וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך ליעד חדש? וושינגטון פועלת להעברתו של עומרי כספי

2.12.2016 / 7:10

התחנה הבאה של הנציג הישראלי ב-NBA? לוואלה! ספורט נודע שהוויזארדס מעוניינים לצרף את הפורוורד המסופסל מסקרמנטו. ייתכן שיועבר במסגרת טרייד תמורת הרכז הצ'כי תומאש סטוראנסקי

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. רויטרס
וושינגטון רוצה אותו. עומרי כספי/רויטרס

האם מסע הייסורים של עומרי כספי בקצה הספסל של סקרמנטו עומד בפני סיום? שבוע לאחר שפורסם בארה"ב כי הקינגס נתנו אור ירוק לסוכניו של הפורוורד הישראלי לחפש עבורו קבוצה, נודע לוואלה! ספורט כי מי שמתעניינת בשירותיו היא וושינגטון. הוויזארדס פועלים להשלמת המהלך ובין האפשרויות שעלו הוצע טרייד שבמסגרתו הם יעבירו תמורתו את הרכז הצ'כי תומאש סטוראנסקי.

כספי בן ה-28, שאפילו לא ראה פרקט במחצית ממשחקי קבוצתו העונה עד כה, יצא בימים האחרונים מההקפאה המוחלטת שבה היה שרוי. הוא שותף השבוע בשלושת המשחקים של סקרמנטו למשך 20 דקות בממוצע וקלע 6.3 נקודות ב-50 אחוזים מהשדה. אלא שגם השדרוג היחסי במעמדו לא יסתיר את משבר האמון השורר בינו לבין מאמן הקינגס דייב ייגר, שהגיב בלגלוג ובזלזול כשנשאל לפני שבועיים על מעמדו של השחקן. "שכספי ייקח דקות מרודי גיי? זה לא הולך לקרות", אמר אז.

לוושינגטון יש את הצרות שלה, והיא מדורגת במקום ה-12 מבין 15 קבוצות באזור המזרחי עם שישה ניצחונות בלבד ב-17 משחקים. חסר לה שחקן מסוגו של כספי, שמתמחה בראש ובראשונה בצליפות מחוץ לקשת, ולראייה: רק קבוצה אחת בכל הליגה (שיקגו) קלעה עד כה העונה פחות שלשות מהוויזארדס, שעומדים על ממוצע של 7.5 זריקות מוצלחות מהטווח הזה.

אוטו פורטר, וושינגטון וויזארדס. AP
34 דקות ו-14.5 נקודות למשחק בוושינגטון. אוטו פורטר ג'וניור/AP

כספי פגש ביום שני השבוע את וושינגטון, וקלע שתי נקודות בהפסד הקינגס 101:95. מצבת הסמול פורוורדים בוויזארדס אינה עמוסה במיוחד, ובראשה עומד אוטו פורטר ג'וניור, שבעונתו הרביעית בקבוצה מעמיד מספרי שיא בקריירה - 14.5 נקודות (38 אחוזים לשלוש) ו-8.1 ריבאונדים ב-34 דקות למשחק. אחריו בהיררכיה ניצב קלי אוברה ג'וניור עם 4.9 נקודות ב-15 דקות.

מאמן הקבוצה הוא סקוט ברוקס, שאימן במשך שבע שנים באוקלהומה סיטי ת'אנדר ונחת בוושינגטון באפריל האחרון. סטוראנסקי, שהגיע לוויזארדס מברצלונה ועשוי כאמור לעבור לסקרמנטו במסגרת טרייד אפשרי עם כספי, לא מוצא את מקומו בקבוצה. הוא מנפק רק 4.1 נקודות (12 אחוזים לשלוש)ו-2.6 אסיסטים ב-17 דקות בעונת הרוקי שלו.

כספי וסטוראנסקי משתכרים כמעט אותו סכום העונה (2.9 מיליון דולר ברוטו לישראלי, 2.8 מיליון לצ'כי), אלא שבעוד הפורוורד מסיים את חוזהו, הרכז חתום לשנתיים נוספות בסכום שעולה במעט על שישה מיליון דולר. אגב, אם במידה שהמהלך יבשיל, והגעתו של כספי אכן תהיה חלק מטרייד עם סטוראנסקי, העסקה תתעכב ולא תוכרז רשמית לפני ה-15 בדצמבר. זאת בשל המגבלות החלות ב-NBA על שחקנים שחתמו על חוזה בקיץ האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully