וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ביקורת על דני גולן. מתיחות בין המאמן ליואב כץ

5.2.2017 / 6:51

הבעלים לא אהב את דברי המאמן במסע"ת ("אין סיכוי לפלייאוף") והשיב: "אני בניגוד אליו חושב שאפשר". במועדון תקפו: "אם הוא לא מבין מה המטרה, יש כאן בעיה". מסתמן: המאמן יוחלף בתום העונה אם לא יגיע לפלייאוף

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
"אני מאוד מקווה שלא נסיים בפלייאוף התחתון". יואב כץ/סוכנות ג'יני

ביקורת גדולה בהפועל חיפה על דני גולן. במועדון חשבו שהמאמן יוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון אחרי עזיבת אלי כהן, אך כרגע הקבוצה מתרחקת מאוד מהמטרה שלה ואם זה לא מספיק, הקבוצה הבקיעה שער אחד בחמישה משחקים למרות ההשקעה של הבעלים בשכר השחקנים בחלק הקדמי. בנוסף, במועדון לא אהבו את דברי המאמן במסיבת העיתונאים, מה שהוביל למתיחות עם יואב כץ. "הקבוצה נבנתה רק השבוע, אנחנו רחוקים מהפלייאוף כבר מזמן.
אם הייתי מנצח היה לי עוד סיכוי", אמר גולן, מה שהרתיח את כץ. הבעלים עצמו ירה: "בניגוד לדני גולן, מאמין שיש לנו סיכוי לפלייאוף. יש כאן סגל מאוד חזק, שחקנים ברמה גבוהה. אני מאוד מקווה שלא נסיים בפלייאוף התחתון. יש סיכוי סביר להגיע וצריך לעשות את המיטב". כץ עצמו כועס בגלל סכומי הכסף הגדולים שהבקיע בחלון. הוא הביא את עדן בן בסט, שמרוויח את השכר הגבוה בקבוצה, וכן את דור פרץ ושמואל שיימן. אגב, במועדון לא מתרשמים עד כה מבן בסט וביקורת נשמעה גם על היכולת שהפגין.

"איך אפשר לדבר על פלייאוף תחתון שיש לך סגל כזה?", אמרו במועדון. "אם בצוות המקצועי לא מבינים שהמטרות הם להיות למעלה, יש כאן בעיה. אם ארבייטמן, לאלה ובן בסט יחד לא מצליחים להבקיע, האשמה היא לא בשחקנים". על פי ההערכות, אם גולן לא יגיע לפלייאוף העליון הוא לא ימשיך בעונה הבאה. אחת האפשרויות שעלתה היא למנות את ניר קלינגר למאמן, או למנות איש מקצוע אחר לצדו.

דור מלול אמר: "זה מאכזב מאוד. הרגשתי שאנחנו בשליטה על המשחק. אנחנו יוצרים מצבים תוך ניהול משחק טוב. סכנין נסוגה והלכה למתפרצות, לאלה ועדן הגיעו לשתי הזדמנויות אבל מצב נייח אחד הכריע. היה משחק שקול ובקצב גבוה. צר לי על התוצאה כי הדרך טובה. אני לא מסכים שהתפספס הסיכוי לפלייאוף. נילחם בשניים גם על סיכוי תאורטי.

אחרי שהגיב אתמול בוואלה! ספורט על התקרית עם עלי עוסמאן מיד בסיום המשחק, הבלם ניסו קפילוטו העלה פוסט לפייסבוק בו תקף את יריבו. בסביבתו של השחקן טוענים כי הוא שוקל להגיב בצעדים משפטיים אם מגן סכנין לא יתנצל.
מהפועל חיפה נמסר: "מבירור שערך המועדון עם ניסו קפילוטו אמר השחקן חד משמעית כי הוא לא היה מעורב בתקרית שיוחסה לו על ידי שחקן סכנין עלי עוסמאן. השחקן סיפר כי הגיב לקללות קשות שהטיח בו בסיום המשחק עלי עוסמאן וכי בכל מקרה לא היה מדובר בקללות על רקע גזעני. מועדון כדורגל הפועל חיפה מצר על התקרית במיוחד לנוכח היחסים המצוינים עם מועדון בני סכנין ומדגיש כי הוא דוגל ומקיים הלכה למעשה דו קיום מזה שנים רבות".

הקבוצה תחל כבר היום בהכנות למשחק רבע גמר גביע המדינה בו תארח, במשחק ראשון מבין שניים, את הפועל רמת גן (רביעי, 19:00).

במועדון טוענים כי בשלב זה החלוץ זרקו קוראץ', שמתכנן לתבוע את הקבוצה בשל אי הפקדת חוזהו בבקרה, לא רשאי לשוב לאימונים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully