וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתלבטת לגבי מוסא: "קרלסן מכין את הקרקע לעונה הבאה"

15.12.2016 / 7:27

המו"מ עם אייולפסון שמגיע על רקע ניסיון לעבור למערך של שלושה בלמים, משפיע על התכניות. הקרואטי מתנדנד. חיפה פנתה לפתח תקוה ותנסה לרכוש את אלו בתום העונה. ואליינטה נוסה בקישור

עריכה: מתן חדד

בווידיאו: הרכש החדש? הכירו את הולמאר אייולפסון

מכבי חיפה אמורה להשלים בקרוב את עסקת רכישת הבלם האיסלנדי הולמאר אייולפסון, שמאחורי החתמתו מסתתרת המגמה של רנה מולנסטיין והמועדון לקראת העונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, בחיפה חיפשו בלם זר מהיר על מנת להכין את הקרקע לקראת העונה הבאה, בה טען המאמן כי הוא שוקל לעבור למערך של שלושה בלמים: 3:5:2, עם שני שחקני קו. כרגע, נראה כי המטרה היא לצוות את גארי קגלמאכר לאייולפסון במרכז ההגנה, כשלצדם ישחק בלם ישראלי (דקל קינן במו"מ להארכת החוזה) או מארק ואליינטה, במידה וימשיך כמובן.

"קגלמאכר לא מתאים להיות שחקן קו במערך כזה, אבל שחקן כמו דור אלו, או בסגנון של איסמעיל ריאן, כן יכולים להתאים", אמרו במועדון. אתמול תירגל מולנסטיין מערך של שלושה בלמים בשליש האחרון של משחק האימון מול עכו. לפני המשחק הוא פנה לשחקנים ואמר להם: "ה-DNA של מועדון כמו מכבי חיפה הוא לנצח בכל מצב, גם במשחקי אימון. במהלך השבוע אעשה לכם שיחת סיכום של מה שהיה עד עכשיו". המאמן מתלבט לגבי הקשר האחורי שיפתח במקום קמיל ואצק, שייעדר. עטאא ג'אבר לא תורגל היום ונראה כי ההולנדי שוקל להסב את מארק ואליינטה לתפקיד הקשר האחורי. הבלם רשם יכולת טובה, אם כי בשליש האחרון תורגל בעמדה הזאת הקשר הצעיר יניב בריק. אעיד חבשי שספג מכה חזקה שגרמה למהומה במגרש סובל מנפיחות וכאבים. רק לאחר ירידת הנפיחות יהיה ניתן לדעת מה חומרת הפציעה.

עוד בנושא:

שני דאבלים בשנתיים, שיאן הופעות: הולמאר אייולפסון מגיע למכבי חיפה

שחקן מכבי חיפה מריו מוסא. יוסי ציפקיס
יעזוב בחוד הבא? מוסא/יוסי ציפקיס

בשיחות פנימיות שהתנהלו בימים האחרונים עלתה אפשרות לשחרר בינואר את מריו מוסא. לחיפה יש אופציה להשתחרר מהחוזה של השחקן ללא פיצוי ודבר כזה ייתכן רק אם היא תמצא מגן שמאלי אחר. ככל הידוע, סוכנים בחו"ל כבר התעניינו באפשרות לשדך את השחקן לקבוצה אחרת, אך בשלב זה עדיין לא התקבלה החלטה. "קרלסן ומולנסטיין מכינים את הקרקע לעונה הבאה, גם מבחינת שחקנים וגם מבחינת המערך. הבלם האיסלנדי, דמארי (תשובה לגבי החלוץ אמורה להתקבל עד יום שני), או כל שחקן אחר – הם חלק מהחשיבה לעונה הבאה". בחיפה מקווים לסגור את העברת הבלם עד המשחק מול הפועל תל אביב, במטרה שינחת בארץ לבדיקות רפואיות. ההערכה היא כי המנכ"ל אסף בן דב, השוהה בחו"ל, יסגור את הקצוות האחרונים של העסקה בתחילת השבוע הבא.

חיפה פנתה בימים האחרונים למכבי פתח תקוה והתעניינה בנוגע לאפשרות לשחרר את דור אלו. במלאבס דחו את הבקשה והודיעו כי עד תום העונה הם לא מתכוונים לנהל מגעים על הבלם. כפי שפורסם בוואלה ספורט, חיפה תנסה לצרפו בתום העונה. תג המחיר, על פי ההערכות, יעמוד על כמיליון יורו לחצי כרטיס. "יהיה לו ביקוש גדול בתום העונה. כל הגדולות רוצות אותו. כרגע הוא נשאר כאן", הבהירו במלאבס.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully