וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה: מרקו סימיץ' ונמניה ניקוליץ' שוחררו

14.12.2016 / 14:51

המצב הכספי מתחיל להשפיע ישירות על הסגל: שני הזרים נאלצים לעזוב את המועדון בעקבות תהליך הקפאת ההליכים. נאמן הקבוצה: "אנחנו נאלצים לעשות מהלכים שכואבים לכולנו אבל הכרחיים". התביעות בדרך?

ניב אהרונסון

המצב הכלכלי של הפועל תל אביב מתחיל להשפיע ישירות על סגל הקבוצה, כשהצוות המקצועי ומקבלי ההחלטות נאלצים לקצץ בסגל השחקנים. היום (רביעי) הפועל תל אביב הודיעה כי מרקו סימיץ' ונמניה ניקוליץ' שוחררו מהקבוצה.

בהודעת המועדון נכתב כי "לאור מצבו הכספי של המועדון, התקבלה היום החלטה על ידי נאמן הקבוצה עו"ד שאול קוטלר לשחרר את השחקנים מהקבוצה". נמניה ניקוליץ' הגיע להפועל תל אביב בינואר 2016, מונה בקיץ לקפטן הקבוצה, ו"נכנס ללב של כולנו, תודה ניקו!", כך נמסר מהקבוצה.

נאמן הפועל תל אביב עו"ד קוטלר אמר: "אני רוצה להודות לסימיץ' וניקוליץ'. לצערי נקלענו לסיטואציה מסוימת ואנחנו נאלצים לעשות מהלכים שכואבים לכולנו אבל הכרחיים במצב שנוצר. אנחנו פועלים למען טובת המועדון והבראתו זה הדבר היחיד שעומד לנגד עינינו".

חשוב לציין כי השניים שוחררו באופן חד צדדי על ידי המועדון, ולמעשה הקבוצה הפרה את החוזה בשני המקרים. לטענת הפועל תל אביב, קוטלר קיבל סמכות מבית המשפט להחליט איזה חוזים מכבידים על המועדון ולכן הוא רשאי לשחרר כל שחקן. עם זאת, אם השניים יגישו תביעות נגד הקבוצה, הפועל תל אביב שוב עלולה להסתבך כי הקפאת ההליכים תקפה רק לישראל. כלומר, כל התביעות העומדות נגד המועדון בפיפ"א תקפות, וייתכן כי בעקבות שחרור השניים יתווספו תביעות נוספות.

שחקן הפועל תל אביב מרקו סימיץ' עם השופט אלי חכמון. ברני ארדוב
מתחילים לשחרר. מרקו סימיץ'/ברני ארדוב

הנהלת ארגון השחקנים תתכנס מחר לישיבה ובמהלכה היא צפויה לאשר סיוע כספי של 4,000 שקל לכל שחקן של הפועל תל אביב אשר שכרו אינו עולה על 10 אלפים שקלים לחודש, וכן לשחקנים נוספים מהקבוצה שיפנו בבקשה לעזרה, זאת לנוכח העיכוב בתשלום שכר השחקנים בהפועל.

ההנהלה פנתה למנכ"ל הפועל תל אביב כדי לקבל ממנו נתונים בכמה שחקנים מדובר. ארגון השחקנים מסר שהוא "קורא לבקרה התקציבית להפעיל את סמכותה ולדאוג לתשלום שכר השחקנים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully