וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף בן דב: "עד סוף העונה כל השחקנים במבחן. יהיו לא מעט שינויים"

16.4.2017 / 14:14

מספר ימים לאחר האסיפה הקשה של גיא לוזון, מנכ"ל מכבי חיפה הוציא הודעה בה הבטיח: "יודעים מה הבעיות ונמצא לכך פתרונות. מאוכזבים מהיכולת והמיקום". גילי ורמוט צפוי לחתום בקרוב

מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב. טל לוי
"נשים דגש על המחויבות לקבוצה". בן דב/טל לוי

מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב, הוציא היום הודעה אישית לאוהדי הקבוצה בעקבות מצב הקבוצה. ההודעה מגיעה פחות מיממה אחרי ההפסד לסכנין, שהרחיק את הקבוצה מהמאבקים על כרטיס לאירופה. "מאז ההפסד אמש קיבלתי לא מעט הודעות מהאוהדים שלנו. אני לא מרבה להתראיין (כמעט בכלל לא) אבל תמיד אני משתדל לענות לכולכם בכנות", כתב בן דב בהודעה. "היום חשוב שאדבר אליכם באופן ישיר. כולנו מאוכזבים ומבינים את האכזבה שלכם מהיכולת והמיקום. זה לא המיקום והיכולת להם ציפינו כולנו. עד תום העונה כל השחקנים כולל כולם במבחן. כל המשחקים עד תום העונה יש להם חשיבות עבורם. נשים דגש על המחויבות לקבוצה, למועדון ובעיקר לקהל".

בן דב סיים כך: "מזה תקופה לא קצרה אנו עובדים קשה מאוד על העונה הבאה. יהיו שינויים ולא מעט. אנחנו יודעים מהן הבעיות ונמצא להן פתרונות. אין לי ספק בכך. כמובן שנעדכן וניידע אתכם בשינויים שיהיו. אנצל הזדמנות זו לאחל לכולם ולכל בית ישראל חג שמח ולהודות לכם על האהבה שלכם ללא פשרות למכבי חיפה. חג שמח".

עוד בנושא

ואצק צפוי להיחתך. התקדמות עם קליין, הצעה הוגשה לבוזגלו
גיא לוזון: "ציפיתי ליותר מהשחקנים, הקהל? גם השחקנים מתוסכלים"
בני סכנין גברה 0:1 על מכבי חיפה

גילי ורמוט מכבי חיפה מול חאלה חלאיילה בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
צפוי לחתום בקרוב. ורמוט/אדריאן הרבשטיין

ההודעה של המנכ"ל מגיעה מספר ימים לאחר שגיא לוזון העביר מסר קשה לשחקנים, גם אז בערב החג, באסיפה שקיים לקראת המשחק. לאחר שלקח אחריות על ההפסד לבאר שבע, באסיפה הפנה המאמן אצבע מאשימה לשחקנים והעביר להם מסר לקראת העונה הבאה. "בעונה הבאה אנשים פה ישלמו על מה שהיה. אם חשבתם שאני פראייר אז אני לא", אמר לוזון באסיפה ההיא. "אני יודע מי פה נלחם ומי משקר. אם צריך אעשה מהפכה. לא אכפת לי שיש לכם חוזים. אעשה מה שנצטרך. יש עוד שבעה משחקים, אני לא רוצה שחקנים שיצטיינו ומשחק אחר כך לא יהיו על המגרש. מי שלא יודע לשמור על יציבות, לא יהיה פה".

בן דב אמור להיפגש בימים הקרובים עם נציגי גילי ורמוט כדי לסכם רשמית על חוזה לעונה נוספת. כזכור, הצדדים הגיעו לסיכום עקרוני בשבוע שעבר, וקבעו להיפגש פעם נוספת במטרה להגיע למעמד החוזה. ורמוט משתכר בחיפה כ-300 אלף דולר לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully