וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק עוד רבע: עונת ה-NFL נכנסת לחודש האחרון שלה

3.12.2016 / 8:30

דצמבר הגיע ועמו, גם ההכרעות ברחבי הליגה: אטלנטה מחכה לקנזס סיטי, ניו אורלינס מול דטרויט, הפטריוטס מארחים את הראמס, בולטימור נגד מיאמי ובסדרה המאוחרת: אוקלנד - בפאלו, פיטסבורג - ג'איינטס. סיאטל פוגשת את קרוליינה בסאנדיי נייט

חוליו ג'ונס אטלנטה פאלקונס. AP
יהיה מעניין בג'ורג'יה דום. חוליו ג'ונס/AP

חודש אחד בלבד נותר לעונת ה-NFL, עד לפלייאוף ויום ראשון, בו יימשך המחזור ה-13, צפוי להיות סוער במיוחד. בסדרה הראשונה מצפים כמה משחקים נהדרים, כולל אטלנטה מול קנזס סיטי וניו אורלינס נגד דטרויט. הפטריוטס מחכים לראמס, פילדלפיה נוסעת לסינסינטי ובולטימור מארחת את מיאמי. במוקד הסדרה המאוחרת, אוקלנד נגד בפאלו ופיטסבורג מול הג'איינטס. הסאנדיי נייט יפגיש בין סיאטל לקרוליינה ובמאנדיי נייט, משחק עבש משהו בין הג'טס לאינדיאנפוליס.

seperator

20:00:

אטלנטה (4:7) - קנזס סיטי (3:8), FOX

משחק נהדר בג'ורג'יה דום. הפאלקונס קרעו את אריזונה ומובילים את ה-NFC דרום, אבל רואים את טמפה ואפילו את הסיינטס במראה האחורית. הצ'יפס, שאיבדו גובה עם ההפסד הביתי המפתיע לבאקס לפני שבועיים, החזירו אותו בענק בזכות הניצחון המשוגע בהארכה בדנבר בסאנדיי נייט. הם ממשיכים לרדוף אחרי אוקלנד ובמקביל, ינסו לשמור על היתרון שלהם מול האלופה במאבק על הפלייאוף.

ניו אורלינס (6:5) - דטרויט (4:7)

הקדושים לא יציבים העונה, אבל כשהם מתחברים, כמו ביום ראשון מול לוס אנג'לס שם שמו 49 נקודות, זה נראה נהדר וחלום הפלייאוף עדיין לא אבוד. כדי שהמצב ימשיך להיות כזה, הם חייבים ניצחון ביתי על הליונס, שבעצמם יצרו יתרון ב-NFC צפון בחג ההודיה ולא רוצים לאבד אותו מהר כל כך. מת'יו סטאפורד נראה טוב העונה ויפגוש את דרו בריס, למשחק שבתקווה, יוציא את הטוב ביותר מהשניים הללו.

ניו אינגלנד (2:9) - לוס אנג'לס (7:4)

הפטריוטס לא מבריקים מאז החזרה משבוע החופש, אבל יודעים לייצר ניצחונות, כפי שעשו בחוץ מול הג'טס ביום ראשון שעבר. הם מקבלים כעת משחק ביתי נוח יחסית, נגד הראמס שהושפלו בניו אורלינס. ג'ארד גוף דווקא היה טוב במשחק החוץ הראשון בקריירה שלו, אך ההגנה נעלמה ולא בטוח שיהיה לה קל יותר בפוקסבורו, למרות שרוב גרונקובסקי גמר את העונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'וליאן אדלמן ניו אינגלנד פטריוטס. AP
אדלמן והפטריוטס יגיעו ל-10 ניצחונות?/AP

ג'קסונוויל (9:2) - דנבר (4:7)

עוד עונה עגומה במיוחד עוברת על הג'אגס ובצפון פלורידה שוב מתכוננים לבחירה גבוהה בדראפט ורק מחכים לפגרה. ג'קסונוויל כמעט עקצה בבפאלו במחזור האחרון, אך ספגה הפסד שישי ברציפות ותנסה לנצל את מצב הרוח הירוד אצל האלופה, שמגיעה למשחק אחרי הפסד כואב לקנזס סיטי וכשהיא רק במקום השלישי ב-AFC מערב. אם לא די בצרות, הרי שטרבור סימיאן פצוע והברונקוס יעלו עם פקסטון לינץ'. הפסד מפתיע, והפלייאוף יתחיל לברוח במהרה מדנבר.

גרין ביי (6:5) - יוסטון (5:6), METV

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, הפאקרס הפציעו מחדש לפתע עם ניצחון בפילדלפיה, שהשאיר אותם בחיים. הם חייבים להמשיך ברצף ההצלחות בבית מול ברוק אוסווילר החלש ויוסטון, שאיכשהו עדיין מחזיקה במאזן חיובי, אבל ספגה שני הפסדים ברציפות ורואה את היריבות ב-AFC דרום נושפות בעורפה.

סינסינטי (7:1:3) - פילדלפיה (6:5)

ההפסד המתסכל של פילי בבית מול גרין ביי במאנדיי נייט השאיר אותה הרחק מאחורי היריבות הדוהרות ב-NFC מזרח ונראה שהיא כבר לא תגיע לפלייאוף השנה, לאחר שניצחה רק פעמיים בשמונת משחקיה האחרונים. גם הבנגאלס לא יהיו עמנו בינואר, זאת לאחר שנפלו מול בולטימור והמשיכו את העונה החלשה שלהם, תוך שהם מאבדים עוד ועוד שחקני מפתח.

בולטימור (5:6) - מיאמי (4:7)

עוד משחק גדול בסדרה הראשונה ייערך במרילנד, שם הרייבנס, שנלחמים עם פיטסבורג על פסגת ה-AFC צפון וניצחו שלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלהם (כולם בבית, כולם מול שלוש היריבות האחרות לבית), יחפשו דרך לעצור את הריצה המצוינת של מיאמי, שם סופרים כבר שישה ניצחונות רצופים. אם העורבים אכן ינצחו, המאזן של שתי הקבוצות הללו יהיה שווה ובמקרה שהן יילחמו בעוד חודש על הווילד קארד, זה עשוי להיות שובר שוויון.

שיקגו (9:2) - סן פרנסיסקו (10:1)

מי תיבחר גבוה יותר בדראפט? המשחק הזה כנראה ייתן לנו תשובות. הדובים על שלושה הפסדים רצופים, אחרי שנעצרו רגע לפני המהפך מול טנסי בסולג'ר פילד בשבוע שעבר. הניינרס, לראשונה בתולדות המועדון, סופרים עשרה הפסדים רצופים ומעמדו של צ'יפ קלי מעורער מתמיד.

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
קרב על בחירת דראפט גבוה. קפרניק/AP

23:05-23:25:

אוקלנד (2:9) - בפאלו (5:6), 5+ לייב

הקבוצה מהחור השחור שרדה מותחן מסחרר ביום ראשון, כאשר ראתה את דרק קאר נוטש לרגע בגלל פציעה ביזארית באצבע, ראתה את קרוליינה רושמת ריצת 0:25 ועדיין, ידעה לחזור ולרשום ניצחון קריטי, שהותיר אותה בכס הנהג ב-AFC מערב. לאוקלנד מצפה משחק לא פשוט כעת נגד הבילס, שחזרו לחיים עם שני ניצחונות רצופים ונמצאים בדבוקה שנאבקת על הווילד קארד ב-AFC. אם בפאלו חולמת על פלייאוף ראשון במילניום הזה, זה בדיוק סוג המשחקים בהם ההגנה שלה צריכה להתעלות ולהפתיע.

פיטסבורג (5:6) - ניו יורק ג'איינטס (3:8), FOX

בעיר הפלדה נהנו מחסרונו של אנדרו לאק במשחק הלילה של חג ההודיה וחזרו מאינדיאנפוליס עם ניצחון משכנע, שהחזיר אותם למאזן חיובי. בן רות'לסברגר וחבריו יתייצבו כעת מול איליי מאנינג, שבשבוע שעבר, למרות יכולת פושרת, עזר יחד עם אודל בקהאם ג'וניור וההגנה להוביל את הענקים לניצחון שישי ברציפות, מה שמציב אותם במקום השני ב-NFC. אם ניו יורק מקווה עדיין לעקוף את דאלאס, היא זקוקה לניצחון כאן, אבל עבור הסטילרס מדובר במשחק לא פחות קובע.

אריזונה (6:1:4) - וושינגטון (4:1:6), METV

התבוסה באטלנטה קבעה כמעט סופית שהקבוצה שהגיעה אשתקד לגמר ה-NFC לא תהיה העונה בפלייאוף. באריזונה מנסים לסיים את העונה עם כמה שפחות צרות, לפני שיצטרכו לעשות חושבים. מי שממש לא רוצה לסיים את העונה המוצלחת שלה מוקדם מדי היא וושינגטון, שלמרות פייט טוב בחג ההודיה, הפסידה לדאלאס. קירק קאזינס חייב לחזור מהמדבר עם הניצחון אם בבירה רוצים לתפוס את אחד מכרטיסי הווילד קארד. זה לא יהיה פשוט בכלל.

סן דייגו (6:5) - טמפה ביי (5:6)

שתי הקבוצות במאזן כמעט זהה, אבל בסיטואציות שונות לחלוטין. בעוד הצ'ארג'רס, שהשיגו ניצחון מרשים ביוסטון עם הגנה קשוחה, סובלים מהבית הקשה בו הם נמצאים ונותרו כמעט בלי שום סיכוי להשתחל לפלייאוף, הרי ששודדי הים, שסיפקו תצוגת הגנה עילאית ביום ראשון ועצרו לחלוטין את סיאטל בדרך לניצחון שלישי ברציפות, צמודים לאטלנטה במאבק על ה-NFC דרום. טמפה במאזן 1:4 מרשים בחוץ העונה, בעוד שלסן דייגו אין ממש יתרון ביתיות במשחקים שלה בימים אלה, כך שעקיצה של הקבוצה מפלורידה אפשרית והשאלה תהיה ההתמודדות עם חציית היבשת לקראת המשחק והעייפות אחרי המאמץ מול סיאטל.

מלווין גורדון סן דייגו צ'ארג'רס. AP
מלווין גורדון והצ'ארג'רס מחכים לטמפה ביי/AP

סיאטל (3:1:7) - קרוליינה (7:4), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

שתי הקבוצות הללו נפגשו בשני הפלייאוף האחרונים, כאשר פעם אחת סיאטל ניצחה ואילו בעונה שעברה הסיהוקס חזרו מ-31:0 למינוס שבע נקודות, אך הקאמבק שלהם נעצר וקרוליינה המשיכה לסופרבול. העונה לעומת זאת, הפנתרים כבר לא יהיו בפלייאוף, אלא אם יקרה להם נס לא שגרתי, כאשר נראה שההפסד הדרמטי באוקלנד חרץ את גורלם. הסיהוקס נראו בשבועות האחרונים כמו הקבוצה החמה בליגה, אבל לבסוף גם הם נפלו בבום, עם חמש נקודות עלובות בהפסד בטמפה ביי. הם ינסו לנצל את הביתיות (הם במאזן 0:5 בבית העונה) על מנת להתאושש, כאשר בעוד שהבית שלהם נראה די סגור, המאבק כעת הופך להיות על שבוע החופש.

ניו יורק ג'טס (8:3) - אינדיאנפוליס (6:5), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

הסילונים היו לא רעים, בעיקר הגנתית, אבל בסוף הפסידו לפטריוטס בבית והם בעיקר חושבים על כמה גבוה הם יבחרו בדראפט הקרוב. אינדיאנפוליס לעומת זאת, עוד לא ויתרה על העונה שלה, למרות התבוסה הביתית בחג ההודיה לפיטסבורג והיא תקווה לקבל בחזרה את אנדרו לאק, שינסה להצעיד אותה לזכייה באליפות ה-AFC דרום החלש והמבולבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully