וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחנה הבאה - אסיה? שרון דרוקר במגעים עם קבוצה בליגה הסינית

11.12.2016 / 16:27

המאמן בן ה-49 עשוי להפוך לשגריר הישראלי הראשון בליגה המתפתחת במזרח הרחוק, אחרי שנועד עם אחת הקבוצות הסיניות. אחד הבעלים במכבי תל אביב הציע אותו כמועמד אם רמי הדר יוחלף

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. ברני ארדוב
לא אימן בשמונת החודשים האחרונים. שרון דרוקר/ברני ארדוב

האם טרנד הליגה הסינית יגייס לשורותיו שגריר ראשון מישראל? שרון דרוקר טס בסוף השבוע לסין ונועד עם אחת הקבוצות המופיעות בליגה המקומית.

דרוקר, בן 49, לא עבד בשמונת החודשים האחרונים, מאז פוטר ממכבי ראשון לציון. לאחרונה הועלה שמו על ידי אחד הבעלים במכבי תל אביב כמועמד אפשרי להחליף את רמי הדר, אם יוחלט למנות מאמן חדש במקומו עוד העונה, אולם בהנהלת הצהובים יש חילוקי דעות בנוגע לאיש שצריך לעמוד על הקווים ביד אליהו.

רוב המאמנים בליגה הסינית הם מקומיים, אבל יש גם כמה שבאו מחו"ל, בהם אנדראה מאצון האיטלקי, ראיקו טורומן הסרבי, ז'ואקין רואיז יורנטה הספרדי ובו באנוולד האמריקאי.

בכל הקשור לשוק הבינלאומי, דרוקר הוא אחד המאמנים המנוסים בישראל - אם כי, בדומה לאחרים, צבר את הרזומה שלו ברחבי אירופה. הוא אימן את אריס סלוניקי היוונית, מונטגרנארו האיטלקית וריטאס וילנה הליטאית, זכה עם אוסטנד באליפות בלגיה והניף עם אוראל גרייט הרוסית את גביע האתגר. הוא חתום גם על הזכייה ההיסטורית של הפועל ירושלים בגביע יול"ב לפני 12 שנים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully