושלים, וכמו כן התגובות של איתי שכטר וישראל זגורי אתמול לאחר החילופים, ערך היום מאמן הקבוצה שרון מימר אסיפה בה הבהיר לשחקנים: "צריך לשים לדברים סוף. הקבוצה יותר חשובה מהכל ואם מוציאים שחקן כזה או אחר אין לו זכות להביע כעס או להתנהל בצרוה לא ראויה. גם עם איתי שכטר דיברתי וזה הרבה מעבר אליו, יש דרך בה שחקן צריך וחייב להתנהל. אנחנו בתקופה מקצועית טובה מאוד אך ברמת הבודדים אנשים פה מתנהגים בצורה לא ראויה. צריך לשים את הדברים על השולחן, אני לא רוצה להיות שוטר אבל מהיום והלאה תהיה יד נוקשה יותר כלפי כולם, הדברים האלה לא יחזרו". למרות השיחה הקשה, איתי שכטר יעמוד לוועדת משמעת פנימית במועדון.

seperator

1. איתי שכטר

שחקני בית"ר ירושלים ערכו אתמול (רביעי) תפילת מנחה לעילוי נשמת אמו של אלי טביב, לפני המשחק נגד מכבי פתח תקוה. בסיום הם התפללו ערבית מאותה הסיבה. אחרי השער של עידן ורד בדק ה-94, היו כאלו שחיברו בין הדברים. איתי שכטר הסביר: "התפללנו לעילוי נשמת אמו של אלי. אני תמיד אומר שתפילות עושות רק טוב וגם נותנות הרגשה טובה".

החלוץ שהחמיץ פנדל, הוסיף: "זה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה. אמנם בכדורגל שום דבר לא מובטח עד שאתה לא מבטיח אותו, אבל הדברים תלויים בנו ונעשה הכול כדי לשמור על המקום השלישי עד סוף העונה. יש פה מועדון חזק, אם נעשה את העבודה שלנו לא נצטרך עזרה מאף אחד. החילוף שלי? הייתי מאוד עצבני כי הרגשתי טוב גופנית, אבל הרגעתי את עצמי. הכול בסדר".

עוד בנושא:

1:2 דרמטי לבית"ר ירושלים על מכבי פתח תקוה
שרון מימר: "אדבר עם איתי שכטר, זה לא מתאים ולא ראוי"

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר. ברני ארדוב
"הרגעתי את עצמי, הכול בסדר". שכטר/ברני ארדוב

2. עידן ורד

שער הניצחון של עידן ורד בדקה ה-94 היה השער העשירי שלו העונה – עונת שיא עבורו בליגת העל והוא אולי הרכש הכי משמעותי של הקבוצה העונה. בקבוצה ללא סקוררים למעט איתי שכטר שהבקיע 11 שערי ליגה, ורד הפך לברומטר של החלק הקדמי, אחד שללא השערים שלו הקבוצה מתקשה להתרומם. סלובודאן דראפיץ' הגדיר לא מזמן את בית"ר כקבוצה של שלושה מנהיגים - איינבינדר, שכטר ו-ורד. השניים הראשונים הוחלפו אתמול במהלך המשחק, אבל ורד סיים אותו כמו גדול. אגב, חסוס רואדה הוא השלישי ברשימת הכובשים של הקבוצה, עם שישה שערים.

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד. ברני ארדוב
עונת שיא. ורד/ברני ארדוב

3. שרון מימר

שרון מימר בחר לחתוך את ז'והאן אודל אחרי שהרגיש שהוא מתחיל 'להרעיל' את חדר ההלבשה והשחקנים הזרים. אבל היחס של המאמן כלפי שחקנים אחרים, הוא בינתיים הרבה יותר סבלני. שכטר הגיב אתמול בזעם אחרי שהוחלף וכך נראה גם ישראל זגורי אחרי שהבין שהוא לא ייכנס למשחק. מימר מנסה לשמור על תחושה חיובית בסגל, אבל בעתיד הקרוב הוא יצטרך לאמץ קו קשוח יותר מחשש ששחקנים יאפשרו לעצמם יותר מדי. גורם בבית"ר אמר אתמול: "זו תקופה שיש כאלה שמריחים סוף עונה ומרשים לעצמם. עם כל הכבוד לעונשים של הזמנת כל הקבוצה לארוחות בוקר, כנראה שצריך להעמיד קו יותר חריף מזה".

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. ברני ארדוב
בינתיים הקו לא נוקשה. מימר/ברני ארדוב

4. האוהדים

בצד הכדורגל על כר הדשא והמאבק על המקום השלישי, בבית"ר ירושלים ישנה סצנה שלמה ביציעים. "לה פמיליה" לא מעודדים בחצי הראשון, ארגון חדש של אוהדים קם ביציע המערבי השני ונותן קונטרה, במחצית השניה "לה פמיליה" מתעוררים וחלק אחר ביציע המזרחי שותק - פילוג שנראה שפוגע בעיקר בקבוצה. אחד השחקנים אמר לאחר המשחק: "ידענו לפני המשחק שיהיה בעיות וחלק לא יעודדו. אפשר להגיד שלא בנינו על האווירה של טדי שתוביל אותנו. בחלק האחרון ובדקות האחרונות כבר הייתה הרגשה שכולם איתנו וראו את הדחיפה, היו לנו דקות שזה נטו אווירה של טדי עד לגול ניצחון, חבל שזה לא ככה כל המשחק".

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אופרת סבון ביציעים/ברני ארדוב

5. טביב ואוחנה

השבוע אמורים נציגיו של אלי טביב להיפגש על היועצים המשפטיים של אלי אוחנה במטרה לקדם את העברת זכויות הניהול לחלוץ העבר. טביב חוזר ואומר כי הוא מאוד מעוניין לראות את אוחנה מגיע ויעשה הכל על מנת שזה יקרה כבר בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully