וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר/חלוץ ג'וזף גנדה בן ה-19 חתם בהפועל תל אביב

השחקן, ששוחרר מעירוני קרית שמונה אחרי בוררות, מצא בית חדש אצל האדומים שצירפו שחקן נוסף אל הסגל. "אנו רואים בו פוטנציאל גדול לעתיד ושמחים שהוא מצטרף לקבוצה", אמר שרון ניסנוב

ג'וזף גנדה שחקן הפועל תל אביב (אמצע). אתר הפועל תל אביב, אתר רשמי
גנדה במדים החדשים/אתר רשמי, אתר הפועל תל אביב

גם כשחלון ההעברות סגור, הפועל תל אביב ממשיכה לצרף שחקנים אל הסגל. האדומים הודיעו היום (שבת) על החתמתו של הקשר/חלוץ ג'וזף גנדה. השחקן, ששיחק לאחרונה בעירוני קרית שמונה ורשם 10 הופעות בקבוצת הבוגרים של המועדון, מצטרף אל הקבוצה של מנחם קורצקי כשחקן חופשי.

גנדה בן ה-19 נולד בישראל והוא בן לאמא מהגרת מקונגו. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובגיל 17 עבר למכבי נתניה, שם גם רשם הופעה אחת בבוגרים בליגת העל. לאחר מכן עבר לעירוני קרית שמונה ומאז היה שם. הוא הפך לשחקן חופשי אחרי בוררות מול הקבוצה מהצפון.

סוכנו של השחקן, רפי שמואל (שחקן העבר של הפועל תל אביב), התייחס להחתמה: "אני חושב שהפועל תל אביב זכתה לחיזוק משמעותי מאוד, אחרי תום מועד ההעברות. לג'וזף יש פוטנציאל להפוך לאחד השחקנים הגדולים בישראל. השחקן הגיע אחרי מאבק ממושך בבוררות מול קריית שמונה, הוא ביקש להשתחרר מאחר ולא הצליח להסתגל לאזור ולתנאים. אני סמוך ובטוח שג'וזף יעזור להפועל תל אביב להישאר בליגה". הבעלים שרון ניסנוב אמר: "אנו רואים בג'וזף פוטנציאל גדול לעתיד ושמחים שהוא מצטרף לקבוצה. מאחל לו ולנו הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully