וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכינו את הקפה: שני משחקי לילה מצוינים במוקד המחזור ה-14

10.12.2016 / 10:30

הסאנדיי נייט יפגיש בין ניו יורק ג'איינטס לדאלאס השועטת ואילו במאנדיי נייט, בולטימור תגיע להתארח אצל ניו אינגלנד. עוד קודם לכן, סיאטל יוצאת לגרין ביי והקולטס מארחים את יוסטון

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס עם ג'ו פלאקו בולטימור רייבנס. Steven Senne, AP
הולך להיות מעניין בפוקסבורו כשהשניים הללו ייפגשו. בריידי ופלאקו/AP, Steven Senne

בשעה טובה, כל שבועות החופש מאחורינו ואפשר להיכנס רשמית לישורת האחרונה של העונה, עם המחזור ה-14, שיימשך ביום ראשון. במוקד הסדרה הראשונה: בפאלו נגד פיטסבורג, וושינגטון בפילדלפיה והקולטס מארחים את יוסטון. במשבצת המאוחרת, טמפה ביי מחכה לניו אורלינס והסיהוקס יוצאים ללמבו פילד. ההיילייט יגיע במשחקים המרכזיים: בסאנדיי נייט, ניו יורק ג'איינטס - דאלאס ובמאנדיי נייט, ניו אינגלנד - בולטימור.

seperator

20:00:

בפאלו (6:6) - פיטסבורג (5:7), METV

הבילס נראו טוב במשך שניים וחצי רבעים באוקלנד, אבל התפרקו והם מתרחקים מהפלייאוף. הם עדיין יוכלו להישאר בחיים אם ינצחו בבית את הסטילרס, שבעצמם מגיעים אחרי ניצחון גדול על הג'איינטס ונאבקים בבולטימור על ה-AFC צפון. ניצחון של פיטסבורג ילחיץ את הרייבנס, לפני הביקור שלהם בפוקסבורו.

טנסי (6:6) - דנבר (4:8)

למרות שלטייטאנס יש שני ניצחונות פחות, הסיכוי שלהם לפלייאוף לא פחות ואולי אף גדול יותר מזה של האלופה, בשל ההבדל בין הבתים שלהן. טנסי מגיעה טרייה משבוע החופש ואם תפתיע את הברונקוס, שיקבלו בחזרה את טרבור סימיאן אחרי הניצחון הלא פשוט שלהם בג'קסונוויל, היא תהיה בעמדה טובה ב-AFC דרום, בעוד הברונקוס יסתבכו קשות במערב.

פילדלפיה (7:5) - וושינגטון (5:1:6)

העונה של האיגלס, שהחלה עם 0:3 מבטיח, כנראה ננעלה סופית עם ההפסד התבוסה בסינסינטי, שהייתה ההפסד השלישי ברציפות של העיטמים. גם הרדסקינס כמעט בטוח בחוץ אחרי שהפסידו בדקות הסיום לאריזונה. הפסד גם בעיר האחווה, ובוושינגטון יוכלו להתחיל בהכנות לעונה הבאה. פילי ב-1:4 בבית העונה, אך הפסידה בבירה 27:20 במפגש הראשון בין הקבוצות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'וש נורמן וושינגטון רדסקינס. AP
הזדמנות אחרונה באמת לרדסקינס להישאר בתמונה. נורמן/AP

מיאמי (5:7) - אריזונה (6:1:5)

הדולפינס חלמו בגדול בזכות ריצה של שישה ניצחונות, אבל קיבלו תזכורת כואבת לכך שיש להם עוד הרבה עבודה והובסו בבולטימור. זה עדיין לא גמור מבחינת מיאמי, אבל גם הקרדינלס הראו קצת סימני חיים עם הניצחון על וושינגטון. הבעיה של אריזונה: היא במאזן 4:1 בחוץ העונה, מיאמי ב-1:5 בבית.

קרוליינה (8:4) - סן דייגו (7:5)

סגנית האלופה כבר לא תהיה בפלייאוף העונה אחרי התבוסה הכואבת שחטפה בסאנדיי נייט בסיאטל. כעת, יצטרכו בקרוליינה להחליט לאיזה כיוון הם הולכים בחודש האחרון וכמה גבוה הם רוצים לבחור בדראפט. גם הצ'ארג'רס כבר די בחוץ אחרי ההפסד הביתי לטמפה ביי והם לא יתפסו את שלוש מוליכות הבית החזקות במערב.

קליבלנד (12:0) - סינסינטי (7:1:4)

הבראונס חוזרים משבוע החופש לארבעה ניסיונות אחרונים להציל את עצמם מעונת 16:0. המשחק הזה נראה הכי ריאלי ברשימה ואפילו רוברט גריפין השלישי יהיה כשיר וייפתח. קליבלנד הפסידה העונה בדרבי הראשון של אוהיו, בסינסינטי, ב-14 הפרש בלבד ותפגוש קבוצה חבולה, שבעצמה כבר גמרה את העונה והפסידה חמישה מששת משחקי החוץ שלה השנה. יחד עם זאת, סינסי הוכיחה שמשהו עוד נשאר לה והרשימה מאוד מול פילדלפיה ביום ראשון, כך שפשוט זה לא יהיה עבור קליבלנד.

רוברט גריפין השלישי קליבלנד בראונס. AP
צ'אנס להימנע מ-16:0. RG3 חוזר בקליבלנד/AP

דטרויט (4:8) - שיקגו (9:3)

בתחילת העונה, כשדטרויט עוד חיפשה את עצמה, היא הפסידה אפילו לברס. מאז עברו הרבה מים באגמים והליונס מגיעים עם שבעה ניצחונות בשמונה משחקים, כולל W ענק בניו אורלינס, שהשאיר אותם ביתרון שני משחקים ב-NFC צפון. הדובים, שמחזיקים במאזן 6:0 בחוץ העונה, עצרו יחד עם מאט בארקלי רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון ביתי קל על סן פרנסיסקו וינסו לקלקל ליריבה השנואה עליהם.

אינדיאנפוליס (6:6) - יוסטון (6:6), FOX

ההפסד של הטקסאנס בגרין ביי והניצחון המוחץ של הקולטס על הג'טס במאנדיי נייט הובילו את שתי הקבוצות לשוויון משולש, כאשר גם טנסי במאבק ב-AFC דרום. המשחק בלוקאס אויל סטדיום יכול להתברר כמכריע, כאשר אנדרו לאק, שהשילוב שלו עם דוויין אלן עבד מושלם במשחק האחרון, יחפש את הדרכים להתמודד עם הגנת האורחים, בעוד ברוק אוסווילר, שמציג יכולת רעה מאוד העונה, חייב להרים את הרמה כדי להשאיר ליוסטון סיכוי להגיע לפלייאוף העונה.

ג'קסונוויל (10:2) - מינסוטה (6:6)

עוד עונה של כלום ושום דבר עוברת על הג'אגס, למרות ההשקעה הגדולה ונראה שאנחנו בשירת הברבור של בלייק בורטלס כקוורטרבק. מינסוטה מגיעה לצפון פלורידה בידיעה שרק ניצחון יציל לה את העונה, שהחלה מצוין והידרדרה מאוד, עם שישה הפסדים בשבעה משחקים. ההגנה של הווייקינגס נראתה טוב בשני ימי חמישי החולפים, אבל ההתקפה לא מתפקדת ותשמח לקבל בחזרה את המאמן מייק זימר, שהחלים מהניתוח הבהול שעבר בעינו.

שחקן אינדיאנפוליס קולטס טי ויי הילטון. AJ Mast, AP
הקרב על הבית. הילטון והקולטס מחכים ליוסטון/AP, AJ Mast

סן פרנסיסקו (11:1) - ניו יורק ג'טס (9:3)

אולי הפעם הניינרס ישברו את רצף ההפסדים, שכבר הגיע ל-11 אחרי התבוסה בשלג בשיקגו? הסילונים נראו איום ונורא במאנדיי נייט הביתי נגד אינדי וברייס פטי, שעלה מהספסל במקום ריאן פיצפטריק, יפתח הפעם.

טמפה ביי (5:7) - ניו אורלינס (7:5), 5+ לייב

הניצחון הגדול בסן דייגו הציב את שודדי הים בשוויון בצמרת ה-NFC דרום עם אטלנטה. לבאקס נשאר לו"ז לא פשוט בכלל, כולל שני מפגשים מול הסיינטס, הראשון ביניהם עכשיו ובין לבין, משחק בדאלאס. למרות זאת, במערב פלורידה מאמינים בעצמם וינסו לנצל את האכזבה של הקדושים, שההפסד החד צדדי לדטרויט בבית במחזור הקודם די גמר להם את העונה.

לוס אנג'לס (8:4) - אטלנטה (5:7), METV

ג'ף פישר "הבטיח" לעצמו עוד עונה ללא מאזן חיובי עם ההפסד בפוקסבורו ובלוס אנג'לס רק רוצים שיגיע הקיץ. הפאלקונס לעומת זאת, חזק במאבק על הפלייאוף, אבל ההפסד הביתי לקנזס סיטי, שהגיע אחרי סיום ביזארי, עלול להתגלות כקריטי, בעיקר אם הקבוצה תימעד גם בעיר המלאכים, שם LA ניצחה רק פעם אחת בחמישה משחקים העונה.

גרין ביי (6:6) - סיאטל (3:1:8), FOX

האורזים, שנראו גמורים לגמרי במהלך רצף ארבעת ההפסדים שלהם, בו ההגנה לא תפקדה כלל, חזרו לחיים עם ניצחונות בפילדלפיה ובשלג מול יוסטון בשבועיים האחרונים. מזג האוויר לא צפוי להשתפר משמעותית גם השבוע בלמבו פילד, לשם תגיע הקבוצה הכי מאיימת כנראה כרגע ב-NFL. הסיהוקס אומנם היו גרועים נגד טמפה ביי לפני שבועיים, אך התפוצצו על חשבון קרוליינה בסאנדיי נייט האחרון ויקוו שהאובדן של ארל תומאס ששבר את רגלו לא יתגלה כמשמעותי מדי. למי ששכח, הקבוצות נפגשו בסיאטל למשחק פלייאוף מיתולוגי לפני קצת פחות משנתיים, שכלל את אותה טעות איומה של ברנדון בוסטיק באונסייד קיק, בדרך לניצחון של הסיהוקס. למי שעוד שכח: הפייל מרי בחסות השופטים המחליפים.

ג'רמיין קרס סיאטל סיהוקס תופס טאצ'דאון מול טרמון וויליאמס גרין ביי פאקרס. David J. Phillip, AP
ייזכרו בדרמה בפלייאוף, או דווקא בפייל מרי?/AP, David J. Phillip

יו יורק ג'איינטס (4:8) - דאלאס (1:11), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

הקאובויס כבר הבטיחו בשבוע שעבר מקום בפלייאוף וקשה לראות אותם מאבדים את פסגת ה-NFC מזרח בשלב זה ואפילו את פסגת החטיבה כולה, כך שעבור האורחים מדובר במשחק קצת פחות משמעותי, אבל עם 11 ניצחונות ברציפות וביקור אצל היריבה הגדולה, הם ממש לא יבואו לתת הנחות, בעיקר לאור העובדה שאת העונה הם פתחו עם הפסד לאותם ג'איינטס ממש, 20:19 ביתי, כואב ודרמטי. ניו יורק נעצרה בשבוע שעבר בפיטסבורג אחרי שישה ניצחונות רצופים. היא עדיין במצב טוב, אבל צריכה לשוב לנצח כדי לא ליפול רגע לפני הפלייאוף. דאלאס מצליחה לא רע במשחקי החוץ מול הג'איינטס בשנים האחרונות וניצחה ארבעה מתוך חמישה לפני ההפסד בעונה שעברה, שהיה חלק מההתפרקות הגדולה של הקאובויס.

ניו אינגלנד (2:10) - בולטימור (5:7), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

עוד משחק גדול, לסיום המחזור. הפטריוטס לא מבריקים מאז שבוע החופש וגם איבדו את גרונק, אבל לנצח הם יודעים וזכייה נוספת ב-AFC מזרח נראית קרובה מתמיד. הרייבנס חזק במאבק עם פיטסבורג בצפון וההגנה המצוינת שלהם בלמה בשבוע שעבר את הדהרה של מיאמי ותנסה לעשות זאת גם בפוקסבורו, מקום ממנו בולטימור מעולם לא חששה במיוחד. למרות זאת, המאזן ההיסטורי בין הקבוצות עומד על 1:7 לפאטס בעונה הסדירה (ועוד 2:2 בפלייאוף), כך שבולטימור תצטרך להתעלות כדי להשיג ניצחון קריטי עבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully