וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: אלי אלעזרא נוצח בגמר טורניר הפוקר של ישראל בוואלה!

וואלה! NEWS בחסות סינגלטון

5.3.2017 / 17:17

ב1.3 שודר גמר טורניר הפוקר של ישראל בשידור חי בוואלה! NEWS ונרשמה הפתעה גדולה כאשר מנצח הטורניר היה אבי כהן, שעלה משולחן המקצוענים מחצי הגמר וניצח את אלי אלעזרא האגדי

ניב אהרונסון
אבי כהן, הזוכה בטורניר אליפות הפוקר של ישראל בוואלה!. ניב אהרונסון
אבי כהן הוא המנצח הראשון בגמר טורניר הפוקר של ישראל בוואלה!/ניב אהרונסון

רגע היסטורי נרשם אתמול בגמר טורניר הפוקר של ישראל בוואלה! לא פחות. אבי כהן, חובבן שעלה לחצי גמר לאחר שניצח בטורניר ה"ראנר ראנר" ולאחר מכן כתש את שולחן המקצוענים בחצי הגמר, המשיך במסע הנפלא שלו ורשם ניצחון יוקרתי על אלי אלעזרא, השחקן המקצוען ביותר שיצא ממדינת ישראל.

רק כדי להדגיש עד כמה הניצחון הזה הוא יוקרתי, נזכיר שאלי אלעזרא זכה במקום ראשון בטורניר ה-WPT וברשותו שלושה צמידי אליפות מטורניר ה-WSOP. הוא משחק בצורה מקצוענית כבר 25 שנים והוא שייך לטופ-20 של השחקנים הטובים בעולם. ובכל זאת, אתמול הוא התמודד מול שחקן עיקש וצנוע שלאט לאט הפך למוביל השולחן בז'יטונים עד שניצח ראש בראש את אלי אלעזרא.

שחקן הפוקר הישראלי אלי אלעזרא בגמר טורניר אפילות הפוקר של ישראל בוואלה!. ניב אהרונסון
רק לקראת רגעי סיום הטורניר כשמחצית מהמשתתפים כבר פרשו, החל אבי לנגוס בז'יטונים של אלעזרא/ניב אהרונסון

אבי כהן, אלמן+3 ילדים, בן 50 מפתח תקווה, משחק פוקר כבר 12 שנים בצורה חובבנית, כלומר מעולם לא עסק בצורה מקצוענית בפוקר ובכל זאת הפגין יכולות מרשימות בכל שולחן שבו שיחק וכמובן ברגע השיא שלו, שייזקף לזכותו לעד, ניצחון מוחץ ומרשים על אלי אלעזרא.

אלעזרא הוביל את השולחן ביד רמה עוד מתחילת המשחק והיה נראה שהניצחון שלו בטורניר הוא בטוח. רק לקראת רגעי סיום הטורניר כשמחצית מהמשתתפים כבר פרשו, החל אבי לנגוס בז'יטונים של אלעזרא, עד שהפך למוביל המשחק בכמות הז'יטונים. בסופו של דבר, לאחר ששי "גאבור" צור, שחקן מקצועי וממקימי האקדמיה לפוקר, הועף מהשולחן, נשארו רק אבי ואלעזרא לקרב ראש בראש מורט עצבים והשאר היסטוריה. אבי כהן הוא המנצח הראשון בגמר טורניר הפוקר של ישראל בוואלה!

צפו במשדר המלא וברגעי השיא וניפגש בטורניר הבא!

שחקן הפוקר הישראלי אלי אלעזרא בגמר טורניר אפילות הפוקר של ישראל בוואלה!. ניב אהרונסון
אלי אלעזרא האגדי הפסיד לאבי כהן החובבן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully