וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התקרית: הפועל באר שבע תערוך שיחת הבהרה עם אליניב ברדה

22.1.2017 / 7:22

האלופה מתלבטת כיצד לפעול בנוגע לחלוץ, שכפי שפורסם בוואלה! ספורט ירד בזעם לחדר ההלבשה לפני שריקת הסיום מול מכבי פתח תקוה: "לא ייתכן שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, אבל אליניב זה מקרה מיוחד". בוזגלו בספק לקרית שמונה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. הפועל באר שבע התאכזבה מאוד מהתיקו 1:1 אמש (שבת) מול מכבי פתח תקווה, בעיקר בשל ספיגת השער בדקה ה-90. "זה לא מאפיין אותנו לספוג שער בדקה כזו, ועוד כל כך בקלות" אמר אחד השחקנים בקבוצה. "אין ספק שנצטרך להבין איך זה קורה לנו. הסיבוב השני עד עכשיו לא הכי מוצלח, אבל אנחנו עדיין נראים לא רע בכלל". בבאר שבע עוד שומרים על קור רוח ומבינים שהם בעמדה מצוינת לזכות באליפות שנייה ברציפות. במועדון הגדירו את השבועיים הקרובים כגורליים במיוחד כאשר משחק הגביע נגד קרית שמונה ומשחקי הליגה מול מכבי תל אביב יכולים לסמן לאן העונה הזאת הולכת. " יש לנו שני משחקים מאוד קשים השבוע. בגביע אין הזדמנות לתקן ואנחנו מתרכזים בזה", הסביר הבלם שיר צדק שדיבר גם על הביקורות שמושמעות כלפי ההגנה של האלופה. "ספגנו גול שלא מאפיין אותנו אבל זה חלק מהעסק. כשסופגים שער בדקה האחרונה זה לא בהכרח באשמת ההגנה. אם אני לא טועה יש לנו את ההגנה הטובה בליגה. כל הקבוצה עושה הגנה, אבל מכבי פתח תקוה עשתה הרבה מהלכים יפים".

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על האקט המחאתי של אליניב ברדה
בדקה ה-90: מכבי פתח תקוה סחטה 1:1 דרמטי מהפועל באר שבע

שחקן הפועל באר שבע, אנתוני וואקמה. יוסי ציפקיס
לא אופייני. שחקני באר שבע מאוכזבים/יוסי ציפקיס

2. בבאר שבע מבינים שיצטרכו להתעסק גם בסוגיית אליניב ברדה. כפי שפורסם לראשונה אתמול בוואלה! ספורט, הקפטן ירד לחדר ההלבשה בזעם לפני השריקה לסיום אחרי שהבין שלא ייכנס לשחק. ברדה, שסבל מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ממושכת העונה, ציפה לקבל הזדמנות להוכיח את עצמו. למשחק אמש הוא עשה מאמץ מיוחד כדי להיות כשיר, ולמרות שערך חימום במשך דקות ארוכות, לא נכנס. בקבוצה לא אהבו את הירידה המוקדמת שלו לחדר ההלבשה וייזמו איתו שיחת הבהרה. "לא נראה שתהיה כאן ועדת משמעת, אך גם זה ייתכן", אמר גורם בקבוצה. "ידברו עם אליניב ויבינו איך לפעול בעניין הזה. ברור שלא ייתכן שכל שחקן שלא משחק יעשה מה שהוא רוצה, אבל מנגד מדובר באליניב, שהוא משהו מיוחד. המועדון מבין שהוא צריך אותו שמח ומחוייב לצוות המקצועי".

3. לפחות המתיחות התורנית עם מאור בוזגלו הסתיימה. הקשר נכנס ושוב הראה שהוא בכושר הטוב בקבוצה עם שער מצוין, אבל מה שהעיב על כך היה הפציעה שספג לקראת הסיום. אנשי הצוות הרפואי של באר שבע העריכו שמדובר רק ברגל עץ, אבל בכל מקרה בוזגלו סובל מכאבים קשים ולא צפוי להיות כשיר למשחק מול קרית שמונה, ונראה שהוא אף בספק למשחק הליגה הבא. "אך אחד לא מטיל ספק בחשיבות המקצועית של מאור בוזגלו", אמר שחקן בקבוצה. "הוא גם אהוב בחדר ההלבשה. אנחנו יודעים שהוא מבין שהוא נשאר פה לפחות עד סוף העונה ותהיו בטוחים שהוא ייתן הכל כדי שנעשה עונה חלומית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מאוכזבים ממנו. ברדה/ברני ארדוב

4. המשחק מול קרית שמונה עשוי להיות הראשון של ניב זריהן במדים האדומים. השחקן שהגיע ממ.ס אשדוד נלקח בחשבון לסגל למשחק הגביע. לגבי אמיר חלאיילה עוד לא התקבלה החלטה אם להשאילו או להשאירו בקבוצה. ייתכן שהשחקן יעבור לקבוצה אחרת כדי לצבור ניסיון ויחזור לבאר שבע בתחילת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully