וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר האופוזיציה בעיריית ראשון לציון נגד ברקוביץ': "האגודה תחת ניהולו מתרסקת"

3.4.2017 / 19:16

אסף דעבול העביר מכתב לראש העירייה, בו קרא לקחת את הפועל המקומית מידיו של שחקן העבר: "הקבוצה מקבלת מהעירייה 1.5 מיליון שקל בשנה שמועברים למימון משפחת ברקוביץ' ולא לקבוצה". גם ההספד למאיר איינשטיין לא הוסיף

איל ברקוביץ' בעלים הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
איל ברקוביץ'/ברני ארדוב

יו"ר האופוזיציה ויו"ר ועדת הביקורת בעיריית ראשון לציון אסף דעבול שיגר הבוקר (שני) מכתב בהול לראש העיר, דב צור, ובו הצעה לסדר כשעל הפרק ביטול הסכם רכישת קבוצת הכדורגל העירונית, הפועל ראשון לציון, על ידי ברקוביץ'.

"לצערי הרב, מאז שרכש אותה ועד היום האגודה בניהולו של מר איל ברקוביץ מתרסקת. עיריית ראשון לציון מעבירה 1.5 מיליון שקל מדי שנה לברקוביץ, כסף זה משמש למימון משפחת ברקוביץ' ולא למען קידום ילדי ושחקני האגודה", כתב דעבול בפתח ההצעה לסדר, "מחלקת הילדים והנוער בנסיגה, הורי הילדים כועסים מאוד על ההתנהלות של מנהלי המחלקה, בעוד הקבוצה הבוגרת מדשדשת בפליאוף התחתון. שחקנים טובים נמכרים ולא נשארים כדי להצעיד את האגודה להישגים (דוגמת יעקב בריהון), בפועל אין שום התקדמות של כל האגודה".

בהמשך התייחס דעבול לשתי תקריות חריגות, לטענתו, שאירעו בחודשים האחרונים מצד ברקוביץ' ואחיו הצעיר ניר, שמאמן את הקבוצה הבוגרת. שתי לפי דעבול, התקריות הללו הכעיסו תושבים רבים בעיר. התקרית הראשונה הייתה התפרצותו של ניר ברקוביץ' כלפי אוהדי הקבוצה והתזת מים עליהם. דעבול גינם את התנהגות האוהדים, אך הדגיש שלברקוביץ' המאמן היה אסור לפעול בדרך האלימה בה פעל. בהמשך התייחס דעבול לתקרית שאירעה לדבריו ביום הלווייתו של שדר הספורט מאיר איינשטיין.

דעבול טען כי איינשטיין היה שדר מכובד שכל חובב ספורט כיבד וכאב את מותו ואילו ברקוביץ' פגע בזכרו כאשר אמר בלעג בשידור חי: "אני אזכור את התסרוקת שלו", דבר שפגע באנשים רבים במדינה, באגודת "עירוני ראשון" ובתדמית העיר. עוד בהצעה מבקש דעבול מחברי המועצה ומראש העיר לבחון אפשרות לבטל את ההסכם עם ברקוביץ' ולהעמיד את האגודה למכירה במכרז ציבורי.

תגובת עיריית ראשון לציון: "לחבר המועצה יש ריטואל קבוע להעלות את הנושא בלי כל קשר להתנהלות והישגי הקבוצה".

איל ברקוביץ מסר בתגובה: "אין תגובה".

אסף דעבול, חבר מועצת העיר ראשון לציון. באדיבות המצולמים
אסף דעבול/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully