וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים קיללו, בני יהודה תעשה מאמצים להחתים מאמן עוד השבוע

10.12.2016 / 23:18

אוהדי הכתומים קיללו בסיום ההפסד לאשקלון את ברק אברמוב ודרשו להחזיר את גלבאן, איוניר המועמד המוביל להגיע. אסייג: "רק השחקנים יכולים להציל את המועדון", נעים: "תחתית זה לגברים"

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. לירון מולדובן
"הקרדיט לשחקנים". נעים/לירון מולדובן

הפועל אשקלון השיגה שבע נקודות ב-11 המחזורים הראשונים של העונה, כשבשני המחזורים האחרונים היא הוסיפה למאזנה ארבע נוספות לאחר ה-0:0 המפתיע מול מכבי תל אביב במחזור הקודם וה-0:1 הקטן-גדול על בני יהודה הערב (שבת).

עשרות אוהדים קיללו בסיום המשחק את הבעלים ברק אברמוב ושרו בעד החזרתו של פדרו גלבאן. בבני יהודה יש לחץ גדול מאוד בעקבות ההפסד, ובקבוצה יעשו מאמצים להחתים עוד השבוע מאמן במקום יעקב אסייג. אחד המועמדים הבכירים הוא מוטי איוניר, אך מכיוון שאברמוב נחוש להחתים מאמן רק עד תום העונה, ייתכן ותיעשה פנייה למאמנים נוספים, כמו מנחם קורצקי, בתקווה שאחד מהם יסכים להגיע לשכונה.

"הגיע לנו לנצח", ציין יובל נעים. "אנחנו קבוצת תחתית טיפוסית. יש בתקשורת תחושה שאשקלון הוא לא מקום כל כך נחמד, אבל זה לא כך. אנחנו רוצים להישאר במאבק ולא רוצים שיוציאו אותנו מזה. אם נתמודד עד הסוף, אני בטוח שנצליח להישאר. אי אפשר לשחק עם ילדות עם קוקיות בקרבות תחתית, אלא עם שחקנים גברים. הקרדיט לשחקנים, אני בסך הכול מכוון אותם פה ושם".

"רצינו מאוד, אבל היינו חלשים", אמר יעקב אסייג. "מי שיכול להציל את המועדון זה רק השחקנים. כמו שנראינו במשחק, לא נוכל להציל את המועדון. עם כל הכבוד להפועל אשקלון, אנחנו קבוצה טובה יותר, אבל אשקלון רצתה יותר והיא ניצחה בצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully