וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ההישארות: יואב כץ יקיים סבב שיחות עם שחקני הפועל חיפה

23.4.2017 / 7:51

ארבייטמן ומגרלשווילי יקבלו הצעות חדשות, הפגישה עם קלינגר תתקיים בשבוע הבא. זעם במועדון על פסילת השער, הבעלים: "זה הגול השני שפריד פוסל לנו העונה". בן בסט: "עבדתי קשה עם קלינגר כדי שפרץ יגיע לכאן"

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
תכנן להיפגש עם שלומי ארבייטמן הפצוע ולהציע לו חוזה לעונה נוספת. יואב כץ/סוכנות ג'יני

ללא ניר קלינגר, שישוב לאימונים בשבוע הבא, בהפועל חיפה עדיין דוחים את ההכנות לעונה הבאה. הבעלים שנחת בשבוע שעבר בישראל היה אמור להיפגש עם המאמן, אבל ימתין שיחזור מהשבעה וינסה לסכם עימו שיעמוד על הקווים בעונה הבאה. כץ תכנן להיפגש עם שלומי ארבייטמן הפצוע ולהציע לו חוזה לעונה נוספת. כשגם חיים מגרלשווילי, לירן סרדל, דור מלול, ניסו קפילוטו ופיט פלטהאוזן יגיעו לשיחות. בעקבות העובדה שהקבוצה עדיין לא נשארה רשמית בליגה, כץ עשוי לקיים רק חלק מהשיחות בתקווה שבשבוע הבא יוכל לקדם את התכניות לעונה הבאה. במועדון יש כעס רב על השופט יגאל פריד. יואב כץ אמר: "אני חושב ששיחקנו טוב, הגול שנפסל היה בטעות. זה הגול השני שפריד פוסל לנו העונה שלא בצדק. חבל שזה קרה. אנחנו מסתכלים על המשחק מול הפועל רעננה, ביום חמישי. אני מקווה שיהיה בסדר. עד שלא נשארנו, לא נשארנו".

"עשינו צעד חשוב כדי להישאר בליגה. הנקודה הזאת הייתה חשובה מאוד", אמר עדן בן בסט. "הבנתי שהשער של דור היה חוקי, אבל מצד שני גם לאשדוד הייתה הזדמנות בסוף. תיקו שיקף את המשחק. יצא לי לבשל, לשחק טוב ולעבוד במחזורים האחרונים. המועדון הזה חשוב לי, שיהיה בליגת העל, שיתקדם, אני רוצה להיות חלק מזה. הקבוצה הזאת מסוגלת לשאוף למעלה, יש כאן סגל טוב, עם חיזוק כזה או אחר נצליח. ניר ויואב יודעים מה צריך לעשות. הלוואי שדור פרץ יישאר איתנו. הוא מנוע, כוח משמעותי. עבדתי קשה עם קלינגר כדי שיגיע לכאן. באופן אישי, יכולתי להבקיע יותר. אתם רואים, הזדקנתי, יש לי שיער לבן".

מהראן לאלה שוב לא פתח. בצוות המקצועי משוכנעים שהוא יעיל יותר מהספסל, אבל החלוץ לא מרוצה ממעמדו. גם הישאם כיוואן עשוי לעזוב בתום העונה וסיפר לשחקנים: "לא מעריכים אותי פה". עידן גולן, שלא נכלל בסגל, עשוי לעזוב בהשאלה לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully