וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה סיכמה עם מגן סרבי, ותנסה להחזיר את בראון

18.4.2017 / 13:08

המאמן המיועד חיים סילבס נתן את הסכמתו לעסקה, במהלכה יחתום לשלוש עונות מילוש ראדיבויביץ' בן ה-27 מקבוצת FK ראד בלגרד. צפו בביצועיו. יוגברו המאמצים להשבת הקשר מהפועל באר שבע

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
כבר מתכנן את העונה הבאה. סילבס/ברני ארדוב

העונה הנוכחית עוד לא הסתיימה אבל בעירוני קרית שמונה כבר מסתכלים על העונה הבאה. במועדון סיכמו עם המגן הסרבי מילוש ראדיבויביץ' בן ה-27, מקבוצת FK ראד בלגרד, לשלוש עונות. בקבוצה החליטו על המהלך לאחר שגם המאמן המיועד חיים סילבס נתן את הסכמתו לעסקה. ראדיבויביץ' צפוי להגיע ארצה בחודש הבא על מנת לעבור בדיקות רפואיות, לאחריהן יחתום באופן רשמי.

ראדיבויביץ' (1.84 מ') החל את הקריירה בקבוצת סינדליץ בלגרד והמשיך למספר מועדונים נוספים בסרביה. את העונה הנוכחית העביר בשתי קבוצות מהליגה הבכירה בסרביה - תחילה רדניצקי, בה פתח 15 פעמים בהרכב, ולאחר מכן FK ראד, בה פתח 9 פעמים בהרכב.

צפו בביצועיו:

מלבד המגן הסרבי, בקבוצה ממשיכים לחפש אחר חיזוק נוסף לעונה הבאה כשהמטרה היא לצרף לפחות שני בלמים חדשים. במקביל, במועדון היו מאוד רוצים לראות את חנן ממן מגיע, אך בשלב זה אין התקדמות בנושא. מעבר לכך, הצפוניים מאוד רוצים להחזיר את וובה בראון מהפועל באר שבע, ויגבירו את המאמצים לסכם את העסקה בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully