וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גל מקל וסילבן לנדסברג חולים ולא יטוסו ליוון

9.11.2016 / 13:45

הצהובים ימריאו לאתונה עם סגל חסר וייאלצו להסתדר גם ללא הרכז הישראלי. אוחיון, שלא שותף מול אשדוד, אמור לקבל דקות רבות יותר בהיעדרו. הדר: "אנחנו מבינים היטב את חשיבות המשחק"

one

בשורות רעות למכבי תל אביב: גל מקל החולה לא יטוס עם הקבוצה ליוון לקראת המשחק מול פנאתינייקוס. הרכז מצטרף לסילבן לנדסברג שגם הוא חולה ולא ימריא עם הצהובים לאתונה. מי שיצטרך לתפוס את מקומו של מקל ולקבל את הדקות שלו בעמדת הרכז הוא יוגב אוחיון, שלא שותף בניצחון על מכבי אשדוד ביום ראשון (66:72), "כדי לשמור כוחות", לטענת רמי הדר.

זה יהיה המפגש ה-35 בין הקבוצות לאורך ההיסטוריה, כשהצהובים מובילים 16:18 במאזן המשחקים. הצהובים מגיעים למשחק עם מאזן 3:2 ביורוליג מפתיחת העונה, בעוד פאו עם 2:3.

גל מקל, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אוחיון יקבל יותר דקות. מקל/יוסי ציפקיס

המאמן רמי הדר אמר באימון המסכם: "אני חושב שאנחנו מגיעים מוכנים, אנחנו מבינים היטב את חשיבות המשחק ונוסעים כדי לנצח. פנאתינייקוס קבוצה פיזית והגנתית, יעילה ומסוכנת מהשלוש. אנחנו ממשיכים לעבוד על ההגנה, עם התאמות למשחק הספציפי הזה ולפתח את הדברים בהתקפה, אחרי שהיינו תקועים במשחקים האחרונים. אני מקווה שנראה את זה על המגרש".

על בעיית הפצועים אמר הדר: "מקל לא הרגיש טוב אחרי אשדוד והחששות שלנו היו נכונים. אין לי כוונה להגיד מי יפתח בחמישי, לנדסברג התחיל באימונים ללא מגע ובימים הקרובים הוא יירשם וישחק, אולי כבר בשבת. לאוחיון יש קרסול כואב והוא יגיע למשחק יותר טרי, אחרי שנח מול אשדוד". הדר גם נשאל האם שוחח עם שחקניו על הבחירה של טראמפ והגיב: "אמרתי את דעתי, שדמוקרטיה זה לאו דווקא רעיון גדול, אבל אני לא מתערב".

מנגד תתייצב האימפריה היוונית, שמחזיקה עד כה במאזן של שלושה ניצחונות ושני הפסדים. פאו פתחה עם ניצחון על ז'לגיריס בבית והפסד צמוד בחוץ מול צסק"א מוסקבה, לפני ששבה ליוון וגברה על ארמאני מילאנו ועל הכוכב האדום. במחזור האחרון, הפסידה בהארכה בטורקיה לאנדולו אפס, אחרי סיום דרמטי ביותר, במה שהיה הפסד הבכורה של צ'אבי פסקוואל מאז שהגיע לקבוצה.

זה יהיה המפגש ה-35 בין הקבוצות ביורוליג, כאשר כרגע היתרון הוא של מכבי, 16:18. במפגש האחרון, לפני שנתיים, כל קבוצה ניצחה בביתה. פסקוואל אמר: "יהיה קשה, כי למכבי יש סגל מדהים והמון שחקנים נהדרים. שתי הקבוצות זקוקות לניצחון, אנחנו מוכנים למשחק גדול וצריכים למצוא את הזהות שלנו כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully