וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "אני לא חושב שזה חצי גמור". אוהדי ירושלים הוצאו מהאולם

14.3.2017 / 22:30

קפטן הפועל ירושלים ניסה להתעודד אחרי ה-83:68 מול ולנסיה במשחק הראשון של חצי גמר היורוקאפ, סימונה פיאניג'אני: "לא היינו מספיק חכמים ונענשנו על זה". תקרית בין אוהדי ירושלים למשטרה

באדיבות ערוץ 20

הפועל ירושלים הובסה הערב (שלישי) 83:68 על ידי ולנסיה במשחק הראשון בסדרת חצי גמר היורוקאפ. עוד לפני כן, תקרית לא נעימה אירעה בפתיחה כאשר אוהדי ירושלים נכנסו לעימות מול המשטרה המקומית. אוהד האדומים טען כי כ-30 אוהדי הקבוצה שהגיעו למשחק, נדרשו על ידי השוטרים להידחק לשתי שורות בקצה העליון של האולם שלא הספיק לכולם. לאחר מכן המשטרה הוציאה את האוהדים מהאולם בצורה אגרסיבית, עצרה שני אוהדים ודרשה לראות דרכונים. כמו כן, האוהדים טענו כי השוטרים היכו את מי שניסה לצלם את האירועים, לאחר שטענו לשבירת כיסאות ביציע מצד אוהדי ירושלים. דובר הקבוצה מסר כי האוהדים שוחררו, אך הורחקו מהמשחק על ידי השוטרים ולא יורשו לחזור לאולם.

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בלגן בוולנסיה. אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

"התחלנו לעודד עם תוף (שהוכנס באישור), לשיר ולהניף שלטים", סיפר האוהד בטוויטר, "חלקנו המשיכו להתווכח עם השוטרים שנעמדו לידינו. כשהוחשכו האורות להצגת שחקנים השוטרים פרצו לתוכנו באלימות ולקחו את התוף והשלטים. כשעלו האורות השוטרים הורו לכולם לצאת החוצה ודחפו והיכו את כל מי שהתעכב. מי שניסה לצלם או צילם היכו אותו. חלקנו המשיכו להתווכח עם השוטרים שנעמדו לידינו. אחד החבר'ה שלנו נפצע בצלעות ממכות מאלות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תקציר: ולנסיה - הפועל ירושלים 68:83. קרדיט: אתר ולנסיה, מערכת וואלה! NEWS
סן אמטריו ו-ולנסיה היו גדולים על ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, קרדיט: אתר ולנסיה

קפטן הפועל ירושלים יותם הלפרין אמר בסיום: "במחצית הראשונה כן עבד לנו, שיחקנו כדורסל טוב, עשינו כמה טעויות לקראת הסוף ונתנו להם לחזור, אבל שיחקנו יפה. כשאתה מגיע למשחק חוץ כל כך קשה ועושה כמה טעויות ברציפות, אתה משלם על זה ביוקר. אני לא חושב שזה חצי גמור, אנחנו מגיעים לארנה ויכולים לנצח. לא עצרנו את הריבאונד התקפה שלהם שהיה קריטי היום. אם נשווה את הסדרה ל-1:1, הסיפור פה יהיה אחר. זה יעביר את הלחץ אליהם. בואו נעבור פרה פרה. אנחנו צריכים לשחק נגד קבוצה מצוינת ביום שישי".

מאמן האדומים סימונה פיאניג'אני: "התחלנו את המשחק בצורה הנכונה. במחצית הראשונה עשינו כמה טעויות ונתנו להם לסיים את המשחק ביתרון. במחצית השנייה ולנסיה שיחקה אגרסיבי יותר, היא קבוצה חכמה ומנוסה. ברגעים חשובים, שהיינו קרובים אליהם, פספסנו זריקות קלות. כדי להישאר במשחק עד הסיום, היינו צריכים למנוע מהם ריבאונד התקפה. היינו צריכים להיות חכמים יותר כי בסוג כזה של משחק, אם סוג כזה של פיזיות, אסור שנזרוק רק שש פעמים מהקו. אולי אנחנו לא חכמים מספיק, ולנסיה קבוצה מנוסה מאוד. זה טוב בשבילנו להיות כאן וללמוד משהו על זה. איך אנחנו יכולים לשנות את המשחק. אני מקווה שנלמד מזה לקראת המשחק הבא כי אנחנו רוצים לחזור ולשחק פה בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully