וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: כיאל ורפאלוב תורגלו בהרכב. גרשון מגן, זהבי בחוד

21.3.2017 / 21:00

אלישע לוי עדיין לא סגור על ה-11 לקראת ספרד, אבל ניסה את שחקני ברייטון וברוז' לצד נאתכו, כהן, בן חיים וזהבי. דסה, צדק, טיבי וגרשון תורגלו מאחור. המאמן שם דגש על העמידה הטקטית

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל קיימה הערב (שלישי) אימון נוסף לקראת המשחק מול ספרד, ממנו עולה כי אלישע לוי סגור על רוב ההרכב שלו. על פי התרגול, הרביעייה האחורית תכלול כצפוי את אלי דסה, שיר צדק, איתן טיבי ורמי גרשון, כשבקישור האחורי תורגלו ביברס נאתכו ואלמוג כהן. כפי שפרסמנו, לוי תרגל בחוד ההתקפה את ערן זהבי כחלוץ יחיד והוא זה שצפוי לשחק בחוד ההתקפה של הנבחרת. באימון היום תורגל בירם כיאל לפני נאתכו וכהן ובצדדים טל בן חיים וליאור רפאלוב.

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי עם עוזרו עמיר תורג'מן. ניב אהרונסון
סגור על רוב ההרכב. אלישע לוי עם עוזרו עמיר תורג'מן/ניב אהרונסון

אחרי האסיפה אתמול, בה ביקש המאמן אלישע לוי מהשחקנים לנסות ולהחזיק כמה שיותר בכדור, היום כינס המאמן אסיפה נוספת, לפני שבאימון עצמו שם דגש על העמידה הטקטית של הנבחרת. "צריך לצפות למשחק מאוד מהיר ולצמצם את הרווח בין ההגנה להתקפה", הסביר לוי. "הנבחרת חייבת להיות צפופה כדי להצליח". האימון היום, ממנו נעדרו שיר צדק ובן שהר ששיחקו בתחילת השבוע עם הפועל באר שבע, התבסס על משחקונים קצרים.

בסיום האימון לקח לוי חלק מהשחקנים ותרגל בעיטות מול השער. "לא יהיו לנו הרבה הזדמנויות מול ספרד. צריך לדעת לנצל אותן ולהיות מרוכזים מאוד מול השער", אמרו שחקנים בסיום. לוי צפוי לקיים בהמשך השבוע שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני נבחרת ישראל/ניב אהרונסון

מאוחר יותר, דוד קלטינס התייחס לעמדה המועדפת עליו ואמר: "שיחקתי בכל מני תפקידים העונה ואשחק איפה שיגידו לי. אין לי בעיה עם שום תפקיד ובכל עמדה אעשה את המקסימום. שיחקתי בקישור בעונה שעברה והרגשתי שזה הכי נכון לי, אבל אין לי בעיה עם אף תפקיד. כיף להיות פה עם עוד שלושה שחקנים מהקבוצה, אני גם חושב שהם שחקנים מצוינים שיתחרו פה על ההרכב. שמח להיות איתם בנבחרת".

על הסיכוי להפתיע את ספרד אמר: "ברור שספרד נבחרת איכותית, כולם מכירים אותם. אנחנו יכולים לעשות את המקסימום שלנו, נשתדל להאמין בעצמנו ולהביא כבוד למדינה. אני מאמין שיש סיכוי להוציא משהו, אני מאוד מאמין בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully