וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאור בוזגלו השלים אימון מלא ויחזור לסגל

4.4.2017 / 15:09

קשר הקבוצה ערך אימון מלא לראשונה זה מספר שבועות וצפוי לחזור לסגל מול מכבי פתח תקוה (ראשון, 20:10, ספורט1). ניב זריהן הפצוע עדיין בספק. ברקת באירוע לחג הודתה לספונסרית תדיראן ואמרה: "הערכים, החיבור לקהילה, לעיר, לאנשים, זאת המטרה העיקרית שלנו"

ברני ארדוב

קשר הפועל באר שבע מאור בוזגלו התאמן היום (שלישי) לראשונה זה מספר שבועות וצפוי לחזור לסגל למשחק מול מכבי פתח תקוה (ראשון, 20:10, ספורט1). מי שעדיין לא התאמן הוא ניב זריהן, שנמצא בספק גדול למשחק ביום ראשון. בוזגלו עבד קשה מאוד בשבועות האחרונים כדי לחזור לפעילות והיום השלים אימון מלא עם חבריו לקבוצה.

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו חוגג. ברני ארדוב
חיזוק משמעותי. בוזגלו/ברני ארדוב

בעניין אחר - אנשי המועדון והשחקנים נכחו אתמול בטקס הרמת כוסית בביתו של משה ממרוד, הבעלים של חברת תדיראן המשמשת כספונסרית הראשית של המועדון. הבעלים אלונה ברקת נשאה דברים ואמרה: "ראשית אני רוצה להודות למשפחת ממרוד ומשה על האהבה, הפרגון לאורך השנים. אנחנו כבר חברים בנפש. אנחנו נמצאים כמה ימים לפני חג הפסח, חג שמסמל את הדרך הארוכה שעשו בני ישראל, דרך שהתחילה בעם שחיפש את דרכו, לגבש לו את הזהות, מנהגיו ומנהיגיו ועושה דרך ארוכה עד שמגיע לארצו ולנחלתו. גם אנחנו כמועדון הלכנו דרך ארוכה עד שהגענו למה שרבים רואים כמנוחה ונחלה – הזכייה באליפות. אבל זאת ממש לא המנוחה והנחלה. כמו עם ישראל דרכנו לא נפסקה ואנחנו רוצים להמשיך ולזכות בתארים".

ברקת הוסיפה ואמרה: "אנחנו צריכים לזכור שהדרך שלנו, הערכים, החיבור לקהילה, לעיר, לאנשים, זאת המטרה העיקרית שלנו. לזכור שאנחנו תמיד מהווים דוגמה בכל רגע והמטרה היא לתת לכל אדם לחלום, לתת תקווה לכולם. אני רוצה לתת 2 דוגמאות מהשבוע האחרון שמחברים את מי שאנחנו הסרטון של שפת הסימנים שעשינו וזכה למעלה ממאה אלף צפיות. זאת הפועל באר שבע. האוהדים שהתגייסו והביאו ארצה את שחקן העבר של הקבוצה לאנדרו סימיוני מברזיל. זאת הפועל באר שבע. אני חושבת שהערכים האלה - אני כבעלים מסתכלת ואומרת: זה החלום של כל בעלים. אני מאחלת לכולנו שנשמור על הדרך שלנו, הערכים, הצניעות, הקהילה, החברות ונמשיך להגשים חלומות. חג שמח לכולם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מורן ממרוד לביאד, נופר ממרוד, דליה ממרוד, משה ממרוד, אלונה ברקת. סיון פרג', מערכת וואלה! NEWS
"הערכים האלה - אני כבעלים מסתכלת ואומרת: זה החלום של כל בעלים". ברקת עם ממרוד/מערכת וואלה! NEWS, סיון פרג'

ממרוד נשא דברים גם כן ואמר: "אני מאוד מתרגש באירוע הזה שהוא כולו נשמה גדולה. לראות את קבוצת הילדות שלי – הפועל תדיראן באר שבע, העיר שבה גדלתי וחייתי בה עד גיל 40. מה שאני עובר ומה שאני חווה עם הקבוצה הזאת זה פשוט כיף ענק. את הקבוצה הזאת אהבנו גם בימים הטובים וגם בימים הפחות טובים אבל מה שתמיד היה בנו זאת האהבה הגדולה לעיר באר שבע. אני רואה את באר שבע של היום ומשווה אותה לבאר שבע של פעם – אלה עולמות שונים. אני רואה איך אלונה האישה הענקית הזאת לקחה את הקבוצה לפני כמה שנים ובנתה משהו לתפארת. אנחנו כמנהלים של חברות יודעים להעריך מה זה בנייה לטווח ארוך. אלונה בנתה קבוצה מעולה לעוד הרבה שנים והשנה היא תיקח אליפות שנייה ברציפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully