וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוינפלד יקצץ ויחזור לשחק, הפועל תל אביב תנסה למכור אותו

נאמני המועדון ונציג החלוץ הגיעו להסכמה על פי בקשתו של השופט אורנשטיין. שוינפלד יקבל כמחצית משכרו וייכלל בסגל על פי החלטת גיא לוזון. במקביל ייעשה ניסיון למכור אותו בסכום סביר

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

חלוץ הפועל תל אביב, ארון שוינפלד, התייצב היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב לדיון בעניינו ובסיום שמע שהוא חוזר לפעילות במדי האדומים. הדיון בו השתתפו נציגי החלוץ ונאמני הפועל תל אביב, ארך קצת פחות משעה ובמהלכו השופט איתן אורנשטיין ביקש מהם להגיע להסכמות כדי להימנע מסחבת נוספת. הפסקה קצרה בת כרבע שעה הספיקה לצדדים להגיע להבנות:

- החל"ת של שוינפלד מבוטלת. הוא יחזור לאימונים מלאים ויוותר על חלק משכרו - כמו כל השחקנים האחרים בקבוצה. ההחלטה האם לשתפו במשחקים תהיה כמוב נתונה לגיא לוזון בלבד.

- במקביל לחזרתו של שוינפלד לפעילות, ייעשה ניסיון למכור אותו לקבוצה אחרת תמורת סכום סביר ובשיתוף פעולה עם נציגי השחקן. שוינפלד יהיה רשאי לנהל מו"מ עם כל קבוצה.

- ההסכמה הזו היא עד תום תקופת ההקפאה, כלומר עד ה-11 בינואר.

ארון שוינפלד שחקן הפועל תל אביב בבית המשפט. יוסי ציפקיס
השכמה מוקדמת. שוינפלד/יוסי ציפקיס

8:40 נציגו של שוינפלד, עו"ד רועי רוזן, בתום הדיון: "אני מאוד מרוצה. לשמחתי בית המשפט החליט שארון יחזור לאימונים, לפעילות ולמשחקים באופן מלא, כמו שחקן לגיטימי וכמו שצריך להיות. כל עוד הוא בקבוצה הוא יתרום מה שיבקשו ממנו לתרום וזה לא סוד, נצטרך למצוא את הדרך להיפרד בתקופה הקרובה. אין הצעות, הוא שחקן תחת חוזה.

מכבי תל אביב? זה המצאות, לא היה איתם שום דבר. הנאמן פנה אליהם, הוא זה שיזם את הפניה וביקש לקבל הצעה אבל מכבי כנראה לא רצתה להציע הצעה. ארון היה מאוד נסער לאחרונה, זו סיטואציה לא פשוטה, אני מקווה שהוא יעבור את הגל העכור הזה ויחזור לשחק וליהנות מכדורגל".

"האם יש סיכוי ששוינפלד יישאר בהפועל תל אביב? במצב הנוכחי לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עו"ד רועי רוזן מימין עם עו"ד נדב לב (שמאל). יוסי ציפקיס
עו"ד רועי רוזן מימין/יוסי ציפקיס

8:29 הסתיים הדיון.

8:21 הדיון התחדש. קוטלר: "הגענו להסכמה שהשחקן יחזור להתאמן וישחק לפי החלטת הדרג המקצועי. הוא יקבל את שכרו כמו שהגענו להסכמה עם יתר השחקנים - מחצית עכשיו. במהלך התקופה ננסה למכור אותו בשיתוף פעולה". ההסכמה הזו היא עד תום תקופת ההקפאה ושוינפלד יהיה רשאי לנהל מו"מ עם כל קבוצה.

8:04 אורנשטיין הודיע על הפסקה: "במהלכה אני רוצה שתגיעו לאיזו הסכמה, לפחות הסכמה שתחזיק עד החמישי בינואר, כי אני לא רוצה להגיע למצב בו אני אקבל את ההחלטה".

8:03 אורנשטיין הבהיר שלא ייתכן ששוינפלד ישוחרר בחינם: "מצפה שהוא יעבור תמורת סכום סביר".

רוזן: "אני לא אסכים שהוא יחזור לשחק תמורת קיצוץ בשכרו".

אורנשטיין: "אני מצפה שהוא גם יעשה את המאמץ. אם אדם שטוען שהוא מחויב מאוד למועדון, שיתנהל כך".

8:00 אורנשטיין לקוטלר: "אומר בא כוחו של השחקן שאתה לא יכול להחזיק את השחקן כשבוי".

קוטלר: "לגבי האימונים, כשאני הגעתי למועדון השחקן התאמן בצורה מסודרת אבל לא עלה לשחק. לאור הגישה של הצוות המקצועי, המאמן אמר מי שמודיע שהוא לא רוצה לשחק בקבוצה הוא לא מחויב. אני אמרתי שהוא יכול להגיע לאימונים אבל אני כבר לא מחייב אותו. יזמתי פגישה במועדון כי זה היה נראה לי די טפשי שנלחמים וברור לכולם שהוא לא רוצה להישאר, לא יישאר ויימכר - אבל לא עושים עם זה שום דבר ביחד".

אורנשטיין התעקש: "לא ייתכן שהוא לא יקבל תשלום. השאלה אם אי אפשר להגיע להסכמה על סכום מסוים שישולם בתקופת הביניים, ויאפשר תוך כדי לנהל משאות ומתנים?"

השופט איתן אורנשטיין בדיון על הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
השופט אורנשטיין/יוסי ציפקיס

7:56 רוזן סיכם: "קופת הנאמן לא יכולה לממן את שכרו. לא יכול להיות שגם לא משלמים לו וגם מונעים ממנו לעבור למקום אחר".

7:48 רוזן: "יש הבדל גדול מאוד בין לא רוצה להיות בקבוצה לבין הפרת חוזה. בטח כשיש סעיף מיוחד לחוזה הזה שאמור למנוע הפרת חוזה. הסעיף הזה בא להבטיח שלא יהיו אי סדרים כפי שהיו בעבר. עו"ד קוטלר הציע אותו למכבי מיד עם כניסתו לתפקיד והם סירבו. לא היה שום מו"מ אחר. קוטלר התנצל בפני הצוות המקצועי בעוד שהשחקן אמר לו שהוא מחויב למועדון. כרגע למצב אין אח ורע בשום מקום. הוא מנוגד לחופש העיסוק. אנחנו לא ביקשנו להשתחרר מהחוזה, זו בקשה של הנאמן. אני מבין שהוא דואג לקופת ההקפאה, אך אי אפשר לרמוס את החוק".

7:40 אורנשטיין הקריא לרוזן חלק מכתב הבוררות: "שוינפלד אמר שהוא לא רוצה לשחק בהפועל תל אביב ואילו לבית המשפט הוגש תצהיר סותר מהבוררות". בין השניים החל ויכוח.

רוזן: "אין שום סתירה. השחקן הוא מקצוען. הוא העמיד את עצמו לרשות הקבוצה".

אורנשטיין: "אדם שאומר שהוא לא רוצה לשחק בקבוצה גם מתנהג ככה. הוא מנסה לנצל את מצב הקבוצה. חוק המחברות מאפשר לבית המשפט להפסיק את ההליך. אני לא אתן לו לנצל את המומנטום והמצב. אתם צריכים לעבוד בשיתוף פעולה עם הנאמנים ולמצוא קבוצה שתשלם עליו מחיר הוגן".

עו"ד רועי רוזן עם עו"ד שאול קוטלר נאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
קוטלר ועו"ד דינו של שוינפלד, רועי רוזן/יוסי ציפקיס

7:38 קוטלר: "אנחנו מציעים חל"ת עד לפתיחת חלון העברות. אז המצב יתברר. אנחנו מדברים עם אדם מאוד רציני שרוצה לקחת את הקבוצה".

7:37 השופט אורנשטיין אמר בנוגע לשוינפלד: "אי אפשר להחזיק אותו כבן ערובה".

7:35 קוטלר אמר: "המצב לא פשוט. מצד אחד אני לא רוצה לפגוע בשחקן, אבל מצד שני אני אחראי על המצב של הקבוצה והאינטרס של המועדון. מה שאני יודע זה מאנשי המועדון ומהשחקן עצמו".

7:31 החל הדיון, בנוכחות הנאמן שאול קוטלר עורך הדין של שוינפלד רועי רוזן, יוסי בן נפתלי המייצג את מכבי תל אביב וליזה חדש ממכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully