וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הפועל באר שבע נפגשו עם מאור בוזגלו כדי ליישר את ההדורים

6.2.2017 / 15:40

במועדון אמרו כי "הפגישה נערכה באווירה חיובית" והבהירו כי יגישו הצעה לשחקן, שמעוניין בחוזה לשלוש שנים. האלופה תעמוד לדין לאחר שאוהדיה הדליקו רימוני עשן מול מכבי תל אביב, מליקסון בספק לאשקלון

בני בן סימון

ראשי הפועל באר שבע נפגשו היום (שני) עם מאור בוזגלו על מנת ליישר את ההדורים, כאשר במועדון הבהירו כי הם מתכוונים להגיש לשחקן הצעה להארכת חוזהו. בהודעה רשמית מטעם המועדון נמסר כי "הפגישה נערכה באווירה חיובית מאוד", כאשר עוד טענו שלמרות כל המחלוקות שהיו לאורך העונה, הם מקווים כי הוא ייתרצה ויאריך את חוזהו בקרוב. השחקן עצמו מעוניין בחוזה ארוך טווח לשלוש שנים.

במקביל, תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף, בחר היום להעמיד לדין את הפועל באר שבע בגין התפרעות אוהדים במהלך המשחק מול מכבי תל אביב בשבת. רשף ציין בהחלטתו כי ביציעי האלופה הודלקו רימוני עשן ואבוקה, לפני שריקת הפתיחה באצטדיון בנתניה. הדיון בעניינה של הפועל באר שבע יתקיים ביום רביעי כאשר היא צפויה לספוג קנס כספי.

עוד בנושא:

הידיעה בוואלה! ספורט על חידוש המגעים של הפועל באר שבע ומאור בוזגלו
שרון מימר מונה למאמן בית"ר ירושלים
ג'ורדי קרויף: "בחלון ההעברות הזה הצלחתי לקבל החלטות בצורה מהירה יותר"
דאגה בהפועל תל אביב: "הביאו שחקנים על משקל, אין לנו סיכוי לשרוד"

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ישאר למרות הכל? בוזגלו/ברני ארדוב

בנושא אחר, בשורות האלופה עסוקים בעיקר במכת הפציעות בסגל של ברק בכר לקראת המפגש מול הפועל אשקלון במחזור הקרוב. מאור מליקסון הבהיר לראשי הקבוצה כי הוא חש שיפור משמעותי במצבו, אך לא ברור אם הוא ישוב לאימונים מחר, אחרי שנעדר מהסגל מול מכבי תל אביב. קיימת אפשרות שמליקסון ייזכה ליום נוסף של מנוחה לפני שינסה לחזור לאימונים. גם בגזרת אליניב ברדה קיים שיפור. הקפטן חש טוב יותר, אך עדיין קיים ספק לגבי שיתופו מול אשקלון.

ג'ון אוגו ייעדר וודאות אחרי שספג חמישה כרטיסים צהובים כאשר מליקסון (אם יחלים) ומיכאל אוחנה צפויים להחליפו. מאור בוזגלו, שנפגע בכתפו בשבת, עדיין ממתין לפגישה עם המומחה, שייקבע מה היא חומרת הפציעה. ההערכה של הצוות הרפואי לצוות המקצועי וראשי המועדון היא כי בוזגלו יוכל לשוב לשחק במהרה, ובמקביל ממתינים להחלטת המומחה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully