וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המשחק נגד ספרד: הפגנות פרו-פלסטיניות מחוץ לאצטדיון בחיחון

24.3.2017 / 19:17

כמה עשרות אנשים הגיעו להפגין לקראת המשחק עם דגלי פלסטין, צפו בתמונות. שחקני הנבחרת עונדים סרטים שחורים לזכר למאיר איינשטיין: "לכבוד הוא לנו להנציח את זכרו במחווה משמעותית"

יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל מתארחת בשעה זו בחיחון אצל נבחרת ספרד, במסגרת המחזור החמישי של בית ז' של מוקדמות המונדיאל. השחקנים של אלישע לוי הגיעו להתמודדות אחרי ה-0:3 המרשים באלבניה, בחודש נובמבר, ומנסים לחולל סנסציה ולהמשיך את פתיחת הקמפיין המוצלחת. הלה רוחה, מצידה, צברה 10 נקודות עד כה, וניצבת בראשות הבית לצד איטליה. זהו המפגש הראשון של ישראל עם ספרד מאז מוקדמות מונדיאל 2002 - אז סיימה ב-1:1 מרשים, שתשמח לשחזר, בבית (חיים רביבו כבש) והפסידה 2:0 בחוץ. אלה המאורעות שהתרחשו עוד לפני שריקת הפתיחה.

מאיר איינשטיין. פביאן קולדרוף,
"לעולם חלק ממורשת הנבחרת". מאיר איינשטיין/פביאן קולדרוף

22:30: הפגנות פרו-פלסטיניות מחוץ לאצטדיון בחיחון

22:15: ככה ספרד נראתה עם ההגעה לאל מולינון

21:20: חאבי מרטינס: "מוכנים למשחק החשוב מול ישראל"

21:00: על פי סקר שערך ה"אס" המדרידאי, האוהדים מעדיפים לראות בהרכב את שחקן ריאל, אלברו מוראטה, שקיבל 42.86 אחוז מהקולות. ההפתעה היא העדפת האוהדים את יאגו אספס מסלטה ויגו (35.03 מהקולות) על פני דייגו קוסטה (22.11).

18:38: באתר ההתאחדות הספרדית פרסמו לאוהדים מספר דברים שכדאי לדעת לקראת המפגש מול ישראל. בין השאר, התייחסו למאזן הנקי מהפסדים של הלה רוחה בחיחון (6 ניצחונות ו-3 תיקו), לדויד סילבה שיערוך את הופעתו ה-110 בנבחרת וישתווה לפרדננדו טורס וססק פברגאס ולעובדה ששני המאמנים, אלישע לוי וז'ולן לופטגי, הם חדשים יחסית בתפקידם.

18:15: ההתאחדות לכדורגל פנתה הבוקר לפיפ"א בבקשה לאשר לשחקני הנבחרת להופיע במשחק מול ספרד עם סרטים שחורים כהוקרה לשדר מאיר איינשטיין שנפטר אמש. פיפ"א אישרה את הבקשה.

אלישע לוי, מאמן הנבחרת: "מאיר ז"ל הוא חלק מההיסטוריה של נבחרת ישראל והכדורגל הישראלי. היה ברור לכל כי הוא מחובר לכדורגל שלנו ואוהב אותו. מאיר השאיר לנו זכרונות רבים ולכבוד הוא לנו להנציח את זכרו במחווה משמעותית ולא שגרתית".

עופר עיני, יו"ר ההתאחדות: ההתאחדות לכדורגל ונבחרת ישראל מביעות את צערן הרב על מותו בטרם עת של מאיר איינשטיין, עיתונאי ושדר מחונן. קולו הייחודי של איינשטיין ושידוריו הבלתי נשכחים יהיו לעולם חלק ממורשת הנבחרת והכדורגל הישראלי. יהי זכרו ברוך".

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
מתכוננים. אלישע לוי והשחקנים/רויטרס

17:10: שגריר ישראל בספרד, דניאל קוטנר, נפגש לקראת המשחק עם ראש עיריית חיחון ועם שר התרבות הספרדי. "הייתה לנו פגישה מאוד כנה וידידותית", אמר, "הם הביעו את ההתנגדות שלהם לגורמים אנטי-ישראלים. הסכמנו כי הדבר העיקרי היום הוא כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully