וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עימות פיזי חריף בין קווינסי מילר ליוגב אוחיון באימון

4.1.2017 / 15:00

הלחץ בא לידי ביטוי: עימות בין השחקנים החריף במהירות, ואחרי חילופי דברים סוערים אף גלש למהלומות. ראד ופניני התעמתו מילולית. בגאצקיס במסע"ת לקראת דרושאפקה (ה', 21:05): "הם בני אדם, יש לחץ, זה קורה"

יוסי ציפקיס

הלחץ במכבי תל אביב בא היום לידי ביטוי, כשבמהלך האימון נרשם עימות בין קווינסי מילר ליוגב אוחיון, כך פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הרוחות בין השניים התלהטו באימון באחד המהלכים, ואחרי חילופי דברים די סוערים, הוויכוח אף גלש לעימות פיזי חריף. בנוסף, נרשם עימות מילולי בין גיא פניני לוויקטור ראד. כזכור, לא מעט שחקנים במכבי תל אביב דיברו לאחרונה לא מעט על בעיות בכימיה הקבוצתית, כשהיום המתיחות הזאת באה לידי ביטוי.

בצל התקרית, מכבי תל אביב תפתח את הסיבוב השני ביורוליג עם משחק בית נגד דרושאפקה ומאמנה דיוויד בלאט (חמישי, 21:05, ספורט 5). איינארס בגאצקיס שינהל משחק שני של הצהובים ביורוליג, יפגוש את הקבוצה בה שימש כעוזר מאמן עד לפני פחות משבועיים ומכבי תנסה לנפץ את רצף ההפסדים שלה באירופה שעומד על שישה. במשחק בין הקבוצות בטורקיה ב-23 בדצמבר, דרושאפקה ניצחה 84:86.

ויקטור ראד, גיא פניני, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא רגוע באימון/יוסי ציפקיס

איינארס בגאצקיס במסיבת העיתונאים:

על בלאט ודרושאפקה: "כולנו מכירים את דיוויד, כולנו יודעים כמה ניסיון יש לו. הוא מאמן פסקי הזמן הכי טוב באירופה בעיני. ברמות האלו אין סודות, לא רק בגלל שהייתי עוזר שלו. כמובן שאני יודע הרבה עליהם, אבל זה כמו שדיוויד יודע הרבה על מכבי. אבל מה שחשוב לפני המשחקים זו לא הטקטיקה והאסטרטגיה, אלא כמה מוטיבציה תהיה לנו, כמה נהיה מוכנים להילחם, לנצח במאבק על כל כדור".

על משחק הגביע נגד נס ציונה: "ראיתי קבוצה ששיחקה טוב 20 דקות, אבל אף אחד לא מנצח משחקים אחרי רבע אחד. ב-20 הדקות הבאות ראיתי קבוצה שנרגעת ולא מכבדת את עצמה. ואז בשלוש הדקות האחרונות שיחקנו כדורסל מודרני וטוב. אנחנו צריכים לשחק כדורסל איכותי במשך 40 דקות, גם נגד באסקוניה היו לא דקות לא טובות שבהן הם ברחו לנו".

על חומר השחקנים: "אנחנו חושבים על שינויים, אנחנו תמיד מביטים לשוק. אבל אני עדיין סומך על השחקנים כאן ואני יודע שאנחנו יכולים לשחק טוב. היו משחקים בהם מכבי תל אביב שיחקה יותר טוב מהיריבה, אבל בגלל טעויות טפשיות הפסידה. כל השחקנים יודעים מה הם צריכים לעשות בכל מקום במגרש".

על ההכנה: "קודם כל אנחנו צריכים לדבר פה על כבוד עצמי, על כבוד בין השחקנים. רק אחר כך לדבר על כדורסל. ההכנה? כל שחקן קודם כל צריך להסתכל על עצמו ולהבין איך הוא יכול לעזור לקבוצה לנצח".

על התקרית בין אוחיון למילר עליה פורסם בוואלה! ספורט: "הם קצת רבו, זה קורה בכל קבוצה. הם בני אדם, יש עליהם הרבה לחץ, כדורסל הוא ענף עם מגע, דברים כאלה קורים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ויקטור ראד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully