וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון: "אפשר להגיד שפירקנו את ולנסיה". פיאניג'אני: "רק רוצים ליהנות"

17.3.2017 / 15:55

אופוריה בהפועל ירושלים לאחר הניצחון שקבע 1:1 בחצי גמר היורוקאפ. הבעלים: "אנחנו קבוצת יורוליג לכל דבר. כל שחקן ושחקן אמר לי שאנחנו טובים יותר". מלאגה גברה על קובאן וממתינה בגמר

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 20

שלושת הרבעים הראשונים בארנה היו צמודים למדי. אלא שאז, הפועל ירושלים פתחה מבערים, רשמה 9:26 על ולנסיה ברבע הרביעי ו-66:79 במשחק כולו, כדי לקבוע 1:1 בסדרת חצי גמר היורוקאפ. המשחק השלישי ומהכריע ייערך בוולנסיה ברביעי.

"היינו הרבה יותר טובים", אמר אורי אלון. "אם לא היינו מנצחים הייתה תחושת פספוס. אפשר לעשות זאת. לא משנה מה יקרה עכשיו, עשינו עונה מדהימה באירופה. זו קבוצה מפוארת, אבל די פירקנו אותה. היא נשארה אמנם בתמונה אבל לא היה ספק שאנחנו ננצח. אנחנו מגיעים לוולנסיה כדי לנצח. כל שחקן ושחקן אמר לי שאנחנו טובים יותר".

אלון הוסיף: "אף פעם לא אמרתי שהליגה לא חשובה. אמרתי שהיא מתחילה במאי. מנכ"ל היורוליג היה פה ואמר לי שהפועל ירושלים היא קבוצת יורוליג לכל דבר. זה יקרה בטוח, עוד שנתיים או שלוש. אני רוצה שנגיע לגמר, כי אפשר לעבור את ולנסיה. הישראלים? המאמן בוחר את השחקנים הכי טובים, בקיץ אתם תראו את המהלכים שנעשה עם הישראלים. לא אסמס למאמן באמצע משחק את מי להכניס ואת מי לא".

בזמן שהפועל ירושלים ו-ולנסיה נאבקות על הכרטיס לגמר, מלאגה הבטיחה את מקומה שם בזכות 63:74 מול לוקומוטיב קובאן ו-0:2 בסדרה. אחרי ה-57:73 במשחק הראשון, מלאגה השלימה העפלה לגמר בזכות יכולת מרשימה מצד נמניה נדוביץ', שקלע 21 נקודות, תרם 7 כדורים חוזרים והוסיף 4 אסיסטים. היתרון של הספרדים היה ברור מן הפתיחה, והם הוליכו לאורך כל המשחק כאשר קובאן לא הצליחה להישאר קרובה. קווין ג'ונס בלט עם 17 נקודות וכעת מלאגה תמתין למנצחת ביום רביעי.

עוד בנושא

הפועל ירושלים ניצחה 66:79 את ולנסיה והשוותה את חצי הגמר ל-1:1

"ולנסיה קבוצה מדהימה, אבל הצגנו הגנה מושלמת", אמר סימונה פיאניג'אני. "הרוטציה עזרה לנו, כי השחקנים שעלו לפרקט היו רעננים. בכל מקרה, כל אחד ואחד מהם עשה עבודה נהדרת. הכול התחיל בהגנה. עצרנו את ולנסיה על 66 נקודות. זה יום מיוחד לאוהדים שלנו, הם נתנו לנו הרבה, אני אוהב אותם. שיחקנו מול קבוצה שמשחקת באופן קבוע במפעלים האירופיים, ולכן זה רגע מיוחד עבורנו. אין עלינו שום לחץ, אנחנו רוצים רק ליהנות. עכשיו הלחץ עליהם, המשחק המכריע ייערך בספרד. אסור לנו לחשוב על הגביע. אם ננצח בוולנסיה ברור שנוכל לנצח כל אחת".

יותם הלפרין, שכיכב ברבע האחרון, הוסיף: "היו לנו דקות מצוינות והרבה עליות ומורדות. חשוב שהצלחנו לאזן את הסדרה ועכשיו הלחץ עליהם. הנקודות שלי ושל בר לא עשו את ההבדל, אבל בהחלט היו חשובות לניצחון. נכנסו היטב למשחק, ורוטציה גדולה היא בהחלט חשובה בסדרה כזו".

מנגד, המאמן המפסיד פדרו מרטינס סיכם: "שתי הקבוצות היו קצת עייפות בתחילת הרבע הרביעי, אבל ירושלים קלעו כמה שלשות ששברו את הקצב שלנו. הגיע לה לנצח. אנחנו מקווים לנצח ביום רביעי, אבל זה יהיה קשה מאוד".

פיטרסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully