וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערבי, להתעורר: קנזס סיטי ואוקלנד בקרב על ה-AFC מערב

8.12.2016 / 9:45

המחזור ה-14 ייפתח עם משחק ענק בארוהד, שם הצ'יפס ינסו להשלים סוויפ עונתי על מוליכת החטיבה ולהעפיל למקום הראשון בבית. הריידרס הדוהרים מחפשים ניצחון 11 העונה (ו', 3:25, ספורט 1)

טמבה האלי קנזס סיטי צ'יפס מול מייקל קראבטרי אוקלנד ריידרס. AP
טמבה האלי מול מייקל קראבטרי במפגש הראשון העונה/AP

קנזס סיטי (3:9) - אוקלנד (2:10), בין חמישי לשישי, 3:30, ספורט 1

בשבוע שעבר, משחק יום חמישי בין מינסוטה לדאלאס היה השני הכי נצפה אי פעם למשבצת הזו, אשר שתי קבוצות טובות נפגשו לשם שינוי בתחילת המחזור. השבוע, המשחק שמוציא לדרך את המחזור ה-14 הוא עוד בונבוניירה אמיתית, עם הקרב על פסגת ה-AFC מערב בין שתיים מהקבוצות הטובות בליגה העונה.

מלבד נפילה מפתיעה בבית נגד טמפה ביי לפני כשבועיים וחצי, הצ'יפס נמצאים בכושר נהדר והדבר בא לידי ביטוי בעיקר בשני המחזורים האחרונים, עם ניצחונות חוץ אדירים בדנבר ובאטלנטה, אשר בשניהם הפגינה קנזס סיטי אופי שיכול לקחת אותה רחוק.

ואם כבר מדברים על אופי, מה עוד אפשר לומר על הריידרס, שמחזיקים בשישה ניצחונות רצופים ובמאזן חוץ של 0:5 העונה. אוקלנד מגיעה אחרי ארבעה משחקי בית רצופים, אשר בכולם היא ניצחה, כולל קאמבקים גדולים בשבועיים האחרונים נגד קרוליינה ובפאלו.

שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה, בחור השחור בקליפורניה והצ'יפס, שבדיוק חזרו משבוע החופש, החלו את הריצה הגדולה שלהם עם 10:26 מוחץ, במה שהיה המשחק הכי חלש של הריידרס העונה. אוקלנד אומנם מובילה במשחק אחד על קנזס סיטי, אבל אם המארחת תנצח, היא תטפס לפסגת הבית בזכות שובר השוויון. בקיצור, משחק ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully