וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי ברתומאו: "היורוליג תמיד פתוח למועדון כמו הפועל ירושלים"

30.11.2016 / 21:28

מזכ"ל היורוליג צפה במשחק של האדומים מול לובליאנה: "האולם הזה מושלם עבורם". אורי אלון: "זו קבוצת יורוליג וכולנו יודעים זאת". פיאניג'אני: "אף קבוצה לא תרצה לפגוש אותנו"

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 20

אורח הכבוד במשחק של הפועל ירושלים מול לובליאנה הערב (רביעי) היה מזכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומאו, שישב לצד הבעלים אורי אלון. האדומים מנסים כבר זמן מה להיכנס למפעל האירופי הבכיר, וברתומאו דיבר על הסיכויים שזה יקרה: "אם הקבוצה מספיק טובה בשביל לשחק ביורוליג תהיה לה הזדמנות. היא צריכה לזכות ביורוקאפ ואז תגיע ליורוליג, זה עד כדי כך פשוט.

"אנחנו מדברים על העתיד כי אנחנו בעיצומו של תהליך עכשיו. דלתות היורוליג תמיד פתוחות למועדון עם חזון ושאיפות כמו הפועל ירושלים. אני מתרשם מהאולם ומהמועדון, ידעתי שהאנשים פה עובדים טוב וזו תוצאה של העבודה המצוינת לאורך השנים. האולם הזה מושלם עבור הפועל ירושלים".

אורי אלון עצמו הוסיף: "לא באנו לשנה או שנתיים, הדרך ארוכה. אני חושב שגם ג'ורדי רואה את הארנה ואת הקהל, זו קבוצת יורוליג וכולנו יודעים זאת. נגיע לשם יום אחד, כולם יודעים שאנחנו שייכים לשם. לוקח זמן לבנות מועדון כזה, ואנחנו צריכים להוכיח שמקומנו שם".

והיה גם משחק, ובו ניצחה ירושלים 69:81 ועלתה לטופ 16 של היורוקאפ. "חשוב שעברנו את השלב הראשון, זה צעד חשוב עבורנו", אמר סימונה פיאניג'אני בסיום. "אני שמח שהשגנו את ההעפלה ביום שג'ורדי היה פה, מול כל האוהדים. אני אוהב שהמועדון הזה מוכוון מטרה באירופה. העובדה שהיו פה 9,700 חשובה, האוהדים הרגישו זאת בוודאות. בשבועיים האחרונים אנחנו משחקים טוב מאוד. אנחנו בקו עלייה, אם כולם ישחקו כמו הערב אנחנו נגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע. אמארה נכנס יותר למשחק, הלילה הוא היה מעולה בהגנה, רואים שהוא מתחבר יותר. מוקדם מדי להגיד שאנחנו יכולים לזכות ביורוקאפ, אני בטוח שבשלב הבא כולם לא ירצו לפגוש אותנו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו לצד הבעלים של הפועל ירושלים אורי אלון. נועם מושקוביץ
שיחה צפופה. ברתומאו ואורי אלון/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully