וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת להחליף את הדר במאמן בכיר: "הפוטנציאל לא מוצה"

11.11.2016 / 7:51

מד הלחץ אצל הצהובים עולה אחרי ההפסד ביוון. גישושים ראשוניים כבר נעשו עם מאמנים באירופה, מזרחי על מעמדו של הדר: "התעסקות מיותרת לחלוטין". גם האפשרות להתחזק ברכז נוסף עלתה

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
כבר לא מאמן קבע? רמי הדר/GettyImages

מד הלחץ במכבי תל אביב עלה אמש (חמישי) משמעותית עם ההפסד 83:75 לפנאתינייקוס בתום הארכה. היה זה ההפסד השני ברציפות של מכבי ביורוליג, שעומדת על מאזן של ארבעה הפסדים ושני ניצחונות בלבד. האווירה בקבוצה הן בקרב השחקנים ובן בקרב מנהלי הקבוצה הייתה קשה בסיום.

בהנהלה קיימו אמש שיחות אינטנסיביות ביניהם בתום המשחק, חלק מחברי ההנהלה סבורים כי יש להחתים מאמן בכיר בקבוצה בהקדם. "הקבוצה לא ממצה את הפוטנציאל שלה והמאזן מדאיג", הסבירו בקבוצה. מאחורי הקלעים נערכות בדיקות עם לא מעט מאמנים באירופה בתקופה האחרונה.

עוד בנושא:
הפסד שני ברציפות למכבי תל אביב ביורוליג: 83:75 לפנאתינייקוס בהארכה
רמי הדר אחרי המשחק: "לא מרגיש לחץ, אני חי בשלווה עם כל העניין הזה"
הגרסה החיוורת שנותרה ממועדוני הפאר בצהוב ובירוק: מאחורי הקלעים

קולטון אייברסון שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול פנאתינייקוס. GettyImages
לא ממצים את הפוטנציאל. קולטון אייברסון אמש/GettyImages

עוד נודע כי בקבוצה שוקלים לצרף שחקן בעמדת הגארד, כשחלק מאנשי הקבוצה סבורים כי עמדה זו בעייתית. שמעון מזרחי אמר לוואלה! ספורט: "המחצית הראשונה לא הייתה טובה, אך השנייה היתה מצוינת, בשניות האחרונות עשינו קאמבק, חזרנו להוביל. חבל שהחמצנו ניצחון חשוב לאחר שהחטאנו מתחת לסל. בהארכה כבר שיחקנו ללא שני שחקני מפתח שיצאו בחמש עבירות".

מה הבעיה העיקרית של מכבי?

"אני לא מנתח מקצועי של הקבוצה".

לשאלה אם מעמדו של רמי הדר יציב השיב מזרחי: "השאלה הזו מיותרת לחלוטין".

דווין סמית' סיכם: "היה משחק של עליות וירידות. הם ברחו לנו, אבל חזרנו כמו גדולים. בסוף החטאנו כמה זריקות שאנחנו כמעט תמיד קולעים. הוצאנו המון אנרגיה כדי לחזור למשחק וכבר לא נשאר לנו הכוח בסיום לעצירות הגנתיות. זה הפסד כואב, אבל נצטרך להתמודד עם זה וללמוד ממנו, לתקן טעויות ולהשתפר. אנחנו רק בנובמבר, העונה עוד מאוד ארוכה ואין לי ספק שנשתפר ונצליח".

קולטון אייברסון הוסיף: "הם התחילו חזק מאוד ואגרסיבי ועלו ליתרון גדול. ההגנה שלנו הייתה סולידית, אבל בהתקפה שיחקנו בצורה מהוססת, הכדורסל שלנו לא היה מספיק טוב בשלב הזה. בקאמבק הגדול שלנו שיחקנו יפה, ככה מכבי צריכה לשחק. הבאנו אותם למצב שרצינו, המשחק כבר היה בידיים שלנו ופשוט נתנו לזה לחמוק. זה כואב, אבל נלמד מזה ונשתפר. היו לנו רגעים טובים וחיוביים אבל גם הרבה דקות חלשות, וכדי לנצח בחוץ צריך לשחק טוב וחזק 35 דקות, לא רק כמה דקות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully