וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הווירוס המסתורי אשם? "כולם חלמו בהגנה, זו לא אותה קבוצה"

האדומים התקשו לעכל את ה-3:3 מול הפועל חיפה, במהלכו סבלו חמישה שחקנים מסחרחורות: "קורצקי היה חייב לעשות שינוי". השיחות עם מועמדים להחלפת המאמן ייפסקו: "עדיף לחכות לסוף העונה", צ'יבויקה עשוי להישאר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. נפלו מהרגליים

בהפועל תל אביב ניסו להבין אמש (שבת) מה גרם לקבוצה להיראות כל כך נרפית ב-3:3 מול הפועל חיפה. מנחם קורצקי אמר לתקשורת אחרי המשחק: "נכון שלא נראנו טוב, אבל וירוס תקף פה איזה חמישה שחקנים". לא ברור מה קרה לבריאותם של האדומים תוך כדי משחק. לפני שעלו לדשא אתמול בחיפה, אוראל דגני היה היחיד שהתלונן כי הוא לא חש בטוב ואף קיבל אינפוזיה. לאחר המשחק הווירוס כבר התפשט אל אריאל הרוש, ג'ון צ'יבויקה שירד מסוחרר לספסל ואייל משומר שהתלונן. "כולם חלמו בהגנה", אמר אחד השחקנים. "לא ברור אם זו הסיבה, אבל זו לא הייתה אותה קבוצה מהשבועות האחרונים. לא היינו אגרסיביים והמרחקים בין השחקנים היו גדולים מדי. מנחם היה חייב לעשות שינוי".

עוד בנושא

הפועל תל אביב סחטה 3:3 דרמטי מהפועל חיפה
אריאל הרוש בסיום: "זה היה משחק גרוע מאוד שלנו"
צפו בפרק ה-6 בסדרה מינוס 9: עם אגדות העבר בבלומפילד

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. יוסי ציפקיס
"זו לא הייתה אותה קבוצה מהשבועות האחרונים"./יוסי ציפקיס

2. מסתפקים במה שיש

"לאור המשחק אנחנו יוצאים מרוצים מהנקודה", אמר משומר בסיום. "זו נקודה מאוד מאוד חשובה. לא שיחקנו טוב היום וגם לי באופן אישי היה משחק פחות טוב, אבל צריך לדעת גם במשחקים כאלה לקחת נקודות. לא עמדנו טוב היום על המגרש, יש פה שחקנים שחולים ואני באופן אישי לא מרגיש כל כך טוב. היה לנו ריפיון באמצע וברביעיית ההגנה. זה לא קשור לעובדה שעלינו מעל הקו האדום. לשמחתי לאחרונה אנחנו יודעים לנצל את המצבים שלנו וגם את חצאי המצבים. מה שחשוב שאנחנו מבקיעים שערים. כיף לחזור לאצטדיון הזה, אומנם זה לא מול מכבי חיפה, אבל התגעגעתי לכאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

3. כבר לא מחפשים מאמן

בשבועות אחרונים בהפועל תל אביב שוחחו עם חיים סילבס ויוסי אבוקסיס על אימון הקבוצה בעונה הבאה, אך כרגע נראה ששיחות עם מועמדים אחרים ייפסקו לחלוטין. נראה שכרגע עתידו של קורצקי תלוי בעיקר בתוצאות עד לתום העונה, ואם האדומים ימשיכו להבקיע שערים, יראו מגמת שיפור ויישארו כמובן בליגה, נראה כי חוזהו הנמוך יגרום לראשי המועדון להמשיך איתו גם בעונה הבאה. אם לא יעמוד במשימה או לחילופין יציג יכולת יחסית חלשה כמו אתמול, הוא לא יישאר. "שום דבר לא סגור בעמדת המאמן", אמר גורם במועדון. "כרגע רק האחים ניסנוב רוצים שקורצקי ימשיך, אבל בכל משחק גם זה מתהפך. עדיף לחכות לסוף העונה".

שחקן הפועל תל אביב, ג'ון צ'יבויקה מול שחקן הפועל חיפה, דור מלול. יוסי ציפקיס
יישאר בסופו של דבר? ג'ון צ'יבויקה/יוסי ציפקיס

4. ההפתעה של ינואר

לצד הביקורת על משחק ההגנה אתמול, מי שהמשיכו לקבל מחמאות גם השבוע הם עמרי אלטמן וג'ון צ'יבויקה, שהבקיע שער שלישי רצוף. חשוב לציין, כי הסיכוי שאלטמן יישאר בקבוצה נמוך מאוד והוא ככל הנראה יעבור למכבי חיפה בתום העונה. לגבי צ'יבויקה אין עדיין החלטה. אם לפני מספר שבועות כבר חשבו לחתוך את הקשר, נראה כי כרגע בקבוצה שוקלים ברצינות להמשיך איתו לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully