וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים נוטה להגיש תלונה להנהלת היורוליג על היחס לאוהדיה

15.3.2017 / 8:22

בהנהלת האדומים לא אהבו את ההתנהלות מול האוהדים שהוצאו על ידי המשטרה ולא מתכוונים לעבור על כך לסדר היום. האוהדים מצידם מאוכזבים מההנהלה ומאיימים להחרים את הגומלין בשישי

צלמים זמניים מורשים

לא כך רצתה הפועל ירושלים לפתוח את סדרת חצי גמר היורוקאפ. הקבוצה של סימונה פיאניג'אני הובסה 83:68 על ידי ולנסיה, אחרי שהייתה במשחק במשך שלושה רבעים אבל התפרקה ברבע האחרון.

בירושלים אומרים כי "היו מספר שחקנים שפשוט לא הופיעו למשחק", אולם מדגישים כי "יש משחק חשוב כבר ביום שישי, נבהיר לשחקנים שצריך לשכוח מהמשחק הזה ולתת את הכל לקראת המשחק המכריע ביום שישי". בקבוצה הוסיפו: "לאחר הפסד כזה העבודה לא צריכה להתרכז רק בצד המקצועי אלא לא פחות גם בצד המנטלי ".

היחס אמש לאוהדים של הפועל ירושלים גורר לא מעט תגובות נזעמות מאוהדי הקבוצה עצמה, חלקם העבירו כבר תלונות להנהלת ואנשי הקבוצה על כך. ישנם אוהדים שאף מאיימים לא להגיע למשחק ביום שישי כמחאה על כך שלטעתנם ההנהלה כאן לא התערבה לטובתם בצורה מספקת במהלך ואחרי התקרית.

חלק מהאוהדים ציינו שהם זועמים על כך "שלא תמכו בהם מספיק , גם בהודעה הרשמית של הקבוצה". האוהדים שהיו בוולנסיה הלינו על כך שההנהלה לא התערבה מספיק לטובתם בעת האירוע. יש לציין כי קב"ט הקבוצה ניסה לסייע לאוהדים. דייויד בסן דובר הקבוצה ליווה את האוהדים והוזכר לחיוב בקרב האוהדים. בהנהלה שבו והדגישו שניסו לסייע לאוהדים דרך הנהלת ולנסיה כבר בזמן האירוע, וגם דיברו במקביל עם נציגי המשטרה ועם האחראים על האבטחה וגם יפנו להנהלת היורוליג. "האוהדים חשובים לנו, הם אלו שתמכו ותומכים בנו . שוחחנו איתם גם אחרי האירוע ואנחנו בקשר רציף איתם. אף אחד בירושלים לא מתכוון לעבור על כך לסדר היום".

עוד בנושא:

בטעם של פעם: דיווח מוולנסיה על הערב המאכזב של הפועל ירושלים
הפועל ירושלים בפיגור 1:0 מול ולנסיה אחרי תבוסה 83:68 בספרד
מכוכב לכוכבית: הפועל ירושלים ממשיכה לא לנצל את סטודמאייר

צפו באוהדי ירושלים מפונים מהיציע שלהם בוולנסיה

בירושלים אישרו בהודעה מאוחרת את הידיעה שפורסמה בוואלה! ספורט ואמרו: "ראשית, חשוב לציין שהנהלת הקבוצה תתלונן מול הגורמים הרלוונטיים, ובמקביל תדאג לפיצוי לאוהדים שהוצאו מהאולם. שנית, ביום חמישי פנתה הפועל ירושלים לוולנסיה ועדכנה אותה כי יגיעו כ-60 אוהדים (בפועל הגיעו 30 בצורה מאורגנת ועוד כ-30 באופן עצמאי) למשחק ועל כן יש לדאוג להם למקום הולם. הנהלת הקבוצה אף הייתה זו שרכשה את הכרטיסים עבור האוהדים. למרבה הצער המקום שהוקצה לאוהדים לא תאם את הצרכים. כתוצאה מצפיפות ודוחק נוצר עימות עם המשטרה שהוביל להרחקת האוהדים מהאולם".

עוד נאמר מהמועדון כי "יש לציין כי לטענות השוטרים בדבר נזק לרכוש או נסיון לפגיעה פיזית בשוטר לא נמצא כל ביסוס במצלמות האבטחה. נציג רשמי של הקבוצה ליווה את האוהדים בכל העת כאשר במקביל פעלו ראשי הקבוצה מול הנהלת ולנסיה על מנת שתפעל מול המשטרה לאשר את הכניסה ולמנוע מעצרים. מפקד הכוח במקום לא היה מוכן להחזיר את האוהדים למשחק, והמשיך את הקו המזלזל והפוגע שהתחיל בתוך האולם, אך בעקבות הלחץ
של ראשי הקבוצה אכן נמנעו מעצרים. התנהגות השוטרים הייתה מוגזמת, אלימה ולא פרופורציונלית לבעיה שנוצרה בעקבות הלחץ".

בקבוצה מספרים כי חלק מהאוהדים משתייכים לארגון האוהדים "בריגדה מלחה" והגעתם לוולנסיה סובסדה מכיסם הפרטי של ראשי המועדון. גם בנו של אחד מבכירי הקבוצה היה בין המורחקים.

שחקני הפועל ירושלים בחימום. הפועל ירושלים, מערכת וואלה! NEWS
תקרית ביציע/מערכת וואלה! NEWS, הפועל ירושלים

אמארה סטודמאייר נראה מאוד מאוכזב ונסער בעקבות ההפסד, וסירב להתראיין בסיום לכתב מקומי. השחקנים ישבו יחדיו בסיום בחדר ההלבשה, והחלו לנתח מה לא היה טוב במשחק ומה יש לשפר לשנות לקראת יום שישי. "התחלנו את המשחק טוב, אבל עשינו כמה טעויות, ומול קבוצה מול ולנסיה משלמים על טעויות כאלו". בקבוצה שוחחו בנוסף על טעויות בהגנה והדגישו כי "כולם מתרכזים עכשיו במשחק משחק הבא, שכמובן הוא משחק על לחיות או למות".

קרטיס ג'רלס סיכם: "אנחנו נסתכל על הוידאו ונראה איך אפשר לתקוף אותם יותר טוב. בשלושת הרבעים הראשונים עשינו את זה, ברביעי התפרקנו. אני מצפה לחזור לפה ברביעי הבא, הם עשו את מה שהיו צריכים לעשות, לנצח בבית. עכשיו אנחנו חייבים לעשות את זה ומשחק מספר שלוש יהיה פתוח לחלוטין."

טרנס קינזי הוסיף : "אני מצפה לשישי. אין תירוצים, אולי אני יכול לבלוט במשחק הפעם ובערב נתון אחר יכול להיות של מישהו אחר. כולנו חייבים לשחק חזק בהגנה ולתקשר, צריך יותר מאמץ מהבחינה הזאת, אנחנו מאוד מצפים ליום שישי, שיגיע כבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully