וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי גוטליב הגיש תביעת בוררות נגד הפועל תל אביב. בנבנישתי חתם

עו"ד הדין של הבלם שי אליאס טוען שהאדומים הפרו את ההסכם איתו ואיימו עליו כשהיה פצוע. גוטליב דורש שחרור מיידי ללא תמורה ופיצוי של 670 אלף שקל. גם שוינפלד תובע. הקשר יתאחד עם קורצקי

ברני ארדוב
בעתירה של גוטליב נכתב שהוא "נאלץ ליטול הלוואות מבני משפחתו והוא במצוקה קשה עקב מחדלי הפועל תל אביב"

שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב, הגיש היום (רביעי) תביעת בוררות נגד המועדון והוא דורש שחרור מיידי מהמועדון, ללא תמורה. עו"ד שי אליאס, שמייצג את השחקן, טוען שהפועל תל אביב הפרה את ההסכם עם הבלם גם לפני הפירוק וגם אחריו. על פי הטענה, בנסיבות הללו אסור לכפות עליו לשחק היכן שהוא לא רוצה.

גוטליב שהגיע למתחם חודורוב בקיץ 2015, נפגש עם ההנהלה החדשה של הפועל תל אביב לפני קצת יותר משבוע ודרש לעזוב בגלל שהקבוצה חייבת לו סכום שמוערך ב-400 אלף שקל. מאז הוא לא התאמן וגם לא שיחק בדרבי ביום שני האחרון. בעתירה שהוגשה היום אף הובהר: "התובע מביע עמדתו הנחרצת לפיה הוא אינו מעוניין לשחק בנתבעת ו/או להיות רשום בשורותיה והוא עותר לשחרורו באופן מיידי".

מלבד העתירה לשחרור, גוטליב גם תובע מהפועל תל אביב 520 אלף שקל ופיצוי של 150 אלף שקל בגין עוגמת נפש. הבלם טוען שהמועדון נהג בו בחוסר תום לב, לא שילם לו שכר ועוד. בעתירה שהוגשה הועלו טענות קשות.

אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
נחוש לעזוב. גוטליב/יוסי ציפקיס

בעתירה נטען שגוטליב אויים כשהוא היה פצוע, שאם הוא לא ישחק, יינקטו נגדו הליכים משמעתיים. עוד נכתב שהפועל תל אביב "הפרה את ההסכם בשורה של הפרות, הרעה את שכרו, התנכלה לו ופגעה בו ובשמו הטוב".

עוד נטען בעתירה: "התנהגות הנתבעת (הפועל תל אביב) גרמה לתובע מפח נפש. הוא נאלץ ליטול הלוואות מבני משפחתו והוא במצוקה קשה עקב מחדלי הנתבעת".

תגובת הפועל תל אביב: "לצערנו, יש שחקנים שחושבים כי הם נמצאים בחלון הזדמנויות ולא בחלון העברות. הבעלים החדשים נערכו מראש לגל ההליכים המשפטיים ושכרו את שירותיהם של מיטב המומחים הקיימים בשוק הישראלי והבינלאומי. מי שינסה לנצל את תקופת העברת הזכויות יבין מהר מאוד כי טעה בגישה שלו. באשר לתביעת הבוררות שהגיש אדי גוטליב, החוזה שלו אומץ במלואו והוא עושה דין לעצמו. אנחנו לא יודעים אם הוא פצוע או לא כי הוא לא משתף פעולה עם גורמי המועדון - וכל רצונו הוא להשתחרר בחינם מהמועדון".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ארון שוינפלד הפועל תל אביב. אבי כהן
שוב ינטוש את הדשא לטובת משרדי עורכי הדין? שוינפלד/אבי כהן

ארון שוינפלד דורש לחדש את הבוררות

מוקדם יותר היום ארון שוינפלד, הגיש בקשה בהולה לחידוש הליך הבוררות נגד הפועל תל אביב. בבקשה שהוגשה באמצעות באי כוחו, שוינפלד מבקש לצרף את ההתאחדות לכדורגל והרשות לבקרת תקציבים להליך הבוררות. נציגיו של השחקן דורשים שהבקרה תבהיר האם הופקדו בטוחות לשם הבטחת חוזהו.

בבקשה שהוגשה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל, טוען שוינפלד ש"המועדון הפר את ההסכם בינו לבין השחקן באופן יסודי שמצדיק את ביטולו... הליכי חדלות הפירעון פגעו בשחקן ובזכותו למצות זכויותיו... במהלך הקפאת ההליכים הופר ההסכם על ידי הנאמנים... המועדון, אשר לא מעוניין בשירותיו של השחקן ולמיטב הידיעה גם לא הפקיד בטוחות לשכרו, מחזיק את השחקן כבן ערובה עד למכירתו, בעיתוי ובתנאים שיהיו נוחים לו...".

בהפועל תל אביב הגיבו לבקשה של שוינפלד: "מרגע שהבעלים החדשים נכנסו למועדון, ארון שוינפלד זוכה ליחס נפלא וחם - כך שכל טענה ליחס מביש מנותקת מהמציאות במקרה הטוב. מעבר לכך, שוינפלד מהווה נכס אסטרטגי ומשתכר את השכר הגבוה במועדון. הפועל תל אביב בונה על השחקן להמשך מאבקי ההישארות והוא לא עומד למכירה".

עומרי בן הרוש שחקן מכבי תל אביב (מימין) מול סער בנבנישתי שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
חוזר הביתה. בנבנישתי משמאל/ברני ארדוב

סער בנבנישתי חתם

הקשר סער בנבנישתי חתם היום בהפועל תל אביב, שתהיה הקבוצה שלישית בה הוא משחק תחת מנחם קורצקי (אחרי הפועל רעננה ומכבי נתניה). בנבנישתי בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב וכשסיים את גיל הנוער חתם בהפועל ראשון לציון. בהמשך שיחק גם בבני לוד וכאמור בהפועל רעננה ומכבי נתניה. את העונה הנוכחית התחיל בבני יהודה.

בנבנישתי אמר היום: "אני שמח לחזור למועדון בו גדלתי ולשחק שוב תחת מנחם קורצקי. אני מחכה כבר למשחק הראשון שלי באדום ומקווה לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה".

(עדכון ראשון: 12:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully