וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו מאשים את פתיחת העונה: "עשו פה הרבה טעויות ואיבדו נקודות"

22.4.2017 / 23:07

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-1:1 נגד בית"ר ירושלים: "בחודשיים שאני פה אנחנו מתקדמים ועושים עבודה טובה". קיארטנסון השפוף ירד ישר לחדר ההלבשה ולא הודה לקהל עם שאר השחקנים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב סיימה את ה-1:1 נגד בית"ר ירושלים בטדי עם אכזבה גדולה בעקבות העובדה שהפועל באר שבע ניצלה זאת כדי להגדיל את הפער ממנה לשמונה נקודות. כשנותרו 15 נקודות בקופה ולאלופה מאזן מושלם מאז פתיחת הפלייאוף, סגניתה תזדקק לקאמבק מהולל כדי לשוב.

האכזבה הערב לא הייתה רק קבוצתית. וידאר קיארטנסון שנראה שפוף אחרי שלא פתח בהרכב, ירד לחדר ההלבשה מיד עם סיום המשחק ולא הלך להודות לאוהדים ביחד עם שאר חבריו לקבוצה.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב נפרדו ב-1:1
מימר: "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד מול קבוצות מצוינות"

- וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נראה שפוף. קיארטנסון/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל אמר בסיום: "לא נוותר, נמשיך לעבוד חזק בכל אימון, נמשיך להילחם בכל המשחקים שיש לנו עד סוף העונה. זה לא נכון ששיחקנו לא טוב היום, לא הצלחנו לכבוש, אבל היו לנו הרבה מצבים. השחקנים עבדו קשה, אבל לא הצלחנו לנצל את המצבים. השחקנים נתנו הכול".

וידיגאל הוסיף: "השתפרנו מאוד, אני כאן כבר חודשיים ואנחנו משתפרים. אנחנו צריכים להשתפר, אבל אנחנו בדרך הנכונה. התחילו את העונה כאן לא טוב, עשו טעויות ואיבדו הרבה נקודות, עכשיו אנחנו משחקים טוב יותר. יש לנו עדיין אפשרות לזכות באליפות. מהזמן שאני כאן, עשינו עבודה טובה, ניצחנו אולי 10 פעמים, עשינו תיקו אחד והפסדנו פעם אחת. אם זה היה מתחילת העונה, היינו זוכים באליפות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully