וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל' העולם בבייסבול: ישראל ניצחה את הולנד ושמרה על מאזן מושלם

הכחולים-לבנים, שכבר הבטיחו את העפלתם לפני המשחק, יגיעו לשלב השני בטוקיו אחרי שסיימו את בית א' במקום הראשון ועם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. השלב הבא ייצא לדרך ביום א'

טיי קלי קודי דקר נבחרת ישראל בבייסבול. Chung Sung-Jun, GettyImages
לא עוצרים. קודי דקר וטיי קלי/GettyImages, Chung Sung-Jun

נבחרת הבייסבול של ישראל גברה הבוקר (חמישי) 2:4 על נבחרת הולנד במסגרת משחקה השלישי באליפות העולם בבייסבול. כבר אתמול הבטיחה ישראל את עלייתה לשלב הבא, בהשתתפות ההיסטורית שלה באליפות. הניצחון היום סידר לנבחרת בכחול-לבן את המקום הראשון בבית א', אותו היא סיימה במאזן מושלם של שלושה ניצחונות ואפס הפסדים.

ישראל התנפלה על הולנד כבר באינינג הראשון ושמה שלוש ריצות על הלוח. תחילה היה זה דאבל של נייט פרימן, לאחר מכן חבטה של זאק בורנסטיין ולקינוח, סינגל של ריאן לאוורנוואי, שנהנה עד כה מטורניר מצוין. ההולנדים צימקו באינינג השלישי מחבטה של שחקן בוסטון רד סוקס, זנדר בוגארטס, אולם חבטה נוספת של בורנסטיין קבעה 1:4 באינינג השישי. ג'ונתן שופ קיזז את הפער בריצה אחת באינינג השמיני, אך מהלך הגנתי מצוין של ישראל הוציא אותה ממצב מסובך, בדרך לעוד ניצחון מרשים.

אייק דייויס נבחרת ישראל בבייסבול. Chung Sung-Jun, GettyImages
אייק דייויס בפעולה/GettyImages, Chung Sung-Jun

את הניצחון קצר ג'ייסון מרקיז בן ה-38, שהשיג אינינג אחד בלבד במסגרת חלוקת הכוחות וההגשות בין שחקני הנבחרת. השמירה הלכה לג'וש זייד, שסגר את המשחק עם אינינג ושני שליש חלקים, כאשר כל צוות ההגשה הישראלי מאפשר להולנד רק חמש חבטות בתשעה אינינגים, בעוד ישראל משיגה שמונה חבטות משלה, שתיים מהן של לאוורנוואי.

כעת תעבור הנבחרת מדרום קוריאה, שם נערכו משחקי הבית המוקדם לטוקיו, לקראת הסיבוב השני שייצא לדרך ביום ראשון הקרוב. במשחק הפותח של הסיבוב השני (ראשון, 5:00, FOX), תתמודד ישראל מול הנבחרת שתסיים שנייה בבית ב', כאשר ככל הנראה תהיה זו קובה, אם לא תהיינה הפתעות גדולות. לאחר מכן, ביום שני ב-12:00 (כל השעות על פי שעון ישראל), תפגוש ישראל שוב את הולנד ולקינוח, ביום רביעי ב-12:00 היא תשחק מול מנצחת בית ב', ככל הנראה יפן. אם ישראל תצליח לסיים בין שתי הראשונות בבית רבע הגמר, היא תעפיל לארבע האחרונות ותעבור ללוס אנג'לס, שם ייערכו משחקי חצי הגמר והגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully