וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים במתקפה על ארז פפיר: "לא יכול להיות שהוא לא יספור אותנו"

בקבוצה זועמים על שופט המשחק בטרנר: "בושה וחרפה, המאבק על אירופה לא פחות חשוב ממאבק האליפות". מויאל ספג קנס על תנאי אחרי שהתלונן על מיעוט דקות, איינבינדר יקבל הצעה לשנתיים

צילום ועריכה: קובי אליהו

לא הרבה שחקני בית"ר ירושלים האמינו אתמול (שני) כי יחזרו עם ניצחון מטרנר, אך עם זאת בבירה כן מורגשת אכזבה מהתוצאה ובעיקר מעט לחץ בגלל המאבק על הכרטיס לאירופה. "דווקא בדקות הטובות שלנו ספגנו בגלל טעות של השופט", אמר אחד השחקנים, "חבל כי הרגשנו טוב במשחק והייתה תחושה שאפשר להפתיע. הסיבוב השני של הפלייאוף יהיה עוד יותר קשה ואם אנחנו רוצים כרטיס לאירופה נצטרך להעלות עוד את הרמה".

למרות שעד הצהריים סירבו במועדון להתייחס לשיפוט אמש, בהנהלה החליטו לצאת במתקפה חריפה נגד השופט ארז פפיר. במהלך המשחק לא נפסק לזכות בית"ר פנדל גבולי אחרי עבירה שביצע מיהאי קורהוט על חן עזרא ברחבה. גורם בכיר במועדון אמר היום: "בושה וחרפה איך שהוא שפט אתמול, אסור שדברים כאלה יחזרו על עצמם. השופטים חייבים להבין שאין פה רק קרב על אליפות, אלא גם על המקום שמוביל לאירופה. זה לא פחות חשוב למועדונים, ולא יכול להיות שהוא לא יספור את בית"ר".

המטרה המוצהרת של בית"ר היא להשיג כרטיס לאירופה אך גם היא מבינה כי הרבה עשוי להשתנות אם לא תשיג את המקום השלישי. כרגע, למרות שביעות הרצון מצד הבעלים אלי טביב בכל הקשור למאמן שרון מימר, יש לא מעט גורמים שטוענים כי משרתו תלויה ביכולת ובתוצאות של הקבוצה במחזורי הסיום של העונה, וכמובן בהשגת כרטיס לאירופה. מימר עצמו דווקא מקבל את הגב של השחקנים שרובם רוצים שימשיך, זאת למרות שקיבל בשבוע שעבר ביקורת על העימותים שהיו בתוך הקבוצה עוד לפני המשחק מול באר שבע.

עוד בנושא

איינבינדר: "אני משחק מינואר בלי שאף אחד מבטיח לי משהו לעונה הבאה"
ראדי דוהר לאליפות חמישית, שהר לא הופיע: הטופ והפלופ של המשחק המרכזי
אליניב ברדה צפוי להמשיך עונה נוספת. הערכה: יפרוש אחריה

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע (ימין) עם שופט הכדורגל ארז פפיר. ברני ארדוב
בבית"ר זועמים. פפיר אמש/ברני ארדוב

מעבר לאלה, נראה כי הסוגייה שהכי מעסיקה את הקבוצה היא החוזה הבא של הקפטן דן איינבינדר. אתמול הודה הקפטן כי לא קיבל אף פנייה מראשי המועדון לקראת העונה הבאה, שבה יהפוך לשחקן חופשי, ונראה כי הדברים לא נפלו על אוזניים ערלות. כבר השבוע הנהלת המועדון אמורה לשבת עם הקפטן ולהציע לו חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. כרגע לא ברור הסכומים שיוצעו לאיינבינדר, אבל בסביבת השחקן יודעים כי גם באר שבע וגם מכבי חיפה עשויות להציע חוזים גבוהים משמעותית מזה של בית"ר, ולא ברור כרגע אם איינבינדר יהיה מוכן לוותר על סכומים משמעותיים כי להמשיך בקבוצה. בכל מקרה, בבירה מעריכים כי במהלך השבועיים הבאים הדברים יחתכו לכאן או לכאן.

כמו אייבינדר, גם חסוס רואדה ממתין להתפתחויות אצל בית"ר. הבלם הספרדי מאוד רוצה להמשיך בקבוצה, אך טרם קיבל הצעה מטביב. גם איתו תיפגש השבוע הנהלת הקבוצה כדי לנסות ולסגור עמו חוזה לעונה הבאה, אך אם ההצעה תהיה נמוכה, ייתכן ויעדיף למצות הצעות אחרות שיש לו. בניגוד לשניים, ישראל זגורי שהגיע באמצע העונה מהפועל תל אביב וחתם עד סוף השנה בית"ר, לא צפוי לקבל הצעה להמשיך גם בעונה הבאה, וכרגע לא ברור מעמדו. במקרה שהקשר לא יקבל הצעה להמשיך, מספר קבוצות בליגת העל כבר הביעו עניין בו לעונה הבאה.

עוד בבית"ר: הקשר קובי מויאל עמד לראשונה לוועדת משמעת לאחר שמחה על אי שיתופו במשחקים האחרונים. הוא ספג קנס על תנאי, ובמועדון הסבירו את הענישה הקלה: "קובי הוא דוגמא ומופת לכל שחקן, מקצוען אמיתי. אנחנו בטוחים שלא תהיה איתו עוד שום תקרית".

קבוצת ילדים ב' של המועדון שבה אתמול ארצה מטורניר שהתקיים בברצלונה. הקבוצה אותה מאמן רפי אזולאי, סיימה במקום השני והביאה לא מעט גאווה למועדון.

(עדכון ראשון: 10:20)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דן איינבינדר בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יחתום על חוזה חדש? איינבינדר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully