וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם בעונה שעברה, עד המחזור ה-17 דיברו כאן על אירופה"

4.12.2016 / 8:46

במכבי פתח תקוה חוששים מקריסה, בדומה לתקופת בן שמעון שהסתיימה בפלייאוף תחתון. ביקורת: "יש כאן שחקנים שמקבלים קרדיט כי אין עומק. שיגיעו שחקנים הם יתחילו להתעורר". אלו: "קבוצות מתגוננות עם עשרה מאחורי הכדור"

שחקן הפועל כפר סבא, חן דילמוני, מול שחקן מכבי פתח תקוה, דור אלו. מגד גוזני
"קבוצות למדו איך אנחנו משחקים". אלו/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה לא מנצחת כבר ארבעה משחקים ברציפות, ובמועדון החליטו להקדים את ההכנות לקראת חודש ינואר. בצוות המקצועי החלו לחפש שחקן כנף. קובי רפואה מאמין שמיחאי רומן וגיא מלמד יספקו העונה את התוצרת בעזרת שחקני קו טובים יותר וכפי שפורסם בוואלה ספורט, השינויים הצפויים בינואר הם עזיבת ננאד אדאמוביץ' והחתמת אליסון דוס סנטוס לשלוש שנים במועדון. במועדון התעניינו בפיראס מוגרבי שעדיין לא משוחרר ממכבי חיפה ולכן בשלב זה מתמקדים בצירוף זר. "יש כאן יותר מדי שחקנים שמקבלים קרדיט בגלל שאין לנו עומק. ברגע שיגיע שחקן בינואר, שחקנים יתחילו להתעורר", ביקרו במועדון. גיא מלמד נפצע רגע לפני המשחק, מה שהוביל את רפואה להכניס ל-11 את מנור סולומון הצעיר. התכנון המקורי של המאמן כלל שני שינויים בלבד: אדאמוביץ' המאכזב החליף את גידי קאניוק ואילו עוז פרץ, שאמור לעזוב בינואר, החליף את מוחמד כליבאת. חלק מהשחקנים אמרו אתמול: "למרות התוצאות האחרונות, רואים כמה הקבוצה מתקשה בלי קאניוק ומלמד".

השחקנים משווים את התהליך בקבוצה לעונה שעברה, אז היו לקבוצה 19 נקודות אחרי 12 משחקים (העונה יש במאזנה 20), אלא שאז הקריסה הגדולה הגיעה אחרי המחזור ה-17, אז צברה הקבוצה שתי נקודות בלבד (תוצאות תיקו מול קריית שמונה והפועל תל אביב) עד סיום הליגה הסדירה (מחזור 26, כשבן שמעון התפטר לפני המחזור הזה). "גם עידן רן בן שמעון נפתח נהדר. עד המחזור ה-17 היינו במקום הרביעי וכולם דיברו כאן על אירופה. קצת קשה להשוות. בעונה שעברה היינו עם פחות נקודות בשלב הזה וכולם היו מרוצים. החשש הוא שמה שקרה בעונה שעברה יחזור. אבל קשה לי להאמין שנסיים את הליגה הסדירה עם אותו מספר נקודות", הסביר אחד השחקנים.

"אנחנו מגיעים פייבוריטים למשחקים האחרונים, זה נכון, קבוצות למדו איך אנחנו משחקים, מגיעות עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור ויוצאות למתפרצות. הייתה לנו בעיה גם בחלק הקדמי", סיכם דור אלו. "לא היינו מספיק טובים, צריכים להמשיך קדימה ולצאת מהתקופה הזאת. מצד שני, היינו צריכים לקחת יותר משלוש נקודות בארבעת המשחקים האחרונים. רק דרך ניצחון נצא לדרך חדשה. המטרה היא עדיין מקום בפלייאוף עליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully