וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק של אינצ'ים: הפטריוטס נגד סיאטל במוקד המחזור העשירי

12.11.2016 / 10:00

לראשונה מאז החטיפה על קו האנדזון בסופרבול לפני כשנתיים, ניו אינגלנד תפגוש את הסיהוקס. עוד במוקד: פילדלפיה נגד אטלנטה, דנבר יוצאת לניו אורלינס, פיטסבורג מחכה לדאלאס

שחקן ניו אינגלנד פטריוטס מלקולם באטלר חוטף כדור. Jamie Squire, GettyImages
ככה נגמר הדייט האחרון בין הפטריוטס לסיאטל. מי יכול לשכוח?/GettyImages, Jamie Squire

שבועות החופש אוטוטו נגמרים וגם חג ההודיה באוויר, אבל עוד קודם לכן, המחזור העשירי ב-NFL יימשך בראשון עם לא מעט אקשן. בסדרה הראשונה, טנסי מול גרין ביי המסובכת, וושינגטון תנסה להמשיך את הצרות של מינסוטה, קרוליינה חייבת ניצחון על קנזס סיטי, פילדלפיה ואטלנטה במשחק מפתח והאלופה דנבר תנסה להתאושש בניו אורלינס. בהמשך הערב, דאלאס יוצאת לפיטסבורג והדובדבן, בסאנדיי נייט, שחזור הסופרבול מלפני שנה וחצי, ניו אינגלנד נגד סיאטל. במאנדיי נייט, ניו יורק ג'איינטס מול סינסינטי.

seperator

20:00:

טנסי (5:4) - גרין ביי (4:4)

הטייטאנס היו זקוקים לניצחון בסן דייגו, אבל ההגנה שלהם לא הייתה קיימת והם שוב במאזן שלילי וצריכים לרדוף אחרי ה-AFC דרום. גם הפאקרס מגיעים במצב רוח שלילי מאוד, אחרי שהציגו יכולת איומה בבית מול אינדיאנפוליס ולא הצליחו להיצמד למינסוטה. גרין ביי, שמתחילה עכשיו רצף של שלושה משחקי חוץ, יודעת שהיא עדיין יכולה לקחת את ה-NFC צפון, אבל גם שהיא חייבת להשתפר בשביל זה.

וושינגטון (3:1:4) - מינסוטה (3:5), METV

מינסוטה הייתה הקבוצה הבלתי מנוצחת האחרונה בליגה, אבל זה היה מזמן ומאז יש לה כבר שלושה הפסדים רצופים והרבה בעיות לתקן. הסקינס מגיעים אחרי התיקו בלונדון ושבוע המנוחה וינסו לחזור למסלול הניצחונות, כאשר כל משחק קריטי עבורם ב-NFC מזרח המשוגע העונה.

טמפה ביי (5:3) - שיקגו (6:2)

הבאקס עם 4:0 בבית העונה, הברס עם 4:0 בחוץ ומישהי (כנראה) תמחק את האפס מהטור שלה. טמפה ביי, למרות שני ההפסדים האחרונים, עדיין בתמונה במרוץ לווילד קארד, אבל לשם כך היא תהיה חייבת ריצה טובה, משהו שלא בטוח שהיא יכולה לעשות. הברס רק עם ניצחון אחד פחות, אבל למרות שהרשימו במאנדיי נייט מול מינסוטה לפני שבועיים, לא בטוח שהם יכולים להמשיך את החגיגה הבלתי נגמרת בעיר מאז הזכייה בוורלד סירייס.

קרוליינה (5:3) - קנזס סיטי (2:6)

סגנית האלופה במצב לא מזהיר, אבל רחוקה מלהרים ידיים. הפנתרים ניצחו שני משחקים ברציפות ולמרות שהם לא מרשימים, הם קצת מתחילים להזכיר, לפחות הגנתית, את הקבוצה שדרסה את הליגה אשתקד. כעת מצפה להם מבחן קשה במיוחד, אומנם בבית, אבל מול הקבוצה החזקה של אנדי ריד, שמתגברת בינתיים על כל הפציעות ומקווה לקבל בחזרה את אלכס סמית'. הצ'יפס מגיעים עם ארבעה ניצחונות ורוצים לייצר ריצה כמו בעונה שעברה, אותה סיימו עם עשרה W ברציפות, בדרך לפלייאוף.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קאם ניוטון שחקן קרוליינה פנת'רס. Mike McCarn, AP
אסור לפנת'רס להפסיד. ניוטון/AP, Mike McCarn

פילדלפיה (4:4) - אטלנטה (3:6), FOX

הפתיחה הטובה של האיגלס ובעיקר של קרסון וונץ נשכחה כלא הייתה, אחרי עוד הפסד ליריבה ישירה ב-NFC מזרח, הפעם הג'איינטס. פילי מגיעה למשחק הקריטי הזה עבורה עם ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, אבל גם עם מאזן 0:3 בבית. לפאלקונס החזקים יש ארבעה ניצחונות חוץ מחמישה משחקים והם מוכיחים שעם מאט ריאן וחוליו ג'ונס, שנמצאים בעונה אדירה, יש להם מה למכור גם מחוץ לדום. ניצחון בעיר האחווה, והם יהיו עם רגל לפחות בפלייאוף.

ניו יורק ג'טס (6:3) - לוס אנג'לס (5:3)

מפגש מדכדך משהו במדולנדס. עד שהסילונים הצליחו לחבר שני ניצחונות, הם שבו להפסיד ואם לא די בצרות, ריאן פיצפטריק נפצע ולא ברור מתי יוכל לחזור, כאשר ברייס פטי צפוי לקבל את הצ'אנס. הראמס היו מתישהו במאזן 1:3, אבל מאז הם כבר עם ארבעה הפסדים, התקפה לא מתפקדת ובחירה מספר 1 בדראפט, שלא נוגע בכדור ולא ברור כמה גרוע הוא יכול להיות עד שקייס קינום מועדף על פניו.

ניו אורלינס (4:4) - דנבר (3:6)

משחק חשוב מאוד בביג איזי. זה אומנם כבר לא דרו בריס מול פייטון מאנינג, אבל עדיין צפוי להיות מעניין, כאשר האלופה, שהפסידה בסאנדיי נייט, בפעם השלישית בחמשת משחקיה האחרונים, נמצאת כעת בפיגור משחק מאוקלנד ב-AFC מערב וזקוקה לניצחון, אבל כך גם הסיינטס, שאחרי ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים פתאום נראים טוב מאוד, בעיקר התקפית ומאיימים לכל הפחות על הווילד קארד ב-NFC.

ג'קסונוויל (6:2) - יוסטון (3:5)

עד כה, הטקסאנס במאזן 0:5 בבית ו-3:0 בחוץ ואולי זו ההזדמנות הגדולה שלהם להשיג ניצחון בדרכים, בקרב העיקש שלהם מול אינדיאנפוליס ב-AFC דרום. ג'קסונוויל, אחרי שני ניצחונות באמצע הדרך, נראית בשבועות האחרונים כמו ג'קסונוויל ולא פוגעת בכלום, כאשר המשרה של גאס בראדלי מעורערת משהו. היא תנסה לעקוץ, אבל לא בטוח שלבלייק בורטלס יש את הכלים להתמודד עם ההגנה הקשוחה שמחכה לו.

שחקן יוסטון טקסאנס סי ג'יי פידורוביץ' (87) חוגג. Eric Christian Smith, AP
הטקסאנס מעולים בבית וגרועים בחוץ/AP, Eric Christian Smith

23:05-23:25:

סן דייגו (5:4) - מיאמי (4:4), METV

שלושה ניצחונות בארבעה משחקים ויכולת מצוינת של פיליפ ריוורס ומלווין גורדון, גרמו לצ'ארג'רס, שעדיין נועלים את ה-AFC מערב, להאמין שאולי הם בכל זאת יכולים לצאת עם משהו מהעונה הזו, למרות מכת הפציעות האיומה. אם הם יצליחו לנצח גם את הדולפינס, שנדרשים לחצות את היבשת מצד לצד, הם ישאירו את מיאמי מאחוריהם במה שעשוי להיות חלק מהקרב על הווילד קארד. אלא שגם היונקים בכושר טוב ומגיעים אחרי שלושה ניצחונות ביתיים ברציפות. בחוץ לעומת זאת, הם הפסידו עד כה את כל שלושת המשחקים שלהם.

פיטסבורג (4:4) - דאלאס (1:7), FOX

אקשן בעיר הפלדה. מצד אחד, בן רות'לסברגר, שבשבוע שעבר עלה פצוע, היה גרוע לאורך שלושה רבעים והפסיד משחק חשוב מול בולטימור, בדרך למאזן חצוי ולא מספיק טוב עבור הסטילרס. מצד שני, אזיקייל אליוט, שדורס את הליגה והרוקי השני של דאלאס, דאק פרסקוט, שמרשים והוביל את הקבוצה לרצף של שבעה ניצחונות, לראשונה מזה תשע שנים. אם כל זה לא מספיק, הרי שג'רי ג'ונס רמז שטוני רומו כשיר למשחק ומי יודע איזה הפתעות מחכות מכיוון הקאובויס. שתיים מהקבוצות האהובות באמריקה, ראש בראש, כמה רע זה כבר יכול להיות?

אריזונה (4:1:3) - סן פרנסיסקו (7:1), 5+ לייב

הקרדינלס לא ניצחו בשני המשחקים האחרונים שלהם, תיקו מול סיאטל והפסד בקרוליינה והם שבים משבוע החופש עם כוחות מחודשים ומשחק נוח לחזור למסלול, בבית נגד הקבוצה הכי גרועה ב-NFC. היריבה, מקרקעית בית המערב, כבר עם שבעה הפסדים ברצף ולא ברור איפה הרצף הזה הולך להיגמר, שכן ברוב משחקיה, סן פרנסיסקו בכלל לא בתמונה במחצית השנייה. אולי דווקא את הקרדינלס, להם הפסידו 33:21 בבית לפני קצת יותר מחודש, הם יצליחו לעקוץ.

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Ben Margot, AP
שבעה הפסדים רצופים. קפרניק/AP, Ben Margot

ניו אינגלנד (1:7) - סיאטל (2:1:5), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

המפגש האחרון בין הפאטס לסיהוקס היה בלתי נשכח והסתיים עם אותה חטיפה על קו האנדזון בשניות הסיום של הסופרבול לפני כמעט שנתיים. מאז עברו על שתי הקבוצות לא מעט דברים, אבל הן עדיין מהחזקות בליגה. ניו אינגלנד נראתה נהדר לפני שבוע החופש, מאז החזרה של טום בריידי מההשעייה והשאלה היא האם המנוחה לא תעצור אותה. האורחים לא הבריקו במאנדיי נייט, אבל ידעו לקחת את המשחק והם במאזן טוב ובדרך הנכונה לפלייאוף, כאשר המאבק שלהם עשוי להיות על שבוע החופש.

ניו יורק ג'איינטס (3:5) - סינסינטי (4:1:3), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

שלושה ניצחונות ברציפות הקפיצו את הענקים למאזן לא רע בכלל והם רודפים אחרי הקאובויס ב-NFC מזרח וכמובן, גם נמצאים במצב לא רע במאבק על הפלייאוף. משחק הבית הרביעי ברציפות של הג'איינטס, מתוך חמישה בסך הכול, יהיה המאנדיי נייט הזה מול סינסי וגם בו יש להם צ'אנס לא רע, בעיקר אם איליי מאנינג ישחק כמו רוב המשחק בשבוע שעבר ולא כמו בדרייב האחרון, בו איבוד מטופש שלו כמעט עלה בהפסד. הבנגאלס חוזרים משבוע החופש אחרי התיקו בלונדון מול וושינגטון וערב המחזור, הם רק בפיגור חצי משחק משתי מוליכות הבית, בולטימור ופיטסבורג, כך ששוב צפוי ב-AFC צפון קרב משולש ומרתק עד הסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully