וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלייה הגדולה: שש קבוצות ינסו לעלות לפלייאוף במחזור ה-15

17.12.2016 / 9:45

המחזור ה-15 יימשך עם כמה משחקים חשובים ולא מעט קבוצות שיכולות להבטיח מקום בפלייאוף. הליונס מתארחים אצל הג'איינטס, ניו אינגלנד יוצאת לדנבר ודאלאס מול טמפה ביי השועטת בסאנדיי נייט

אודל בקהאם ג'וניור ניו יורק ג'איינטס. Bill Kostroun, AP
עוד משחק מפתח לג'איינטס. אודל בקהאם ג'וניור/AP, Bill Kostroun

שלושה מחזורים, זה כל מה שנותר לעונת ה-NFL הזו לפני הפלייאוף. האקשן במחזור ה-15, שיצא לדרך כבר בליל חמישי, יימשך עם משחק בשבת בלילה, בו מיאמי חייבת להשיג ניצחון חוץ על הג'טס. בראשון, גרין ביי המתעוררת אצל שיקגו, יוסטון מחכה לג'קסונוויל, בולטימור תנסה להתאושש מול פילדלפיה, הצ'יפס והטייטאנס במשחק מפתח עבור שתי הקבוצות, הליונס אצל הג'איינטס לקרב גדול בצמרת ה-NFC, אינדי יוצאת למינסוטה להזדמנות אחרונה אולי ופיטסבורג מגיעה לסינסינטי, שתנסה לקלקל לה. בסדרה השנייה, אטלנטה לא אמורה להתקשות מול סן פרנסיסקו, שחזור גמר ה-AFC האחרון בין דנבר שחייבת ניצחון למוליכת החטיבה ניו אינגלנד ואוקלנד תקווה לא לרשום הפסד שני ברציפות, כאשר תתארח בסן דייגו. הסאנדיי נייט, שהוזז למשבצת הזו, יפגיש בין דאלאס לטמפה ביי החמה. במאנדיי נייט: הדרבי של ג'וש נורמן, וושינגטון מול קרוליינה.

כל התרחישים למחזור הקרוב

ניו יורק ג'טס (9:4) - מיאמי (5:8), בין שבת לראשון, 3:25

פוטבול המכללות מאחורינו והמדולנדס ייארח שני משחקים במחזור הזה, כך שמפגש ה-AFC מזרח הזה הוקדם. הסילונים מגיעים אחרי קאמבק גדול וניצחון בהארכה בסן פרנסיסקו, אבל עומדים על מאזן 5:1 בלבד בבית העונה. הדולפינס, בלי ריאן טניהיל הפצוע, גירדו ניצחון יקר על אריזונה והם חזק בתמונת הפלייאוף, אבל יזדקקו לתפוקה ראויה ממאט מור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קרסון פאלמר אריזונה קרדינלס מול נדמוקונג סו מיאמי דולפינס. Wilfredo Lee, AP
הדולפינס יצטרכו להסתדר בלי הקוורטרבק הראשון שלהם. סו וההגנה ינסו לעזור/AP, Wilfredo Lee

20:00:

שיקגו (10:3) - גרין ביי (6:7)

מי בכלל זוכר שהיה משבר בגרין ביי? הפאקרס עם שלושה ניצחונות רצופים, כולל 10:38 ענק על סיאטל והם שוב במאבק על הפלייאוף, כאשר ניצחון בסולג'ר פילד על היריבה החלשה בה הם נהנים להתעלל לאורך השנים האחרונות, יכול להלחיץ עוד קצת את מוליכת הצפון, דטרויט.

יוסטון (6:7) - ג'קסונוויל (11:2)

הטקסאנס חזרו מאינדיאנפוליס עם ניצחון גדול, שהשלים עבורם סוויפ עונתי על הקולטס למקרה של שובר שוויון והציב אותם בראשות ה-AFC דרום לצד טנסי. אין שום סיבה שהם ימעדו דווקא בבית, מול יריבה איומה שכבר סופרת שמונה הפסדים ברציפות, אבל עם ברוק אוסווילר, מי יודע?

בפאלו (7:6) - קליבלנד (13:0)

המשחק הכי פחות מרגש במחזור הזה מפגיש בין הבילס, שבשבוע שעבר הפסידו בשלג בבית לפיטסבורג, גמרו את העונה שלהם וכנראה ייפרדו בקרוב מרקס ריאן לבראונס, שחטפו גם מסינסינטי בבית למרות החזרה של רוברט גריפין השלישי ומקבלים עוד הזדמנות לא לסיים עם 16:0.

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. Michael Perez, AP
משבר? איזה משבר? רוג'רס/AP, Michael Perez

בולטימור (6:7) - פילדלפיה (8:5)

הרייבנס אומנם הפסידו בפוקסבורו רק אחרי סיום דרמטי, אבל לאורך רוב המשחק הם נראו לא טוב ונעזרו בטעויות של ניו אינגלנד כדי להישאר בחיים. הם יהיו חייבים להפגין יכולת הרבה יותר טובה בבית מול האיגלס, שהפסידו שמונה מעשרת האחרונים ולא יהיו בפלייאוף העונה. בולטימור מגיעה למחזור בפיגור משחק מפיטסבורג ואם תפשל, גם היא כנראה לא תהיה איתנו בינואר.

קנזס סיטי (3:10) - טנסי (6:7)

אחת הקבוצות הטובות בליגה העונה לא רק שהוכיחה את כוחה בשבועות האחרונים עם ניצחונות בדנבר, באטלנטה ועל אוקלנד, אלא גם נחה עשרה ימים ומגיעה רעננה יחסית. הטייטאנס מובילים את ה-AFC דרום לצד יוסטון, אבל יצטרכו לייצר סנסציה, כמו שעשתה טמפה ביי בארוהד לפני כחודש, כדי להשיג עוד ניצחון.

ניו יורק ג'איינטס (4:9) - דטרויט (4:9), FOX

משחק גדול במטלייף. הג'י-מן הזכירו לכולם מה ההגנה שלהם מסוגלת לעשות, עצרו את דאלאס בסאנדיי נייט והתקרבו עוד קצת לכרטיס הווילד קארד. לעומתם, דטרויט ממשיכה לנצח למרות יכולת לא משכנעת לפרקים והיא מובילה בשני משחקים את ה-NFC צפון. אלא שאחרי המשחק הזה, לליונס מחכה גם ביקור בדאלאס ואם הם לא רוצים להגיע למחזור הסיום מול גרין ביי בלחץ, כדאי להם להשיג ניצחון כבר עכשיו.

אריק ברי קנזס סיטי צ'יפס מול אטלנטה פאלקונס. AP
הצ'יפס לא רוצים לעצור. ברי/AP

מינסוטה (6:7) - אינדיאנפוליס (7:6)

למרות ששתי הקבוצות במאזן סביר, זה מרגיש כמו משחק הזדמנות אחרונה עבור שתיהן. הווייקינגס חילצו ניצחון יקר בג'קסונוויל והשאירו לעצמם סיכוי מסוים להגיע לפלייאוף. כדי שהסיכוי הזה יימשך, הם חייבים לעבור את הקולטס, שמציגים עונה לא יציבה עד מאוד ולא רשמו עד כה רצף של יותר משני הפסדים או שני ניצחונות. אינדי מגיעה אחרי הפסד ביתי כואב ליוסטון, שעלול להשאיר אותה מחוץ לפלייאוף, שכן בשבוע הבא היא נוסעת לאוקלנד.

סינסינטי (7:1:5) - פיטסבורג (5:8), METV

דווקא אחרי שהעונה של הבנגאלס לכאורה נגמרה ולא נותר להם עוד על מה לשחק, הם התעוררו ובשבועיים האחרונים צברו ניצחונות משכנעים. כעת, בסינסי ינסו לקלקל לפיטסבורג את מצב הרוח החיובי, שהשתפר עוד יותר אחרי ההפסד של הרייבנס במאנדיי נייט, הפסד שהותיר את הסטילרס ביתרון משחק בפסגת ה-AFC צפון. במפגש הראשון העונה: 16:24 ביתי לפיטסבורג, שתקווה לקבל עוד משחק פצצתי מליביון בל.

ליביון בל פיטסבורג סטילרס. Bill Wippert, AP
ליביון בל מחפש עוד משחק ענק/AP, Bill Wippert

23:05-23:25:

אריזונה (7:1:5) - ניו אורלינס (8:5)

הקארדס כנראה סיימו את הסיפור שלהם עם ההפסד למיאמי בשנייה האחרונה במחזור שעבר. גם ניו אורלינס כבר לא תמשיך איתנו הלאה אחרי שהפסידה לטמפה ביי בחמש הפרש, כך שמדובר במשחק די לפרוטוקול, בו לפחות נקבל את דרו בריס מצד אחד ודייויד ג'ונסון מן העבר השני.

אטלנטה (5:8) - סן פרנסיסקו (12:1), 5+ לייב

הפאלקונס לא יציבים לאחרונה, אבל התאוששו היטב מההפסד הביתי הדרמטי מול קנזס סיטי והתפוצצו בלוס אנג'לס על חשבון הראמס האומללים. שבוע לפני הביקור הקריטי שלהם בקרוליינה, הם זוכים לעוד משחק נוח מול אחת משתי הקבוצות החלשות בליגה העונה, שהצליחה לשמוט יתרון 0:14 מוקדם ולהפסיד גם לג'טס, הפסד 12 ברציפות. חוליו ג'ונס שוב לא צפוי להיות כשיר.

דנבר (5:8) - ניו אינגלנד (2:11), FOX

משחק ענק במייל היי סיטי. בעונה שעברה, שתי הקבוצות הללו נפגשו בגמר ה-AFC והברונקוס בלמו את המרת שתי הנקודות של הפאטס והמשיכו כל הדרך לאליפות. לטום בריידי קשה היסטורית מול דנבר, בעיקר בחוץ וזו הקבוצה היחידה בליגה שמחזיקה במאזן חיובי מולו לאורך הקריירה. האורחים מחזיקים במקום הראשון בחטיבה ערב המחזור, אחרי הניצחון המשונה על בולטימור. ההתקפה, גם בלי גרונק ודני אמנדולה, עובדת היטב, אך תצטרך להתמודד מול וון מילר האימתני. מנגד, טרבור סימיאן וההתקפה של האלופה היו רעים מאוד בהפסד לטנסי ואם דנבר שוב תימעד, היא כנראה תישאר מחוץ לפלייאוף ותיפרד מהכתר בשלב מוקדם.

סן דייגו (8:5) - אוקלנד (5:8), METV

הצ'ארג'רס ממשיכים לספוג פציעות, כאשר בשבוע שעבר היו אלה מלווין גורדון וג'ואי בוסה, שני הכוכבים של הקבוצה העונה, שלא הצליחו לסיים את משחק ההפסד לקרוליינה. סן דייגו, אולי באחד ממשחקיה האחרונים בעיר, תשמח לקלקל לקבוצה עמה היא קיוותה לעבור בקיץ ללוס אנג'לס, אולם הריידרס, אחרי ההפסד הכואב לקנזס סיטי, גם מגיעים עם מנוחה של עשרה ימים וגם יודעים שאסור להם לשמוט את המשחק הזה. דרק קאר, שממשיך לסבול מהפגיעה בזרת, ינסה להתגבר על הכאב ולחזור להציג מספרים טובים אחרי משחק חלש.

וון מילר דנבר ברונקוס מול טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Chris Carlson, AP
מילר והברונקוס ינסו לאמלל שוב את בריידי/AP, Chris Carlson

דאלאס (2:11) - טמפה ביי (5:8), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

לא רק שרצף 11 הניצחונות של הקאובויס נקטע בשבוע שעבר עם ההפסד בניו יורק לג'איינטס בסאנדיי נייט, כעת, אחרי שני משחקים בהם ההתקפה של הטקסאנים גמגמה, הם צריכים להתמודד עם אחת הקבוצות החמות בליגה, שמציגה הגנה קשוחה. הבאקס במאזן 1:5 מרשים העונה במשחקי החוץ ומגיעים עם רצף של חמישה ניצחונות, כמה מהם גדולים במיוחד. הם בקרב עם אטלנטה על ה-NFC דרום ולמעשה, המשחק הזה הרבה יותר מכריע עבורם מאז עבור המארחים.

וושינגטון (5:1:7) - קרוליינה (8:5), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

הדרבי של ג'וש נורמן. מגן הפינה התוסס עזב בטריקת דלת את סגנית האלופה בפגרה האחרונה, לאחר שזו סירבה לשלם לו. כעת, הוא מגיע בתור סוג של מנצח למפגש מולה, כאשר הסקינס, בזכות הניצחון הדרמטי בפילדלפיה ביום ראשון החולף, עדיין בתמונת הפלייאוף בעוד הפנת'רס, למרות שנראו לא רע נגד סן דייגו, כבר לא יזכו לעוד ריצה לאליפות השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully