וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר כועס: "אני הקורבן הבא של הקומץ שפגע בטואטחה ובניון"

26.4.2017 / 11:41

חלוץ מכבי חיפה אישר את הפרסום הבלעדי בוואלה! ספורט על מתיחות בינו לבין הקהל: "הקומץ שפוגע ומקלל אותי באופן אישי הולך וגדל. זה לא מרגש אותי, רוב הקהל נהדר ואודה לו אחרי כל משחק"

ברני ארדוב

המתיחות בין אלירן עטר לאוהדי מכבי חיפה עולה שלב. אמש (שלישי) אחרי ההפסד 1:0 להפועל באר שבע החלוץ ספג קללות, מיהר לחדר ההלבשה והתלונן בפני חבריו על היחס שקיבל. הבוקר, זמן קצר אחרי האירועים, עטר התייחס לתקרית ופרסם מכתב קצר באתר הרשמי של הקבוצה.

"היה לי חשוב להבהיר ולספר לאוהדים את האמת בניגוד לדברים שנכתבו על ידי עיתונאים שביקשו לתפוס כותרת ראשית על חשבוני", כתב. "בתום המשחק ירדתי כועס לחדר ההלבשה אך ורק מסיבה אחת, בגלל ההפסד ולא משום סיבה אחרת. למכבי חיפה יש קהל נהדר, אבל יש קומץ שלצערי גדל שפוגע ומקלל אותי באופן אישי. אותו קומץ שפגע בטאלב טואטחה ויוסי בניון וככל הנראה, אני הקורבן הבא".

עוד בנושא:

הבוקר פרסמנו: מתיחות קשה בין אוהדי מכבי חיפה לאלירן עטר
לא יוצאים מהסחרור: מכבי חיפה הפסידה 1:0 לבאר שבע בבית
גיא לוזון מאוכזב אחרי עוד הפסד: "לא תמיד הטובים מנצחים"

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הקורבן הבא? עטר/אדריאן הרבשטיין

עטר הוסיף ש"חשוב לי להבהיר שזה לא מרגש אותי כלל וכלל. אני משחק למען מכבי חיפה, חברים שלי ועבור רוב רובו של הקהל שהוא קהל נהדר. נתתי את כל כולי ואתן את כל כולי למען המועדון הזה גם שלא הולך אני עושה הכל. לסיום, חשוב לי שיהיה ברור, שבכל הזדמנות אגיע להודות לקהל הטוב של מכבי חיפה, אשר תומך בכל משחק ובכל מצב".

שחקני מכבי חיפה יצאו אמש להגנתו של עטר. אחד מהם אמר ש"אפשר להבין אותו, הוא מעולם לא ספג יחס כזה, באף קבוצה שבה הוא שיחק. יש כאן קומץ של אוהדים שמבריחים מכאן שחקנים טובים. כך זה התחיל עם בניון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully