וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי ברשצקי: "שמח, אני מקווה ומאמין שנישאר בליגת העל"

קשר הפועל תל אביב חגג את הצמד שלו וה-2:3 הדרמטי בחוץ מול עירוני קרית שמונה. מנחם קורצקי: "אני מאושר בשביל האוהדים המדהימים שלנו, מגיע להם". טוטו תמוז זעם אחרי החילוף

צילום: סוכנות ג'יני, עריכת וידאו: שמרית גולדשטיין

הפועל תל אביב השיגה הערב (שבת) ניצחון חוץ יקר במיוחד. האדומים חזרו פעמיים מפיגור בדרך ל-2:3 מול עירוני קרית שמונה, כשג'ון צ'יבויקה כובש את שער הניצחון בדקה ה-85. עוד לפני כן, טוטו תמוז הוחלף, סירב בתחילה לרדת ולאחר מכן הגיב בעצבים לחילוף וירד מיידית אל חדר ההלבשה.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. סוכנות ג'יני
איזה ניצחון חשוב/סוכנות ג'יני

מאמן האדומים מנחם קורצקי: "אין ספק שהרבה שמחה התפרצה. שיחקנו טוב לאחרונה ולא הצלחנו לנצח. אני שמח שהמזל מעט חזר אלינו, במיוחד במחצית השנייה שלא הייתה טובה כל כך. השגנו שלוש נקודות ואנחנו מאושרים מאוד. הרבה פעמים אנחנו משחקים טוב ואז סופגים שער מהתקפה אחת. אנחנו מנסים לתקן את הדברים, אנחנו קבוצת תחתית ויש שערים שאנחנו צריכים למנוע אותם. אני מאושר בשביל הקהל המדהים הזה. אנחנו נעשה הכול בשביל להחזיר לו ואני שמח מאוד בשבילם. הפסד פה היה גורם למצב בעייתי ולא טוב מבחינת הקבוצה. אני שמח שחזרנו מפיגור פעמיים ולהפוך את התוצאה. גם גוטליב וגם טוטו שחקנים חשובים מאוד, בעזרת השם יחזור אביחי שהוא בורג משמעותי ועם אייל משומר, אנחנו ניראה טוב יותר ונשיג את הניצחונות שיספיקו כדי להישאר בליגה".

על עתידו אמר המאמן: "אני לא מתעסק בזה. עברתי את השלב הזה. זה כבר חודש רודף אותי. כולי עם השחקנים, עם הבוסים שלי, מרימים אותי, עוזרים לי ואני שמח שאפשר היום להחזיר לאוהדים".

קשר האדומים מוטי ברשצקי: "אני חושב שבפלייאוף אין מקום לטעויות וזה ניצחון חשוב מאוד. אין מקום לחשוב או להתעכב, הקבוצה במצב קשה וצריך לעשות הכול. אין מקום לתירוצים או למחשבות, אני מקווה ומאמין שהפועל תל אביב תישאר בליגה".

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן: "במחצית השנייה נכנסנו טוב למשחק, שלומי אזולאי היה יכול לכבוש. בדקות האחרונות לא שיחקנו חכם, הפועל תל אביב תפסה אותנו לא מוכנים וכבשה פעמיים. הם רצו יותר וניצחו. לא סיימנו את המטרות שלנו העונה. אנחנו ספורטאים ורוצים להמשיך לשחק חזק עד הסוף. כל שחקן במועדון הזה צריך להמשיך להילחם עד הסוף".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 2:3 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
שיש ובנבנישתי/ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully