וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בג'ודו עד גיל 23: שלוש מדליות לישראל ביום הפתיחה

11.11.2016 / 18:20

פתיחה טובה בתל אביב: עדי גרוסמן שמתחרה במשקל של עד 57 ק"ג הפסידה בגמר לתרזה שטול, טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג) הפסיד בגמר ליריב אזרי, אלכס רסקופין (עד 66 ק"ג) חגג דרך בית הניחומים

אלכס רסקופין ג'ודוקא. מגד גוזני
זכה במדליית ארד. רסקופין/מגד גוזני

אליפות אירופה בג'ודו עד גיל 23 נפתחה היום (שישי) בתל אביב בצורה טובה מאוד מבחינת המשלחת הישראלית, עם שלוש מדליות - שתיים יותר משזכתה בכל האליפות הקודמת, ואנחנו רק ביום הפתיחה. אל האולם הגיעו מאות צופים, שהגיעו כדי לעודד את המתחרים הישראלים, ולחזות בדור העתיד של הג'ודו הישראלי והאירופאי.

מי שפתחה מצוין היא עדי גרוסמן, שמתחרה במשקל של עד 57 ק"ג וגברה על יריבה הולנדית בחצי הגמר. בקרב על הזהב הפסידה לתרזה שטול הגרמניה, והתנחמה במדליית כסף. גם טוהר בוטבול, שמתחרה במשקל עד 73 ק"ג אצל הגברים, גרם לחגיגה ביציעים לאחר שעלה לגמר, בו הפסיד ליריב אזרי וזכה גם הוא בכסף.

אלכס רסקופין, שהפסיד ליריב אוסטרי ברבע הגמר עד 66 ק"ג, הצליח לזכות במדליית ארד דרך בית הניחומים. הג'ודוקא ניצח בשני הקרבות הראשונים, הפסיד ברבע הגמר ובקרב על מדליית הארד הוא ניצח באיפון אחרי 19 שניות בלבד וזכה במדליה.

ברוך שמאילוב ודימיטרי ריסקין אצל הגברים ותמנע נלסון לוי אצל הנשים הודחו ולא העפילו לשלבי הגמר.

במסגרת התחרות ולציון 50 שנות ג'ודו בישראל, העניק האיגוד הישראל אות הוקרה לעמוס גרינשפן, יושב ראש האיגוד הראשון. ליציעי האולם הגיעו בכירים מהענף דוגמת אורי ששון, ירדן גרבי, אורן סמדג'ה, שגיא מוקי ואחרים מהענף שהופיעו כדי לחלוק כבוד לדור העתיד.

טוהר בוטבול ג'ודוקא. מגד גוזני
לא איכזב. בוטבול/מגד גוזני

התגובות

טוהר בוטבול: "היה יום מצוין והרגשתי טוב. זו פעם ראשונה שאני מתחרה בתחרות כזו בארץ וזו חוויה. אני מאוכזב מהגמר אבל לא מהיום. יש עוד עבודה ולהשתפר. אני צריך לראות את הקרב מהצד ולנתח".

אלכס רסקופין: "אם לא הקהל הכי מדהים הייתי בבעיה. זה תענוג להתחרות בבית. בקרב על המדלייה עשיתי את זה קצר. יש לי צוות מדהים שעובד איתנו ומכינים אותנו לקרבות הכי טוב. אחרי ההפסד ברבע היה קשה, הייתי תפוס והבנתי את הבאסה של כולם, אבל הצוות הרים אותי. בגלל שזה בארץ, בקרבות הראשונים מרגישים קצת לחץ, זה יכול להיות לטובה ולרעה ואתה מבין אחרי קרב שזה יכול רק להרים אותך. כמובן שהחלום הוא מדלייה בטוקיו".

עדי גרוסמן: "באתי מאוד מוכנה לתחרות. הקהל הרים אותי, היה יום מדהים ויכול היה להיות יותר טוב. אני מאוכזבת כי רוצים, בטח בארץ, להשמיע את ההמנון. באתי מוכנה לקרב אבל הדברים לא הסתדרו. בסך הכל אני מרוצה מהיום הזה. לא הייתה אווירה כזו והתחרות מדהימה. אני רצה לטוקיו בכל הכוח ומאמינה שאגיע לשם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עדי גרוסמן ג'ודוקא. מגד גוזני
הישג יפה. גרוסמן/מגד גוזני
קהל באליפות אירופה בג'ודו עד גיל 23. מגד גוזני
הקהל באולם/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully