וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: נתק בין אדלשטיין לליובין, שמיר מועמד לתפקיד העוזר

12.12.2016 / 9:45

המאמן הלאומי ועוזרו לא שוחחו כבר כמעט חודשיים, מאז פוטר אדלשטיין ממכבי תל אביב וליובין לא נענה להפצרותיו שיעזוב יחד איתו. השניים צפויים להיפרד, ובאיגוד הכדורסל מעוניינים לראות עוזר בכיר במקומו. מאמן חולון והעתודה עשוי לשוב לתפקיד בו שימש בעבר

מאמן מכבי תל אביב ארז אדלשטיין לצד עוזריו ליאור ליובין, רמי הדר. אדריאן הרבשטיין
לא קיבל את דבריו של ליובין. אדלשטיין/אדריאן הרבשטיין

שינוי בצוות המקצועי של נבחרת ישראל, לקראת אליפות אירופה שתיפתח בקיץ בתל אביב. עוזר המאמן ליאור ליובין צפוי להיות מפוטר מתפקידו כעוזר המאמן, מאחר שבינו לבין המאמן הלאומי ארז אדלשטיין שורר נתק מוחלט זה קרוב לחודשיים. המועמד המוביל להחליפו על הספסל הוא מאמן הפועל חולון ונבחרת העתודה, דן שמיר.

בליל 23 באוקטובר, כשאדלשטיין קיבל את הודעת הפיטורים ממכבי תל אביב, הוא ציפה משני עוזריו - רמי הדר וליובין - לעזוב בעקבותיו, אולם נענה בשלילה. ליובין ניסה לדבר על ליבו ולהסביר את עמדתו שבגינה החליט להישאר, אולם המאמן לא קיבל את דבריו ומאז הם לא שוחחו.

ליובין, שהצטרף לאדלשטיין בנבחרת בקיץ 2014, עדיין לא קיבל הודעה רשמית על סיום תפקידו, אבל התמונה ברורה לאור משבר האמון שפרץ בינו לבין הבוס. באיגוד הכדורסל, מעסיקם של השניים, החליטו שלא להתערב במינויים שיערוך מאמן הנבחרת מתוך הבנה שמדובר בתפקידי אמון, אולם מבהירים כי ירצו לראות עוזר מאמן מנוסה ומוערך בקמפיין הצפוף והקשה שצפוי בקיץ.

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "הנושא אינו על הפרק כעת. אם וכאשר יתקיים דיון בנושא, נודיע".

דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
יוכל להמשיך לעבוד בשתי הנבחרות או שייפרד מהעתודה? דן שמיר/ברני ארדוב

שמיר נהנה מפתיחת עונה מצוינת עם הפועל חולון בליגת העל, והוא מכהן גם כמאמן נבחרת העתודה. המנהל המקצועי של הנבחרות, פיני גרשון, מעוניין מאוד לראות אותו שב לנבחרת הלאומית, במסגרתה שימש כבר כעוזרו של אריק שיבק ב-2010 ו-2011. שמיר נחשב לאחד מחבריו הקרובים של גרשון, ועבד תחתיו שנים ארוכות: תחילה כעוזרו במכבי תל אביב בין 2004 ל-2006, אחר כך כמאמן ראשי בחולון כשגרשון כיהן כמנהל המקצועי במועדון, וכעת בעתודה. את צעדיו הראשונים בליגת העל עשה כעוזרו של אדלשטיין בהפועל ירושלים ב-2003, ואף החליף אותו למשחק אחד לאחר שהתפטר.

ייתכן כי אם שמיר ישוב לנבחרת הבוגרת, הוא ייפרד משחקניו בנבחרת הצעירה. העתודה תסיים את הופעותיה באליפות אירופה בכרתים במחצית השנייה של יולי, כשבוע לאחר פתיחת אימוני הבוגרת. היורובאסקט ביד אליהו ייצא לדרך ב-31 באוגוסט, וישראל הוגרלה לבית אחד עם איטליה, ליטא, גרמניה, גאורגיה ואוקראינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully