וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהנהלת מכבי תל אביב דוחפים למינוי מאמן ישראלי, צביקה שרף המועמד המוביל

17.12.2016 / 17:09

גורמים בהנהלה דוחפים למינוי צביקה שרף, קטש הצטרף לבורסת השמות של המועמדים להחליף את רמי הדר, גם דרוקר ושמיר הוזכרו. ליובין לקראת משחק הגביע מול גלבוע/גליל (א', 21:05, ספ' 5): "השחקנים הם לא טפלון"

מור שאולי

יממה לאחר עזיבתו של מאמן רמי הדר, במכבי תל אביב מנסים להתעשת לקראת משחק הגביע מחר (ראשון, 21:05, ישיר בספורט 5) מול הפועל גלבוע גליל, שהנחילה לה הפסד בית משפיל לפני פחות משבוע. אנדרו גאודלוק וג'ו אלכסנדר, שלא כשירים במאת האחוזים, לא ייכללו בסגל.

במקביל בקבוצה עורכים שיחות עם מספר מאמנים, כשחלק מאנשי הנהלת הקבוצה סבורים שיש להתמקד במינוי מאמן ישראלי. בין המועמדים ישנם צביקה שרף, שרון דרוקר, דן שמיר (שעשוי להצטרף כעוזר או כמאמן ראשי) וגם עודד קטש, בהתאם לסיטואציה עם הפועל אילת, עימה הוא חתום. ישנם גורמים בהנהלה אשר לוחצים למנות את שרף, אך בקבוצה לא הגיעו להסכמה גורפת בנושא. המועמדים הזרים הם יונאס קזלאוסקאס, סרג'יו סקאריולו (שנמצא בעדיפות נמוכה יותר) ופוטיס קציקאריס. גם רימאס קורטינאיטיס קיבל פנייה.

מאמן הפועל אילת עודד קטש. נועם מושקוביץ
גם הוא עשוי לחזור. קטש/נועם מושקוביץ

את המשחק ידריך עוזרו של הדר, ליאור ליובין, שאמר באימון היום: "זו סיטואציה לא נעימה, אבל אנחנו מתרכזים במשחק ביום ראשון. חייבים לשים את הרגשות בצד. אני עומד על הקווים ומתראיין לקראת המשחק מחר, לא כדי לתת את כל ההסברים של מה שקרה ביום לנו ביום חמישי. אני לא מרגיש בנוח לעשות את זה ולשמש סנגור של חלק מהאנשים, כי גם אני הייתי שם. זה היה משחק לא טוב שלנו, אבל חייבים לעשות את הסוויץ' לקראת המשחק מחר".

על עזיבתו של הדר הוסיף ליובין: "זו תחושה לא נעימה אבל התגייסתי למשימה. זה לא הולך להיות תפקיד שאמלא כל העונה, עד מחר לא יהיו כאן דרמות או שינויים מקצועיים, ממש לא. יש לנו סגל שנקבע בהתאם לחוקי הליגה. חייבים להראות גישה אחרת כי זה משחק שאין חזרה ממנו. לא יהיו קסמים בשני האימונים שעשינו. אתה מרגיש תגובות אחרות ונראה איך זה יבוא לידי ביטוי במשחק, אבל השחקנים הם לא טפלון, הם מגיבים לדברים. אנחנו מקווים שהתגובה תהיה טובה. זה הרי משחק אחד והתוצאה של ההפסד הקודם תגרום לשחקנים, אני מקווה, להגיע נחושים ולעשות את העבודה. הם צריכים להגיע גם בשביל הכבוד העצמי שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עוזרי מאמן מכבי תל אביב ליאור ליובין, טים פנינג. יוסי ציפקיס
בינתיים הם המבוגרים האחראיים. ליובין וטים פנינג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully