וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר נפגש עם ראשי הפועל עפולה, עשוי להתמנות למאמן

10.1.2017 / 22:10

המחליף של אייל לחמן? בדיוק שנה אחרי שפוטר ממכבי נתניה, המאמן עשוי לחזור אחרי שקיבל הצעה מנשיא המועדון ששי יעקב. מעמדו של לחמן התערער בעקבות ההפסד הביתי 2:0 לראשון לציון

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
יגיע להציל את עפולה? ראובן עטר/קובי אליהו

בדיוק שנה אחרי שפוטר ממכבי נתניה, ראובן עטר עשוי לחזור לאמן, הפעם את הפועל עפולה מהליגה הלאומית. לוואלה! ספורט נודע כי המאמן כבר נפגש עם נשיא המועדון ששי יעקב, המעוניין להחתים מחליף בעל שם לאייל לחמן שמעמדו התערער משמעותית בעקבות ההפסד הביתי 2:0 להפועל ראשון לציון וההסתבכות בתחתית.

עטר כבר אימן בליגת המשנה בעונת 2007/08, אז העלה את מכבי נתניה לליגת העל. המאמן בן ה-48, מגדולי שחקני מכבי חיפה ונבחרת ישראל, פרש מכדורגל ב-2003 ועבר לצד השני של הקווים. הוא אימן כאמור את מכבי נתניה, עבד גם במכבי הרצליה וזכה בגביע עם בית"ר ירושלים (2009) אבל מאז הקדנציה הלא מוצלחת בקבוצת נעוריו מכבי חיפה, שם פוטר אחרי תשעה מחזורים, קריירת האימון שלו דעכה. עטר הספיק לחזור לעוד שתי קדנציות (מתוך חמש) בנתניה ואימן גם את הפועל חיפה, אך כאמור לא עבד מאז הפרידה האחרונה מהיהלומים.

עפולה ניצבת במקום ה-11 בליגה הלאומית, כשהיא מקדימה את המקום ה-14 המוליך למבחנים בשתי נקודות בלבד. לחמן השיג רק ארבעה ניצחונות ליגה ב-18 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully