וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני דרוך: "זניט היא הקבוצה הכי טובה בבית"

17.1.2017 / 20:47

הפועל ירושלים תתארח אצל הרוסים (רביעי, 19:00 ,ערוץ 20) ותנסה להישאר מושלמת בטופ 16 של היורוקאפ. מאמנה: "יש תחושה טובה, התאוששנו", על עזיבת תומפסון: "יהיו לנו פחות אופציות"

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. נועם מושקוביץ
הפועל ירושלים תמשיך להרשים? סימונה פיאניג'אני/נועם מושקוביץ

אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כולל שניים בפתיחת שלב הטופ 16 של היורוקאפ, הפועל ירושלים תתמודד מחר (רביעי, 19:00, ערוץ 20) בחוץ מול זניט סנט פטרסבורג הרוסית . זניט תגיע עם מאזן של 1:1, לאחר שהשיגה את ניצחונה הראשון מול ריטאס וילנה בשבוע שעבר. שחקני סגנית האלופה התבקשו "לפתוח את המשחק בצורה אגרסיבית כדי לנסות להשיג ניצחון".

סימונה פיאניג'אני אמר לקראת המשחק: "מדובר בקבוצה הכי טובה בבית, היא הוכיחה את זה היטב בעונה שעברה. הם קולעים הרבה, זו קבוצה עם ניסיון ויכולת טובה בהתקפה. מבחינתנו צריך להגיע עם המוטיבציה הנכונה, לגשת נכון למשחק, חייבים להתחיל בדרך הנכונה את המשחק. יש תחושה טובה בקבוצה, התאוששנו. מתחילת העונה רצינו להתקדם באירופה. מעניקים המון כבוד להפועל ירושלים, הבית שלנו קשה ושום משחק לא בטוח. אנחנו רוצים להמשיך לעבוד בדרך הזאת, כי רמת הקבוצות בשלב הזה לא פשוטה".

פיאניג'אני התייחס גם לשחרורו של דיז'ון תומפסון. הפורוורד הצטרף ליריבת האדומים ביורוקאפ, ניז'ני נובגורוד, בחוזה לעונה וחצי אחרי שקיבל ממנה קיבל הצעה כספית טובה יותר. "יהיו לנו פחות אופציות בסגל, הוא עזר לנו אבל הוא ראה הזדמנות והחליט לעזוב. זו הייתה החלטה שלו", אמר האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully